Stránka 1 z 1
Napsal: stř 23.01.2008 19:38
od mikevana
nazdar chlapy,potřebuju poradit,chci kupovat 530d a rozhoduju se mezi manuálem a automatem,tak chci vědět co je to u báwa steptronic,zda se tam dá řadit jak automat nebo i manuál,a zda steptronic papá o dost víc než manuál,díky za radu
Napsal: čtv 24.01.2008 08:36
od Maca
Steptronic
Automatické režimy P-parkování,R-zpátečka,N-neutrál,D-jízda, z pozice D je možno přesunutím páky voliče vlevo (směrem k řidiči) zvolit režim S-sportovní jízda a dalším posunutím voliče dopředu nebo dozadu (+/-) se zvolí režim M-manuální řazení a konkrétní stupeň 1-5.
Manuální režim (M) je kontrolován a v případě příliš nízkých nebo příliš vysokých otáček se zařazen nižší nebo vyšší stupeň automaticky. Automatický režim (D) podporuje kick-down - při prudkém sešlápnutí plynového pedálu dojde po podřazení o 2 stupně.
Spotřeba dle zkušeností o cca 1l/100 km vyšší
Napsal: ned 27.01.2008 23:18
od lupo
z mojej strany maximalna spokojnost - mam 530dA 2001 142kw, spotreba cca 11l -> jazdim rychlo a vela po meste

da sa ist v pohode aj za 7l
treba pravidelne menit olej a celkovo sa o nu starat ako o vsetko ine na aute, potom bude radit krasne makko a budes si uzivat pohodicku za volantom.
ako uz bolo pisane podporuje manualne radenie, niekedy jej vsak dost dlho trva kym zaradi iny stupen, hlavne nizsi ak potrebujes brzdit motorom. ale cele je to o zvyku.
Napsal: stř 10.06.2009 12:28
od leondm
Mam takovy problem se Steptronicem(530d 142kw rv 2001).
Kdyz jedu s velmi lehkou nohou,tak pri prerazeni z 1. na 2. rych.stupen
se zvysi otacky motoru a auto zrychli aniz bych vic slapal na plyn,pri prerazeni z 2. na 3. stupen to udela taky ale uz to neni tak znat.
Kdyz slapu na plyn razantneji tak to prerazuje ve vyssich otackach a nedela to,pouze jen s lehkou nohou,
je to docela neprijmne treba pri popojizdeni v kolone.Zkousel jsem radit i manualne a je to stejny.
Nejake vetsi kopani nepocituji,po zaradzeni D nebo R se po sundani nohy
z brzdy ihned auto pomalu rozjizdi,to je v pohode.
Nevi nekdo co by to mohlo bejt?
Dik.
Napsal: stř 10.06.2009 16:03
od Vlasta
Nechat v servisu smazat adaptační hodnoty a znovu si to zajet. Taky je dobrý cca každejch 100k km nechat vyměnit olej a filtr.
Napsal: stř 10.06.2009 18:57
od Zdenal
Prosimtě víš co to je? Dělá to asi při 1400ot/min, vid? To ti jen zabírá turbína...to je normální jev

Napsal: stř 10.06.2009 20:17
od leondm
Jo asi kolem tech 1400 otacek,auto mam rok a pul,a vsiml jsem si toho az ted,asi je to opravdu moc lehkou nohou.
Pristi tejden jedu do Zadaru,tak mam strach aby se mi neco cestou nepokakalo....
Napsal: pát 12.06.2009 19:28
od Zdenal
Ráno když vyjíždim z ulice, motor je studený, tak jedu skoro na volnoběh a jen lehounce přidávám plyn (kvůli šetření studeného turba), tak jen tehdy to zaznamenám, při normální jízdě nikoliv.
Před delší cestou bych jen doporučil vyměnit palivovej filtr, jestli nebyl měněn.
Mrknout na brzd. obložení a na provozní náplně, prostě klasika a víc se děj vůle boží, když se to má posr...., tak se to poser....
Napsal: ned 14.06.2009 19:36
od pupik33
leondm píše:Mam takovy problem se Steptronicem(530d 142kw rv 2001).
Kdyz jedu s velmi lehkou nohou,tak pri prerazeni z 1. na 2. rych.stupen
se zvysi otacky motoru a auto zrychli aniz bych vic slapal na plyn,pri prerazeni z 2. na 3. stupen to udela taky ale uz to neni tak znat.
Kdyz slapu na plyn razantneji tak to prerazuje ve vyssich otackach a nedela to,pouze jen s lehkou nohou,
je to docela neprijmne treba pri popojizdeni v kolone.Zkousel jsem radit i manualne a je to stejny.
Nejake vetsi kopani nepocituji,po zaradzeni D nebo R se po sundani nohy
z brzdy ihned auto pomalu rozjizdi,to je v pohode.
Nevi nekdo co by to mohlo bejt?
Dik.
Ano to je normální jev automatu z důvodu přeřazení na vyšší rychlostní stupeň prostě řídící jednotka automatu dá podnět řídící jednotce motoru.