Stránka 1 z 1

Napsal: úte 29.01.2008 18:33
od Filozof
Mám problém. Auto mi nechce jet a vypadá že se nějak dusí. Hlavně LPG zlobí, benzín jede jakš takš.
Problém je ten, že jsme podle manuálu měřili váhu vzduchu a naměřili místo rozmezí 0-5voltu tak bylo rozmezí 8-13voltu cca.
Pokud váhu vypojím nebo zapojím není v tom rozdíl auto se chová stejně.

Jde tímto tedy dedukovat že váha je mrtvá ? A auto jede na nějakej nouzovej režim ?
Pokud ano jde nějak zrepasovat či opravit váhu ?
Protože nová je nehorázně drahá :?

U LPG systému se mi to projevuje ještě tím že musím tlačit na plyn skoro na podlahu aby jelo jinak šíleně cuká a bojím se že motor vyskočí z auta ven. A spotřeba je samo kolem 20L /100km.
Takže zatím jezdím na benzín. Nechci autu nějak ublížit.

Napsal: úte 29.01.2008 21:51
od cruell
Ak vypojíš váhu a chová sa to rovnako, tak na 99% to nebude váha

Napsal: úte 29.01.2008 21:57
od miloshm
Pokud by byl problém ve váze vzduchu, tak by to po jejím odpojení jelo líp. Mě to takhle začlo blbnout při jízdě na LPG po výměně svíček. Neprojevilo se to hned, ale po najetí cca 200 km. Dal jsem na radu LPG-servisáka a namontoval svíčky Brisk DR 15 YS a okamžitě bylo po problému.

Napsal: stř 30.01.2008 00:37
od Filozof
cruell píše:Ak vypojíš váhu a chová sa to rovnako, tak na 99% to nebude váha


proč myslíš ?

Napsal: stř 30.01.2008 00:39
od Filozof
miloshm píše:Pokud by byl problém ve váze vzduchu, tak by to po jejím odpojení jelo líp. Mě to takhle začlo blbnout při jízdě na LPG po výměně svíček. Neprojevilo se to hned, ale po najetí cca 200 km. Dal jsem na radu LPG-servisáka a namontoval svíčky Brisk DR 15 YS a okamžitě bylo po problému.


Mám tam brisk silver a celkem nové ...cca mesíc ...takže svíčky přímo na lpg. Spíše si myslím že mám ucpanej filtr plynné fáze nebo je nekde problém. Když se resetovala řídící jednotka třeba se nejake nastaveni vymazalo ...nevim fakt co by to mohlo být.

Napsal: stř 30.01.2008 10:49
od miloshm
Když tam máš Brisk silver a teprve měsíc, tak bude problém jinde. Ten filtr by to klidně mohl bejt. Zajeď si tam, kde Ti montovali LPG, pro ně to bude na pár minut.

Pokud je vadná váha vzduchu a odpojíš ji, tak motor přejde do nouzovýho režimu. Sice stoupne spotřeba, ale jinak jede. Takže pokud po odpojení váhy vzduchu nenastane žádná změna k lepšímu, tak v ní problém není.

Napsal: stř 30.01.2008 12:10
od cruell
Ak to robí aj pri prevádzke na benzín (aj keď to nie je tak citelne) tak by to logicky nemalo mať spojitosť s niečim čo sa týka iba plynu (filter plynovej fázy). Odpojením váhy vzduchu sa nič vážne nemôže stať. Skús pozrieť hadicu odvetrania kľukovej skrine, ktorá pri prederavení chytá falošný vzduch a presne takto sa prejavuje (nesmelý odhad, ktorému dávam 15%). Inak diagnostika.

Napsal: stř 30.01.2008 17:12
od dexter
miloshm píše:
Pokud je vadná váha vzduchu a odpojíš ji, tak motor přejde do nouzovýho režimu. Sice stoupne spotřeba, ale jinak jede. Takže pokud po odpojení váhy vzduchu nenastane žádná změna k lepšímu, tak v ní problém není.


To mi příde po mé skušenosti trochu jako blbost.Já měl na váze přerušený ty pasky co určujou veškeré informace o teplotě a množství nasávaného vzduchu a když jsem ji vypojil auto jelo stejně jak když byla váha zapojena.Takže podle mě to váha klidně být může.Jestli jsou ty pásky v čudu a auto jsi tuhle závadu už načetlo a přešlo do nouzovýho stavu,tak pak když ji vypojí a znova zapojí rozdíl v tom nebude.
:roll:

Napsal: stř 30.01.2008 21:34
od miloshm
dexter: Nevím, co přesně myslíš těma přerušenejma páskama, ale zřejmě je to úplně stejný jako když váha vzduchu není připojená. Potom můžeš odpojovat a připojovat jak chceš a žádná změna nastat ani nemůže.

To, že se odpojí váha vzduchu a sleduje se zda motor jde líp nebo ne je běžnej test její funkce. Pokud je vadná a dává řídící jednotce nesmyslné informace, tak prostě motor jede blbě. Je-li OK, tak se odpojením kromě zvýšení spotřeby nic zásadně nezmění.

Napsal: pon 18.02.2008 10:49
od komaar
měl sem podobnej problém co popisuješ, zkoušel sem různý váhy vzduchu a s žádnou to nechtělo komunikovat --- nakonec sem zjistil že byla vpíči řídící jednotka motoru ( nevim jak se to stalo alo když sem jí rozebral tak vevnitř bylo mokro )

Napsal: pon 18.02.2008 17:01
od Filozof
Problem nastal trošku jinej. Ted mi chvilku váha vzduchu funguje a chvilku auto nedokáže jet na LPG a skáče jako koza za 30L/100km a jede akorát na benzín ale taky spotřeba kolem 14-15litru pianko.
Testoval jsem to na 130km trase kde 80km v pohode a pak to začlo zlobit ... a potom i nazpet chvilku ok a chvilku to zlobilo.
Mi neříkejte že je to váhou vzduchu ...vypadá to jako na nejakej kontakt nebo neco ...ji mi to divné.
Nevíte kam se podívat ? A co zkusit ?

Napsal: pon 18.02.2008 20:00
od arctic
tak si zajed na diagnostiku a budes vedet vic a nemusis spekulovat

Napsal: stř 19.03.2008 14:50
od Hoonnza
mám podobný problém ..auto jede ..když postupně sešlapuju plyn rozjede se celkem v klidu ale když mám např.. čtvrt plynu a potřebuju rychle předjíždět a dám plnej auto začne škubat .. jestly to dělá váha nevim ale měnil jsem filtr svíčky kabely jsou dobrý ..nevim nevim .. :roll:
ale celkem to auto je líný na 535i na asfaltu ani nezahrabu .. může to být teda ta váha ?

Napsal: stř 19.03.2008 17:07
od Hanz
D I A G N O S T I K A !!!! jestli nechces vymenit zbytecne veci za 20tis abys ve finale zjistil problem uplne jinde, obetuj par stovek a mas jistotu...

Napsal: stř 19.03.2008 18:46
od Hoonnza
njn ..já jen myslel jestly tu neni nějakej odborník .. :wink: