Stránka 1 z 2
Napsal: pát 18.01.2008 14:09
od ras11
zdravím,
dnes som dával nabíjať batériu u mojej e39, a kedže sa mi zdálo že je vybitá nejak skoro, zmeral som odber v kľude.
Prvá hodnota bola šialená: 1,5A, ale to mi došlo že ešte bežia nejake riadiace jednotky a čakajú na pozamykanie a podobne...
potom som to urobil tak že som merák napojil, zavrel auto, zamkol a sledoval cez okno displej multimetra, najprv tam bolo 880mA, po minúte kleslo na 600mA (čosi sa deaktivovalo) a po ďalšej minúte to skokom zišlo na 440mA. Toto zostalo na displeji asi cca 7 minút, viac sa mi nechcelo...
Podľa mňa je to teda dosť veľa, nemáte ktosi na porovnanie nejaký údaj?
Toto musí batériu vybiť po 2 týždňoch státia až tak že nenaštartuje...je to normálna hodnota?!? Alebo to klesne po dlhšom čase až?
jedna sa o e39, 525d, rocnik 2002, výbava klasická Edition Lifestyle s webastom a ďalšími kravinami...
Napsal: pát 18.01.2008 14:10
od ras11
ešte taká drobnosť pre rýpalov - nadpis som dal preto tak "dvojjazyčne" aby to vyhľadávanie aj našlo ak niekto bude mať čosi podobné...
Napsal: pát 18.01.2008 23:18
od Susi
Připojuji se a jsem zvědavý na další příspěvky.
Má E39, 523i ("98") je totiž vybitá po cca týdnu stání. Byl sice mráz, ale i tak se mi zdá jako holý nesmysl, aby auto vydrželo takovou chvilku...
Než se vydám pro novou baterku, měl bych to taky změřit...
Napsal: pát 18.01.2008 23:20
od dargon
z jakeho duvodu to vlastne meris? vybila se ti nejak baterie ? klidovy odber klidne muze klesnout az po pulhodine, postupne se vypina elektronika myslim
Napsal: sob 19.01.2008 03:01
od alexmol
ja som riesil podobny problem na e36... bol to alternator... neodpajalo budiace vinutie.. zistis to tak, ze aj ked auto stoji niekolko hodin, tak ked chytis alternatro, je vlazny alebo teply...skus to.. nejde to zistit odpajanim poistiek, pretoz altik je napriamo
Napsal: sob 19.01.2008 09:42
od Poho
moje E39 TDS stojí před panelákem celý týden a nepozoruji žádný pokles napětí. Sednu po týdnu a jedu. Věřím, že i kdyby tam stála měsíc tak musí jet. Jediný odběr tam snad je ledka alarmu pod zrcátkem.
Ale je to zajímavá úvaha.
Napsal: sob 19.01.2008 10:22
od ras11
dargon píše:z jakeho duvodu to vlastne meris? vybila se ti nejak baterie ? klidovy odber klidne muze klesnout az po pulhodine, postupne se vypina elektronika myslim
ano, podnet k tomu dala vybita bateria po cca tyzdni nepouzivania (ale mohla byt slaba), tak ked uz som ju odpajal a daval nabijat tak som to pomeral. s tou polhodinou mozes mat pravdu, ja som cakal cca 7 minut, viac sa mi nechcelo.
ono sa to moze niekomu hodit ked ma problem s vybijanim, da sa to podla toho porovnat - co je normal a co nieje, osobne sa mi to zda dost vela, takze sa tomu este budem trocha venovat...
Napsal: sob 19.01.2008 14:43
od Demostenes
Normalni hodnoty jsou radove v miliamperech (pokud tam nemas treba nejaky GPS alarm a pod).
Napsal: ned 20.01.2008 12:53
od ras11
...co som sa kdesi docital ta by to malo byt okolo 40mA...
takze z toho vyplyva ze bud som cakal kratko, alebo tam skutocne bude cosi nekorektne.
Napsal: ned 20.01.2008 16:07
od Igor1977
Nemaš pocit že ti ventilátor kúrenia fúka aj po vybratí kľúča? Mne fúkal a to my vybíjalo batériu. Nakoniec to bol reostat ventilátora. Stálo to aj s výmenou v BMW okolo 3.000,- Sk. Výmena trvala asi pol hodinu
Napsal: ned 20.01.2008 17:36
od major
Ahoj, zvýšení klidového odběru může dělat mnoho věcí. U mne to bylo např. rádio. Prostě nasaďte ampérmetr a postupně vytahujte pojistky od možných zdrojů spotřeby. Pokud po vyndání pojistky poklesne i hodnota na měřáku, jste doma.
Napsal: ned 20.01.2008 23:37
od TOMINO123
asi po 15 minutach sa vypne este nieco a klesne spotreba baterie na 0.05 a to uz berie len alarm ak ho tam mas...ja to tak mam na E39
Napsal: pon 21.01.2008 10:37
od Susi
major píše:Ahoj, zvýšení klidového odběru může dělat mnoho věcí. U mne to bylo např. rádio. Prostě nasaďte ampérmetr a postupně vytahujte pojistky od možných zdrojů spotřeby. Pokud po vyndání pojistky poklesne i hodnota na měřáku, jste doma.
Jednoduchej a logickej návod.
DÍKY
Napsal: pon 21.01.2008 10:44
od ras11
TOMINO123 píše:asi po 15 minutach sa vypne este nieco a klesne spotreba baterie na 0.05 a to uz berie len alarm ak ho tam mas...ja to tak mam na E39
hodnotna info, musim to otestovat, nebavilo ma dalej cajkat tak som to asi po 7 minutach zabalil... skusim este raz.
Napsal: pon 01.09.2008 17:49
od pazoutek
V manuále snad píší, že se po nějakých 15min. nebo snad po půl hodině (už si nepamatuju) vypne veškerá elektronika, krom alarmu a dálky. A kamarádovi právě takhle vymlátila dálka baterku. Odpojil pojistku dálky a už je to dobrý! Akorát bohužel dálka nejede
Napsal: pon 01.09.2008 22:33
od Boldor
Tak přidám svoji zkušenost s 528i..Mě vybíjel baterku ten mikroventilátorek v panelu klimy.Má se vypínat asi po 15 min. když zamkneš auto.Já odpojil panel,napojil jsem měřák na baterku,vytáhl ven a zamknul..Pak už jsem jen čekal a koukal jak hodnota stále klesá až se zastavila na normálu.
Pokud to bude tímhle, řešení je bud jiný panel nebo sehnat někoho kdo se v tom povrtá..Já osobně trefil i další panel se stejnou nemocí, takže jsem tam nasranej prdnul extra vypínač panelu natvrdo..

Držim palce
Napsal: úte 02.09.2008 19:09
od Marten
ras11 píše:zdravím,
dnes som dával nabíjať batériu u mojej e39, a kedže sa mi zdálo že je vybitá nejak skoro, zmeral som odber v kľude.
Prvá hodnota bola šialená: 1,5A, ale to mi došlo že ešte bežia nejake riadiace jednotky a čakajú na pozamykanie a podobne...
potom som to urobil tak že som merák napojil, zavrel auto, zamkol a sledoval cez okno displej multimetra, najprv tam bolo 880mA, po minúte kleslo na 600mA (čosi sa deaktivovalo) a po ďalšej minúte to skokom zišlo na 440mA. Toto zostalo na displeji asi cca 7 minút, viac sa mi nechcelo...
Podľa mňa je to teda dosť veľa, nemáte ktosi na porovnanie nejaký údaj?
Toto musí batériu vybiť po 2 týždňoch státia až tak že nenaštartuje...je to normálna hodnota?!? Alebo to klesne po dlhšom čase až?
jedna sa o e39, 525d, rocnik 2002, výbava klasická Edition Lifestyle s webastom a ďalšími kravinami...
Mám stejnej problém jako ty. Taky jsem to tak měřil a chová se mi to jako tobě a mám naprosto stejný hodnoty.

Napsal: stř 03.09.2008 08:52
od Marty_
Marten píše:ras11 píše:zdravím,
dnes som dával nabíjať batériu u mojej e39, a kedže sa mi zdálo že je vybitá nejak skoro, zmeral som odber v kľude.
Prvá hodnota bola šialená: 1,5A, ale to mi došlo že ešte bežia nejake riadiace jednotky a čakajú na pozamykanie a podobne...
potom som to urobil tak že som merák napojil, zavrel auto, zamkol a sledoval cez okno displej multimetra, najprv tam bolo 880mA, po minúte kleslo na 600mA (čosi sa deaktivovalo) a po ďalšej minúte to skokom zišlo na 440mA. Toto zostalo na displeji asi cca 7 minút, viac sa mi nechcelo...
Podľa mňa je to teda dosť veľa, nemáte ktosi na porovnanie nejaký údaj?
Toto musí batériu vybiť po 2 týždňoch státia až tak že nenaštartuje...je to normálna hodnota?!? Alebo to klesne po dlhšom čase až?
jedna sa o e39, 525d, rocnik 2002, výbava klasická Edition Lifestyle s webastom a ďalšími kravinami...
Mám stejnej problém jako ty. Taky jsem to tak měřil a chová se mi to jako tobě a mám naprosto stejný hodnoty.

Mam to to samy na benzinovy e46.. Jsem z toho na palici uz, pojistky jsem zkousel a nic, hodnoty jsou porad silene:( - resp. 2,6A u otevreneho auta, 0,6A u zavreneho (odemcene) - zamknout a nechat dyl jsem teda nezkousel..
Napsal: stř 03.09.2008 12:06
od Maxiczech
Pokud auto nezamkneš, tak by se nemělo automaticky přepnout do standby režimu. proto ty vysoké hodnoty.. A při otevřeném autě si spočítejte, kolik máte v autě žárovek, které svítí..
Proto na krátké popojížďky vypínám osvětlení interiéru a zapnu je až když už autem ten den nejedu.
Napsal: stř 03.09.2008 17:42
od Marten
Taky mám vypnuté osvětlení interieru. A už to tu někdo psal, že když auto osdstaví na týden tak potom nenastartuje. Je to divně řešený ale asi to tak bude. Mám novou baterku a když pojedu na týden na dovolenou tak potom už asi nenastaruju..
