Stránka 1 z 2

Napsal: pát 25.01.2008 08:36
od svejda_BMW
zdravim všechny.. potřeboval bych vědět nejčastější závady na 4,0d (proč se o něm malo mluví) - poruchovost?? dik za příspěvky. Petr

Napsal: pát 25.01.2008 11:03
od Diablo330Ci
Prej je to nejnepovedenejsi motor ale nereknu Ti bohuzel proc.Zkus zadat hledani 740d

Napsal: pát 25.01.2008 11:13
od svejda_BMW
no to sem zkousel i na 7er foru ale nic konkretniho sem se nedozvedel.. :roll:

Napsal: pát 25.01.2008 11:26
od Diablo330Ci

Napsal: pát 25.01.2008 13:54
od milonovo
Myslím že stačí když si tady přečteš něco o 3,0d a přidáš si k tomu 2 vstřiky navíc a jedny rozvody.Benzínový motory jdou se spotřebou taky dost dolů,já bych do něj nešel.

Napsal: pát 25.01.2008 13:57
od pepus
ten motor se fakt nepovedl... naopak 3.0d je vydarenej kousek, toho bych se nebal

Napsal: sob 26.01.2008 01:29
od bas2
2x hlava, 8x CR vstriky, 2x turbo....pokud nemas hodne penez na udrzbu, nebrat.

Napsal: sob 26.01.2008 03:06
od airbone
aby sme mu nezostali nic dlzni, tak okrem tych vsetkych zdvojenych veci vratane turba by som hodil este napriklad 2xvaha vzduchu a pod.... Sam som sa o ten motor zaujimal v kombinacii so 7er, ale nie je odkial ziskat hodnoverne informacie, kedze tych 4,0d je fakt pomenej. To uz su naklady na udrzbu priblizujuce sa udrzbe motora kamionu. Urcite radsej by som isiel do 740i..... sice spotreba poznatelne vyssia, ale urcite ovela menej problemov a aj nakladov na udrzbu...

Napsal: sob 26.01.2008 04:27
od T613

Napsal: sob 26.01.2008 12:46
od M3maniac
ono je to těžký...znám lidi co do něj jen sypali a taky znám lidi co maj na ni 300tkm a je vše původní !!! ale jízda v tom je docela sranda a na BC 9,2 nafty a to pomalu nejezdí :wink: Kdyby někdo chtěl tak vím o jedné za 239.999 :wink:

Napsal: sob 26.01.2008 19:49
od 154
nevznikl tenhle motor spojenim dvou 2,0d do V?

Napsal: sob 26.01.2008 20:04
od Kail
154 píše:nevznikl tenhle motor spojenim dvou 2,0d do V?



:lol: ,to můžeš říct o každým motoru do V,že je jen spojením dvou o polovinu menších motorů :lol: ...Tak jednoduchý to není,o 5.0i se taky říkalo že je to 2x 2.5i,ale prakticky každej mechanickej díl je tam odlišnej a technická řešení nebo elektronika je podobná hlavě díky tomu že motory vznikají ve stejnou dobu,tak je to logické že stupeň vývoje je cca na stejné úrovni :) ...


Jinak diesel o takovém obsahu podle mně naprosto postrádá smysl,chápu diesel hlavně jako úsporný motor,což se u obsahu nad 3 litry už dost vytrácí...Jestliže mám jezdit za 11-12 s 740d nebo za 13-14 s 740i,to už bych nějak neřešil ani u nového auta,u starého si k tomu připočtěme ještě nákady na údržbu a už se vůbec nemusíme divit že 740d jezdí tak málo...Toť můj názor :wink:

Napsal: ned 27.01.2008 23:31
od lupo
ked som kupoval auto, tak som sa o 740dA zaujimal a hladal info na nemeckych forach. vraj je to nieco uplne ine ako 3.0d - zospodu totalne lenive, ledva ledva sa rozbieha, potom chvilu strasna klada a potom zase nic.
velmi vela majitelov nadavalo na spolahlivost (turba, vstreky), boli vsak aj taki, ktori boli spokojni. treba kuknut nemecke fora, ale nepredpokladam, ze sa odvtedy nieco zmenilo. navyse tie motory su strasne malo rozsirene => nutnost kupovat 90% veci origo BMW, ktore su brutalne drahe.
ja osobne by som siel jednoznacne do 740i alebo 750i, naklady na prevadzku budu v dlhodobom horizonte urcite rovnake.

Napsal: pon 28.01.2008 10:15
od hadice
TaK 750 PLYN :?:

Napsal: pon 28.01.2008 14:52
od Hitman
hadice píše:TaK 750 PLYN :?:


to je blbost, max 4.4i.....v12 se blbe predeava do plynu navic je to vicemene exot...

Napsal: pon 28.01.2008 23:08
od Kail
Hitman píše:
hadice píše:TaK 750 PLYN :?:


to je blbost, max 4.4i.....v12 se blbe predeava do plynu navic je to vicemene exot...



S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk :P :wink:

Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už 8)

Napsal: úte 29.01.2008 09:21
od RedBaron
Kail píše:S plynem nevím ale každopádně "exot" myslím není na škodu.Přecejen je to V12,nic proti V8,ale dvánáctky,to je prostě královská třída a podle mně se to nedá rovnat...A rozdíl ve spotřebě myslím nebude tak markantní,podle mně v takových objemech už je litr sem litr tam uplně fuk :P :wink:

Já osobně kdybych sháněl sedmu tak jedině V12,když už tak už 8)


Tak to jsi přesně z těch, které BMW láká na tyhle motory. Ty tam bývaly vždycky jen kvůli prestiži, ne kvůli kdovíjakému výkonovému rozdílu. V sedmě V12 vždycky platil za něco, co jede stejně nebo jen o maličko líp a žere o půlku víc. Změnilo se to až u nové E65, kde je dvanáctivál s Valvetronikem opravdu nářez a velký rozdíl od V8. A nevím jak tobě, ale mně se asi až do smrti bude zvuk V8 líbit podstatně víc než V12. V instalaci LPG to obnáší zaplatit 2x sadu na šestiválec versus jednu osmiválcovou, tzn. 2x35.000 nebo 1x45.000. A kdybys tu dvanáctiválcovou plynovku jednou prodával, tak právě takoví jako ty z prestižních důvodů nad ní ohrnou nos :)

Dobře rozmyslet! :!:

Napsal: úte 29.01.2008 17:55
od Kail
Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:

Napsal: úte 29.01.2008 18:01
od pepus
Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:


sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech

Napsal: úte 29.01.2008 18:18
od Kail
pepus píše:
Kail píše:Ano,jistě že kvůly prestiži,chceš snad říct že u sedmy nejde o prestiž?Je to uplně to samé jako u osmičky - co bys bral spíš,840i,nebo 850i?99% lidí a možná i víc chce 850i,z jakého důvodu???
Pro člověka co šetří a má to na ježdění do fabriky je osmivál samozřejmně přijatelnější než dvanáctka,ale já tvrdím že pro takového člověka není sedma ani osma dělaná,jestli chce člověk šetřit,má si koupit 318i nebo 525i :wink: - všechno je jen o penězích...Každému podle jeho gusta,ale pro mně je sedma něco jako špička od BMW,proto mi kousek bez špičkový výbavy a dvanáctiválce pod kapotou nestojí ani za pohled :)



PS: Předem,abych předešel stupidním blábolům říkám,že já nejsem z těch co na tu 750i mají,proto jezdím v e34 TDS :wink:


sorry to je zase blabol...
mozna to pro tebe bude novinka, ale i (nebo hlavne?) lidi co si kupujou auto za 3 mega se umej chovat ekonomicky a nehazej penize z okna... krome jednoho frajirka s jaguarem (kterej ma ale dost holou prdel) vsichni CEOs co znam jezdej v dyzlech



Sorry,teď jsem nějak nepobral,bavíme se tu o e38,i nejnovější kousky mají cca 6 let pokud se nepletu,tak kde máš 3 mega?Dnes je to samozřejmně o něčem jiném,dnes je dieselová doba a za chvilku budou chrochtat a smrdět i sporťáky,ale to už je trochu OT...

Možná máš pravdu,ale tvá řeč je jak vytržená z kontextu,do problematiky o které se tu bavíme to nějak nezapadá :wink: