Stránka 1 z 1

Napsal: pát 01.02.2008 12:13
od ARI
tak jsem taky narade.dnes to prislo.vratil jsem se z brna z bmw.jel jsem jen vymazat pocitac a projet automat na diag.motor ok ale 4 stupen v automatu pry zacinajici mech zavada.a ja vlastne o tom ani nevim auto jede v pohode tak jak jsem ho koupil.jeste pry zkusit olej ale to uz pry nezachranim.stejne mi trochu kapal.tak nevim uz jsem psal klukum co meli tady na foru taky problem a uvidim.kdyby jste mohli poradit nekdo vic nebo cokoli tak napiste.jsem z toho spatnej.tak diky ahojte.

Napsal: pát 01.02.2008 15:05
od Vlasta
Proč jsi nezajel do Horimexu? Na Renocar v Brně slyším v poslední době jen stížnosti.

Napsal: pát 01.02.2008 18:45
od Zaza
Obrat se na firmu Kaps Kojetín pan Wraj 602718745.Moje skušenost je taková,že pokud necítíš žádné škubání a špatné podřazování tak bych nebyl přesvědčen o špatné převodovce.Kaps doporučuje výměnu oleje asi tak za 4O OOOkm a méně.Já mám již jednu výměnu oleje a filtru za sebou a mohu říct,že po výměně je to úplně o něčem jiném .Převodovka přestane být tvrdá a vše se sklidní.Nevím kolik máš najeto ale když jsem viděl jak je filtr v převodovce zasraný jemnými pilinami ,tak jsem se divil,že to vůbec řadilo a to jsem točil najetých 170 000km.Zaza.

Napsal: pát 01.02.2008 20:47
od Lubos
Souhlasím se Zazou, nemám přímo skušenost s BMW automatem ale měl jsem Jeep po čase užívání začalo zlobit řazení, byl jsem odkazán na jednoho pana co delá ameriky a bmw, vyměnil olej, filtr a ukázal mi ten bordel přešně jak řikal Zaza a pak už to byl konzert a doporucil mi výměnu každých 30 000km nebo 2roky.

Pak asi po roce mi to opětovně přestalo řadit, jelikož nejsem z prahy a nechtěl jsem riskovat cestu, tak jsem u nás navštívil autorizovaný servis a tam mi s velkou radostí oznámili ze jedině celou zrepasovat za menší obnos 70 000kč, opětovně jsem navstívil tohoto pána ten to napojil na pc. a oznamil mi výměnu silenoidu nebo tak nějak cena včetně oleje a práce 13 000kč a než jsem to prodal najel jsem ještě 50 000km bez problémů

Kdybys chtěl číslo tak písni já ho nekde vyhrabu jinak je z prahy radotína

Napsal: pát 01.02.2008 22:05
od airbone
Hmmm, ja som mal kedysi passat V6 tdi s tiptronicom. Pri 260.000km uz zacilnali byt problemy s prevodovkou, nechcel a v rezime automatu radit.... Vymena oleja (stalo to asi 7500sk) a dodnes radi super (auto ma uz asi okolo 320tkm)....

Napsal: pát 01.02.2008 23:40
od juro
mal som ten isty problém bol som bmw na diag.automatom auto mam e38 lebo nie kedy mi naskocil nudzovy rezim povedali ze to je prevodovka niake mag.ventili skratka mechanicka zavada a ze vymena oleja ne pomoze dal som si vymenit prevodovku uvas brne prevodovku vymenili a robilo to iste potom vymenili pc.a uz ok. teraz jazdim pohode.never vsetkemu servise bmw!!!!!!!!

Napsal: sob 02.02.2008 00:58
od airbone
juro píše:mal som ten isty problém bol som bmw na diag.automatom auto mam e38 lebo nie kedy mi naskocil nudzovy rezim povedali ze to je prevodovka niake mag.ventili skratka mechanicka zavada a ze vymena oleja ne pomoze dal som si vymenit prevodovku uvas brne prevodovku vymenili a robilo to iste potom vymenili pc.a uz ok. teraz jazdim pohode.never vsetkemu servise bmw!!!!!!!!
Gratulujem k perfektnej masine E38. BMW sevis su ojebavaci, to vie kazdy.... ale zas sa daju cez nich objednat malickosti, co inde nezozenies... ale koniec koncov, prevodovku by som si u nich menit nedal (teda pokial by som nemal 130.000sk nazvys)...

Napsal: sob 02.02.2008 10:05
od juro
unas bratislave prevodovku vymenia bmw za 150 000.sk ale nie novy daju tam repasovany tak mi to povedali kde repasuju automati a repas od 45k do 70k.sk.ja by som dal repas za 50 000sk potom bi mi povedali ze automat bol dobry treba novy PC.to 5-10k pod rukou.z bitočne vyhodené peniaze lebo som pocuval bmw servis.tak to vymena 18 000kč automat,pc,olej,robota a som spokojny.

Napsal: pon 04.02.2008 17:36
od rosi
Nazdárek.Taky bych měl asi vyměnit olej v automatu.Mám e 39 někdo říká,že se olej nemění , v servisu zase že to mám vyměnit.No tak nevím co dělat:tady čtu že jste to vyměnili.Nevím jaký olej tam mám dát,protože sjem se nikde nedočetl jaký tam má být a v manuálu je napsáno že automat má doživotní náplň a specifikace oleje tam není.Co tam dáváte vy a za kolik.Díky.

Napsal: pon 04.02.2008 18:42
od Zaza
Nedoporučuji měnit olej v automatické převodovce sám.To není jako v motoru,či diferáku.Byl jsem přímo u výměně v mojím autě a opravdu nechte to raděj na firmu Kaps,nebo pan Lunáček Brno telef 602535989.Kdo to zná mi dá za pravdu.Zaza.

Napsal: pát 08.02.2008 19:25
od Eks
To: Zaza
Na výměně oleje v automatu při troše šikovnosti a při použití správného oleje nemůžeš nic pokazit. Zdá se mi, že zde děláš reklamu jmenovaným firmám. Pokud máš na filtru piliny jak jsi psal, tak je automat na cestě do pekel. Piliny se, ale chytají na magnet ve vaně. Promiň nechci vyvolávat spor, ale mám pocit, že jsi to neviděl, že to máš jen z doslechu. Jediný co potřebuješ při výměně je plnička na olej, dobrá je i montážní jáma, ale jde to i bez ní. Olej v BMW E39 se mění po 90000km. Každý auto to má jinak. Například Chrysler po 30000km, Chevrolet po 160000km atd. a ještě se zohledňuje jestli je najezdíš ve městě nabo jako taxislužba. Zkusím sem dát seriál o výměně oleje v automatu. Zatím nevím jak.
Nedejte na povídačky.
Eks

Napsal: pát 08.02.2008 20:41
od sobol
Eks píše:To: Zaza
Na výměně oleje v automatu při troše šikovnosti a při použití správného oleje nemůžeš nic pokazit. Zdá se mi, že zde děláš reklamu jmenovaným firmám. Pokud máš na filtru piliny jak jsi psal, tak je automat na cestě do pekel. Piliny se, ale chytají na magnet ve vaně. Promiň nechci vyvolávat spor, ale mám pocit, že jsi to neviděl, že to máš jen z doslechu. Jediný co potřebuješ při výměně je plnička na olej, dobrá je i montážní jáma, ale jde to i bez ní. Olej v BMW E39 se mění po 90000km. Každý auto to má jinak. Například Chrysler po 30000km, Chevrolet po 160000km atd. a ještě se zohledňuje jestli je najezdíš ve městě nabo jako taxislužba. Zkusím sem dát seriál o výměně oleje v automatu. Zatím nevím jak.
Nedejte na povídačky.
Eks
souhlasim,vymenit olej a filtr v prevodovce zvladne kazdej kdo je jenom ltrosku sikovnejsi,staci jenom znat par zakladnich zakonitosti...P.S. rozhodne se tim neda nic zkazit a dost casto to pomuze..

Napsal: pát 08.02.2008 22:36
od Vlasta
Na kvalifikovanou výměnu nestačí jen plnička "špricka", ale pro jednotlivé typy převodovek jsou potřeba speciální (zahnuté) nástavce.

Napsal: sob 09.02.2008 02:55
od bas2
Eks píše:To: Zaza
Na výměně oleje v automatu při troše šikovnosti a při použití správného oleje nemůžeš nic pokazit. Zdá se mi, že zde děláš reklamu jmenovaným firmám. Pokud máš na filtru piliny jak jsi psal, tak je automat na cestě do pekel. Piliny se, ale chytají na magnet ve vaně. Promiň nechci vyvolávat spor, ale mám pocit, že jsi to neviděl, že to máš jen z doslechu. Jediný co potřebuješ při výměně je plnička na olej, dobrá je i montážní jáma, ale jde to i bez ní. Olej v BMW E39 se mění po 90000km. Každý auto to má jinak. Například Chrysler po 30000km, Chevrolet po 160000km atd. a ještě se zohledňuje jestli je najezdíš ve městě nabo jako taxislužba. Zkusím sem dát seriál o výměně oleje v automatu. Zatím nevím jak.
Nedejte na povídačky.
Eks
Souhlasim, jen by mne zajimalo, jak se da vymenit olej v automatu bez montazni jamy nebo zdvihaku, kdys auto musi byt ve vodorovni poloze, kvuli kontrole hladiny oleje.

Napsal: sob 09.02.2008 17:09
od Eks
To: Vlasta
Nehledej problémy, hledej řešení. Já si na trubičku z plničky navléknu asi 0,5m dlouhou gumovou hadičku o trochu menší vnější průměr než je plnící otvor a tu si ohnu tak jak potřebuju. Možná u některého typu skříně to nejde, ale ještě jsem se s tím nesetkal. Je jasné, že musíš znát pár základních věcí.

To: bas2
Je fakt, že jsem to bez jámy nedělal. Už mám velkej pupek. Ale asi bych to taky zvládnul. Heverem na rovině zvednout, pod kola čtyři tvárnice. Jasně, válíš se pod autem teče ti olej po rukách, je to pracnější, ale taky by to šlo. Máš pravdu, že na jámě je to luxus. Tu rovinu jak správně píšeš potřebuješ jen na kontrolu hladiny oleje.
Eks