Stránka 1 z 1

Napsal: úte 26.02.2008 21:13
od Huska
Dnes jsem se setkal s třetím bmw které při vyšší rychlosti přestane topit..... kontrolka teploty je stále uprostřed, ale po překročení cca 130km/h začne jít z výdechů chladnější vzduch, při 180km/h je už studený, po zpomalení zase OK pěkně teplý. Jedná se o dvě e39 a jedna e46..... kde hledat chybu?

Napsal: sob 01.03.2008 07:34
od pepik5
Setkal jsem se s tim u e39 a byl menenej motor a nekdo pomotal hadice z vodou.Cumeli jsme na to jak trubky 2 dny a nikdo si nevedel rady az tohle a bylo to ok.

Napsal: sob 01.03.2008 17:02
od Huska
tímto to není :roll: .. spíš to vidím na nějakou chybu v servomotorcích klapek. Otázkou je jestli má rychlost auta vliv na nějaký přivírání/otvírání klapky. Nebo jestli je radiátor topení ochladí natolik že netopí ... prostě nevím

Napsal: úte 04.03.2008 02:46
od elektrik
u e34 to dělali ventily na topení. Při malejch rychlostech to topilo ok a jakmile se tomu naložilo tak to foukalo studený. Zkus odpojit pomocný čerpadlo na topení jestli se to nezlepší. Ono totiž když jeden z ventilů nefunguje jak má tak voda proudí jinudy než by měla. Že by byl problem s klapkama si nemyslim. Bude něco špatně v oběhu vody. Kždopádně je nemožný aby vzduch proudil zkrz radiátor tak rychle že by ho voda nestačila předehřívat. To by musel být úplně ucpan a to nejspíš nebude. Taky můžeš zkusit při těch větších rychlostech vypnout a znovu zapnout topení. Nevim jak je to u e39 ale u e34 se vypne když se otočí potenciometrem ventilátoru až na 0.

Napsal: stř 12.03.2008 20:04
od scepy
vodní pumpa..na hrideli se vrtulka protačí...nemuze to byt toto?

Napsal: stř 12.03.2008 20:45
od elektrik
ani ne, protože je tam ještě elektrický čerpadlo....když se protáčí vrtulka přehřívá se většinou motor