Stránka 1 z 1

Napsal: pát 15.02.2008 17:35
od hadice
čau ,mám problém -dlouho se mi zahřívá motor tak cca 12km,nebo tak 10-15minut.Vysledoval jsem že se vůbec nezavírají želuzie za chladičem.Ten ventil jsem zkoušel ústně a fachčí to ,tou malou hadičkou jak jde k tomu elektroventilku podtlak taky jde ale asi je ten e.ventil v háji--prostě se to nezavírá,jo jinak termostat je skoro novej a teplotu to po zminované době drží jak má.Tak nevím jestli ty žaluzky mají právě fachčit tak že se to hned zavře pokud je to studené a nastartované nebo já už nevím prostě si myslím že je to v tom..nebo rada nad zlato zdejších odborníků :cry: :( :)

Napsal: pát 15.02.2008 18:09
od Slid
nevím co myslíš tím žaluzie, ty znám akorát u oken, ale termostat, vodní pumpa :idea:

Napsal: pát 15.02.2008 20:50
od hadice
Ty žaluzie vypadají podobně jako u "oken",a ptám se nikdo je tam snad nemá nebo ho to vůbec nezajímá ,chtěl bych znát vaše zkušenosti jestli se vám to zavírá nebo to tam máte na ho..jako já :lol: ..no nic asi tady mám TDS e34 jenom já :lol: :cry:

Napsal: pát 15.02.2008 21:02
od Martinéz
treba u td zaluzie neni, prestoze je to stejnej motor a navic s vetsim chladicem vody.. tezko rict, zda to na tom stoji, ale podle myho dlouho se zahrivajici tds je mozna i dobre.. pokud se tomu nesnazis pomoct cihlou na plynu :)

Napsal: pát 15.02.2008 21:31
od hadice
Fakt je ten že už jsem pár tds e34 vokouk a některý to nemaj,ale to moje zahřívání jefakt voničem,já to právě točím studený tak max 1400-1500 a kolem mě jsou samý kopce takže tě ráno do fachy vezme kde kdo i škůdky,kámoš měl taky TDS a než zavřel za sebou garáž tak rafika stála jak mě večer :lol: a motor v nejlepší kondici bez poruch dotetka.

Napsal: pát 15.02.2008 21:33
od hadice
Jo ještě TO: MArtinéz-a jak se to vohřívá tobě :?: 8)

Napsal: pát 15.02.2008 21:59
od BJS
Po naštartovaní na studený motor okamžite, ako sa vytvorí podtlak, zatvára. Potom sa to riadi podľa teploty motora. Ale sa mi zdá, že to už vôbec nezatvorí.

Napsal: pát 15.02.2008 22:01
od pysta

Napsal: ned 17.02.2008 00:06
od Mirw
Tohle me taky zajima,protoze mi to nikdy nefungovalo 8)

Napsal: ned 17.02.2008 00:19
od fafejta
Je to řízený tím elektropneumatickym ventilkem co je na podběhu a ten je korigován přes to úplně první teplotní čidlo na hlavě.Když tam není,je díra zaslepena šroubem.

Napsal: ned 17.02.2008 00:27
od Mirw
:idea: aha,tak za svetla proverim,esli ho tam mam :)
Takhle si nato nevidim :lol:

Napsal: ned 17.02.2008 00:37
od hadice
které je to první čidlo na hlavě :?: ,dneska jsem zkoušel propojit ty dvě hadičky natvrdo a hned se to zavřelo a hlavně hlavně se to ihned do 5 min krásně zahřálo ,pak jsem to rozpojil a teplotu už to drželo,zítra změřím ten el.ventil a zbytek ovládací elektriky

Napsal: ned 17.02.2008 00:47
od fafejta
Pořadí čidel na hlavě/od prsou/:
1.Na žaluzie za chladičem/v etk 6/
2.ukazatel na přístrojovce/7/
3.pro řj motoru DDE/8/
4.pro spínání větráku na klimachladič/9/