Stránka 1 z 2
Napsal: pát 22.02.2008 20:10
od elektrik
Ahoj, potřebuju radu. Koupil jsem si 535i a nedavno jsem zpozoroval, že jedno zadni kolo je víc vylezlí z blatníku než to druhý. Dělá to asi 1.5 cm rozdíl a taky vypadá že má i lehce jiný odklon. Začínam si myslet že jedna strana dostala ránu. Mam problem s tim přijít na to co je křivě protože štelovat tam nic nejde. Myslíte že bude ohnutý rameno?
Na autě se budou měnit přední ramena a silentbloky v zadních ramenou a dávat sportovní podvozek. Jakej postup doporučujete abych s tim měl co nejmíň práce a zkoušení. Vlastně ani nevim jestli je špatně levá nebo pravá strana.
Edit .: závada na motoru odstraněna
A aby toho nebylo málo tak mam ještě zřejmě problem s elektronikou motoru. Motor nemá nejspíš plnéj výkon a při zrychlování je cítit jemný poškubávání. člověk si toho blbě všimne, ale cítit to je. Jakoby chvílema jeden válec nešel jak by měl nebo tak nějak bych to popsal.
Nový vzduchový filtr, nové těsnění pod hlavou+komplet udělaná hlava, nový palivový filtr dnes měněny svíčky. Auto je po emisích kde mě řekli že lamda sonda je dobrá a spotřeba běžných 12-14.5 litru podle způsobu jízdy. Vnitřek motoru je jako novej najeto 220 000 km. Po všech věcech co se na tom dělalo se to chová pořád stejně a chvílema to poškubává.
Známej mě říkal že to budu těžko hledat a že si mam radši koupit novější auto

Já ale jiný nechci a ani na něj nemam peníze. Radši si dam do kupy starou rachotinu která pak bude poslouchat jak má než si kupovat nějakej rok 2002 na leasing a zešedivět z toho
BMW 535i r.v. 1988 krasavec
Napsal: sob 23.02.2008 11:24
od Kail
No tak s tou nápravou si zajeď někam kde mají laserovou geometrii,tam ti řeknou přesně co se děje nebo neděje

,s motorem ti neporadím

Napsal: sob 23.02.2008 11:53
od miloshm
Poškubávání motoru může dělat voda v benzínu. Trocha denaturovanýho lihu do nádrže to spraví

Napsal: sob 23.02.2008 18:53
od libovka
Ti přesně řeknu čím to kolo je.Někdo tam dal náboj ze sedmičky.Už jsem to taky řešil.
Napsal: ned 24.02.2008 07:57
od elektrik
Myslíš tu věc na který drží kolo? Dobrá práce tohle mě vůbec nenapadlo. V tom případě musí bejt jiná mezera mezi kotoučem a tlumičem že ano.

Podle toho to poznam. Nojo ale jak pozam kterej je správně a kterej ne..... máme tu ještě 520 z 91 prvního roku....má to stejnou zadní nápravu pro porovnání?
Napsal: ned 24.02.2008 08:06
od elektrik
Kail píše:No tak s tou nápravou si zajeď někam kde mají laserovou geometrii,tam ti řeknou přesně co se děje nebo neděje

,s motorem ti neporadím

jj taky nad tim uvažuju,ale nějak těm servisum a jejich práci nevěřim..... Na autě jsou snížený pružiny a tlumiče takže nesedí odklony a pochybuju že mě řeknou něco tak rozumnýho že budu vědět co je špatně.....maximálně zjistí který kolo je jinak než má bejt tot vše:) a buh ví jestli vůbec. Samozřejmě že pokud na to nepřijdu tak tam zajedu....budu tam muset tak i tak po výměně dílů na nápravách ale 2x se mě tam fakt nechce....znáš to. Byl jsem na STK a to mě stačilo zase na hodně dlouho

že projdu STK s kolama co drhnou o blatníky, a s 11 palcovejma diskama jsem fakt nečekal

nevadili ani xenony, nevadili folie na skle ani to že vůbec nejsou připojený přední mlhovky a ani to že v autě nebyla povinná výbava. Za pouhých 200 Kč navíc

Napsal: ned 24.02.2008 08:13
od elektrik
miloshm píše:Poškubávání motoru může dělat voda v benzínu. Trocha denaturovanýho lihu do nádrže to spraví

JJ vyzkoušim děkuju.....jen už si nepamatuju jak se ten českej přípravek k tomu určenej jmenuje.....vim jen že to byla taková zelená pixla....lil jsem to prve do žigula když tam brácha napustil litr vody:)))
Stejně si myslim že to tim asi nebude. NApříklad dneska jsem najezdil asi 130 kilometrů po dálnici a dával sem mu čočku co to šlo a tahal pěkně. Zdá se mi jako kdyby to zlobilo jen do té doby než se párkrát za sebou nevytočí do maxima a pak už to poškubávání nepozoruju. čert ví čim to je. Přemejšlim jestli by na to nemohla mít vliv větší vůle ventilů. Jak mam nově udělanou tu hlavu tak mě ještě čeká znovuseřízení. Fakt nevim kde mam hledat nejdřív
Napsal: ned 24.02.2008 08:15
od elektrik
můžete někdo doporučit nějakou vodičku co se přidává do benzinu na pročištění palivové soustavy hlavně na pročištění vstřiků? Ale něco co fakt funguje

Napsal: ned 24.02.2008 13:26
od libovka
elektrik píše:libovka píše:Ti přesně řeknu čím to kolo je.Někdo tam dal náboj ze sedmičky.Už jsem to taky řešil.
Myslíš tu věc na který drží kolo? Dobrá práce tohle mě vůbec nenapadlo. V tom případě musí bejt jiná mezera mezi kotoučem a tlumičem že ano.

Podle toho to poznam. Nojo ale jak pozam kterej je správně a kterej ne..... máme tu ještě 520 z 91 prvního roku....má to stejnou zadní nápravu pro porovnání?
Už si to moc nepamatuju,ale myslím že to tam bylo i s kotoučem.
A stou vodou. Pokud jí tam máš pár kapek tak ti to aditivum např. od firmy STP pomůže,ale pokud je jí tam víc tak rozeber plovák vyčerpej co půjde a vysuš to hadrem a vyměn palivák.To je asi nejjistější.
Napsal: ned 24.02.2008 13:34
od Mirw
elektrik píše:můžete někdo doporučit nějakou vodičku co se přidává do benzinu na pročištění palivové soustavy hlavně na pročištění vstřiků? Ale něco co fakt funguje

Castrol, jeden je na naftu (castrol TDa) a druhej na benzinek (castrol TBe)
Ja teda pouzivam Bishopsoriginal.cz to funguje taky super.
Napsal: ned 24.02.2008 20:18
od elektrik
děkuju

půjdu to koupit
Napsal: pon 25.02.2008 01:44
od elektrik
libovka píše:elektrik píše:libovka píše:Ti přesně řeknu čím to kolo je.Někdo tam dal náboj ze sedmičky.Už jsem to taky řešil.
Myslíš tu věc na který drží kolo? Dobrá práce tohle mě vůbec nenapadlo. V tom případě musí bejt jiná mezera mezi kotoučem a tlumičem že ano.

Podle toho to poznam. Nojo ale jak pozam kterej je správně a kterej ne..... máme tu ještě 520 z 91 prvního roku....má to stejnou zadní nápravu pro porovnání?
Už si to moc nepamatuju,ale myslím že to tam bylo i s kotoučem.
A stou vodou. Pokud jí tam máš pár kapek tak ti to aditivum např. od firmy STP pomůže,ale pokud je jí tam víc tak rozeber plovák vyčerpej co půjde a vysuš to hadrem a vyměn palivák.To je asi nejjistější.
já si teda myslim že tam žádná voda nebude- kde by se tam taky vzala natož aby jí tam bylo hodně. Už jsem projel asi 5 plnejch nádrží a je to stejný.....spíš bych viděl někde problem ve věcech kolem motopru, tlak benzinu, klapka na mereni prutoku vzduchu, snípač na škrtící klapce, rozdělovač, kabely od svíček a nebo třeba řídící jednotka?

ucpanej vstřik? víc věcí už mě nenapadá
Napsal: sob 01.03.2008 15:37
od dzonnek
muže toho být spousta přeci jen už to není nejmladší a může se tam něco vyskytnout. Asi bych zajel na diagnostiku a tam budeš snad moudřejší..
Napsal: čtv 13.03.2008 17:23
od j3ykobim
Já měl podobný problém u golfa (vynechával mi občas jeden válec) pomohla až výměna kabelů.
Napsal: čtv 13.03.2008 18:00
od elektrik
přeně....už je to vyřešený s tim motorem....byl vadnej kabel od svíčky:)))) ted si přade jako pana
Napsal: čtv 13.03.2008 21:04
od Caris
Ta zelena sracka co se lila do ziguliku a skodovek pro vypuzeni vody se tusim jmenovala VELFOBIN ale nevim zda to jeste delaji. urcite bude nejaka nahrada od Castrolu
S tim ramenem muze byt i ohnute. pri dopravni nehode jsem dostal ranu na kolo a rameno se ohnulo v te trubkove casti ke tere je privarena naba kola.
na jednom vrakovisti jsem se dozvedel ze to byla celkem bezna nemoc u E30 (stacilo prelozit nostnost kufru a proletnou houpakem)
Napsal: čtv 13.03.2008 22:31
od elektrik
pár lidí ž mě taky řeklo že bude rameno nejspíš ze sedmy tak nezbejvá nic jinýho než že sundam kola a půjdu měřit a koumat dokud to nevykoumam:)
Napsal: čtv 13.03.2008 22:59
od Caris
jak budes merit kdyz nevis ktera strana je OK a ktera ne. Nejsem si jist jestli ramena z 5 a 7 jsou stejne
Napsal: čtv 13.03.2008 23:02
od elektrik
kámoš má 520i...náprava je stejná tak budem měřit spolu:) rameno ze sedmy prej normálně pasuje se všim všudy jen to kolo je právě asi 1.5 cm víc ven než by mělo
Napsal: čtv 13.03.2008 23:04
od Helldiver
Mozem ta potesit akurat tym ze mam tiez E34 535i a presne ako popisujes je jedno zadne kolo viac vylezle, ale tak max 1cm, mozno menej - kazdopadne na geometrii nebol ziaden problem a bola predpisova... skusim zmerat tu vzdialenost medzi tlmicom a kotucom a uvidim podla toho...