Stránka 1 z 1
Napsal: ned 17.02.2008 23:31
od Dresic
1) Když nastartuju, a motor běží na neutrál je studenej tak otočím volantem půlrejdu a auto mi samo zdechne...a když už je auto teplé, tak když otočím volantem na neutrál zase tak už to nezdechne, ale jen třikrát skočí otáčky o trochu nahoru, a to samý třeba ikdyž zapnu větráček na 3 nebo 4ku, nebo rozmrazovač okna....
2) ....a druhá závada, tak jednou za jízdu nebo dvakrát mi to třeba když přeřadím ze dvojky na trojku nebo výš, tak sešlápnu plyn a udělalo mě to už párkrát že auto nezačlo táhnout, nereagovalo ani na opakované sešlápnutí plynu, dokud ručička spotřeby nespadla na nulu, pak už to jelo normálně, přitom problika kontrolka oranžová, jsem uplný začátečník, tak nevím co to znaméná...
Auto má najeto 428 000km

nikdy nestáčeno... jinak jede jak drak, 210km/h tachometrových , turbo super, starty na drc, motor jak novej, karoserie bez koroze absolutně, interier jako novej, jen sedačka řidiče je asi 10cm rozjetá....p.s.(tak ať mi nikdo nevykládá, že pětky z roku 1992 apod. maj poctivých 200 000km

když sedačka je potrhaná mnohem víc jak moje a interier poničenej taky mnohem víc...) . Ale určtě se najde nějkaká poctivá dvou100ka.

Napsal: pon 18.02.2008 11:17
od Mirw
To vypada,ze ti to malo dobiji na volnobeh....ale jen domenka. Vetrak zere elektriku solid...
Napsal: pon 18.02.2008 12:12
od prase007
Já měl hodně dávno podobnej problém a dělalo to nějaký čidlo na servo - bylo rozbitý, někde to zkratovalo a žralo to všechen proud.
Napsal: pon 18.02.2008 21:41
od Dresic
Hmm tak nevím no co to je zatím, nevím ani jak to zjistit...leda diagnsotika v servise..nevíte někdo kdo dělá BMW v Olomouci??

Napsal: pon 18.02.2008 21:49
od Player1
Dresic píše:Hmm tak nevím no co to je zatím, nevím ani jak to zjistit...leda diagnsotika v servise..nevíte někdo kdo dělá BMW v Olomouci??

Najdi nějakýho autoelektrikáře, kterej ti změří kolik ti to dobíjí. Nesvítí ti občas červená kontrolka baterky? Tohle mi dělal špatnej altík-málo dobíjel, až přestal úplně. V mým případě to byl nakonec přepálenej drát na rotoru, ale bežně to bývají uhlíky a diodovej můstek. Ale samozřejmě to může být plno dalších věcí... Podle mě si má řídicí jednotka vždycky přidat trochu plynu, když např. začneš točit volantem na volnoběh nebo když začneš naráz stahovat víc el. oken atd.
Napsal: pon 18.02.2008 22:12
od Dresic
nene kontrolka baterky nesvítí....taky si mylsím že je to něco společnýho sotou řídící jendoutkou jak píšeš..zítra zajedu za tím elektrikářem ať sem chytřejší

teďka sem byl v temposervisu a zjisitli mi že mi teče kapalina ze serva, tak jeslti to nemuže být společnýho něco s tím...ale asi je to blbost uplná...nicméně toho autoelektrikáře prubnu!
Napsal: úte 19.02.2008 15:50
od Dresic
Tak sem byl u autoelektrkáře, všecko mi změřil a dobíjí to uplně normálně, neívm čím to bude...asi řídící jednotka sem slyšel, nevíte kde se dá sehnat nebo nemá někdo k mání za rozumnou cenu na 525 TDS 95

S
Napsal: úte 19.02.2008 16:32
od tds
nevymýšlej, zajeď na diagnostiku a potom uvidíš.jednotkou to asi nebude to se mi nezdá.bude to něco s regulací čerpadla, diag. by to měla ukázat.
Napsal: stř 20.02.2008 21:04
od Dresic
Tak sem byl na diagnostice, a závada není na motoru žádná, má to prej něco s polečnýho s tím že mi svítí i kontrolka abs, ale nejsou to špatný čidla, ale nějaký snímače abs, tak to vysílá signály do řídící jendotky a to bere pak proud té jendotce a proto mi to dělá, tak sem objednanej na čtrvtek a sem zvědavej jestli to odtsraní....ale že to bude tak propojený s tím všecko...to by mě nenapdlo. Ještě říkal že to budou možná vstřiky, to říkal na začátku než to napíchl...
Napsal: stř 20.02.2008 21:18
od 524td
tds píše:nevymýšlej, zajeď na diagnostiku a potom uvidíš.jednotkou to asi nebude to se mi nezdá.bude to něco s regulací čerpadla, diag. by to měla ukázat.
Presne tak, mel jsem kdysi stejny problem a po jeho odstraneni mi bylo receno, ze nefungovala zatezova regulace na cerpadle. Ono totiz kdyz otocis volantem, tak je k tomu potreba servo cerpadlo a to zatizi vic motor, to same je napr. s vyhrevem okna, to zase altik vic zatizi motor a ten na to musi nejak reagovat a tobe moc nereaguje. Proto si myslim, ze diagnostika je dobry krok k odhaleni zavady.