Stránka 1 z 4
Napsal: pon 25.02.2008 22:52
od Hyri
Caute.Tak z nicoho nic sa mi zdvihla spotreba cca o 5 - 8 L neni to presne a autu je treba vic slapat aby jelo.na co sa mam zamerat Vaha? lambdy som davnejdie menil , ale nie za nove .... filter je novy , a robi to aj na plyn aj na benal . Dik

Napsal: pon 25.02.2008 23:21
od Filozof
To dela presne i me a na lpg to silene cuka ...asi vaha ... ume to je urcite vaha vzduchu.
Napsal: pon 25.02.2008 23:32
od Hyri
mne to necuka , skusal som aj vahu odpojit a spotreba podla ekonomeru rovnaka ale vo vyssich otackach lpg sekalo.
Napsal: úte 26.02.2008 04:40
od elektrik
hlavně abys to neměl přidřený.......
Napsal: úte 26.02.2008 08:48
od Hyri
to ne , motor slae na neutral normalne ...
Napsal: úte 26.02.2008 09:43
od dexter
vypoj si lambády a skus jestli to udělá změnu.U mě to byla změna rapidní.Výměna takého dílu,jako je lambda nebo váha vzduchu formou starou za méně starou je často absolutně zbytečná,nebo lépe řečeno nesmyslná.Příště spíš sáhni po neorigo součástce.Ale nové.Ale spátky k téme.Skus je vypojit.Nech chvíli motor vyplej a po 15ti minutach se projeď.Zatím a napíš jak si dopadl.

Napsal: úte 26.02.2008 09:59
od Hyri
Teraz som skusal ist z vypojenou vahou cca 50 KM spotreba je takisto avysena tah taky isty ... akurat sa mi po odpojeni vahy rozsvitila kontrolka ASC .... dnes si skusim skocit kamosovi pucit vahu a uvidim co sa zmeni ... tie lambdy tiez vyskusam ... ale nechapem tu spojitost vaha - ASC ....
Napsal: úte 26.02.2008 16:27
od dexter
nejspíš si nechtěně vypojil lanko,které je na škrtíci klapce.
Napsal: úte 26.02.2008 17:38
od Hyri
takto asi ne lebo som nic jine jak vahu neodpojil a po odpojeni vahy as mi vzdy rozne kontrolka ASC ... odpajal som to pro na nastrtovanom motore.
Napsal: úte 26.02.2008 18:23
od mamouschek
Může bejt přicpanej kat, chod zůstává pravidelný?
Napsal: úte 26.02.2008 18:42
od Hyri
chod je mistami nepravidelny jak aj bol predtym .... teraz som odpojil vahu ked bol moor vypnuty nerozala sa kontrolka , dal som tam jinu .... nesviti asc a jak som startoval tak to dlhsi tocilo potom to tak ledva chytlo otacky vybehli asi tak na 1000 a rozalo sa asc .... nevim co ma asc spolocne z vahou ale uz nezhaslo to som skusal len tu v garazi na studenom motore.
Napsal: úte 26.02.2008 18:48
od dexter
a máš jen asc, nebo asc+t. Skoušel jsi už vypojit ty lambdy?Já myslím,že v tom spočíva tvuj problem,co se týče výkonu.
Napsal: úte 26.02.2008 18:51
od Hyri
este ne nemam jak vlest pod auto ... skusim ked dojdem domov alebo zajtra .... som v praci stale .... na e39 je asi vzdy asc+t ale to robi ked auto stqrtujem a ostane svitit potom ked som potom propojil vahu tak asc zhaslo ale teraz po pripojeni vahy sviti uvidim ked teraz sadnem do auta je to divne....
Napsal: stř 27.02.2008 00:42
od JaraX
ja si myslím že to je taky spíš něco na vyfuku, lambdy nebo nejpravděpodobněji ucpanej kat,
váhu jsem zkoušel tak že jsem nastartoval, vahu nechal zapojenou ale oddělal od ní sani a pak ju daval bokem a jak ten vzduch začal jít mimo vahu, motor chcípl.
Napsal: stř 27.02.2008 08:18
od dexter
kvuli vypojení lambdy myslím nemusíš pod auto.Ty je nepotřebuješ vyšroubovat,ale jenom rozpojit konektory.Ty by měli být pod tím druhým plastovým krytem motoru.Tam co jsou vstřiky.Jsou 2, asi 5 cm od sebe a drátky směrujíci k sondám maj takovou černou anikdyby latexovou izolaci.Aspon u mě to tak je.

Napsal: stř 27.02.2008 10:19
od Hyri
Odpojil som lambdy hore na motore.Spotrebu to ukazovalo stakle zvysenu.a ked som tumu pridal tak ale v 160 jak som dal kickdown to akurat vybehlo do vyssich otacek(strasne pomaly jak bez vykonu , bolo to na lpg) tak to zacalo vibrovat jak keby sa odpojila nejaka civka alebo vstrik , prepol som na benal a robilo to stale ..dojel som do roboty myslel se to je dobre v pici a ked som vypol motor a nastartoval tak to ide normalne , mozno to ma s tym nizsim vykonom neco spolocne . vibrovalo to jak svina .... auto je teraz v bmw , ze ked budu mat cas tak to dnes napichnu na diag ... Carsoft mi toho moc nepovedal ...
Napsal: stř 27.02.2008 12:31
od Hyri
tak uz mam auto dovezeno z BMW povedali ze tam je moc chyb . RJ nedostava zadny signal z Lambd takze to ej asi ten problem. a bol tam vypadok nejakych valcov , to bolo to ranne cukanie a vibrovanie . takze idem asi zhanat nove lambdy a uvidim co dalej a poznamka v BMW za diag nic nechceli, akurat mi necheli ani za nic dat protokol z diag .... takze tak .aspon tym ma potesili. a boli velice rychly do 2 hod .
Napsal: stř 27.02.2008 15:33
od RuDoSh
jestli to vypada tak jak jsem ho videl naposled, tak se ani nedivim, ze nich nechteli....

hlavne ty lambdy kup nove!
Napsal: stř 27.02.2008 15:54
od Hyri
Tak uz mam tu na stole nove lamdby. a co ked to vypadalo ... nabural ma kokot a poistovna mi dala malo tak co sa mam pojebat ked to nemam z coho dat dokoncit ... na diag boli ochotny a za diag som nic neplatil.rekli ze to moze byt lpg ... picoviny a ze lambdy nedavaju zaden signal. tak uvidim po vymene dnes vecer.
Napsal: stř 27.02.2008 17:32
od JaraX
to je trochu divny že nedavaj vubec nic. a všecky 4?