Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 10.01.2008 11:16
od extreme
zere vodu a olej v dost velkem mnozstvi... ve vysokych otackach nehuli.. huli hlavne na volnobeh a v nizkych otackach.. bily a namodraly kour... huly jak kdy.. obcas taky ne.. viditelny prusak nafty na cerpadle... odeslo cerpadlo plus jeste neco.:?? upozornuju, ze motor se neprehriva!! prosim cokoli vas napadne tak je dobre.. staci mi zacatek provazku ceho se chytit ja to hned proverim a kouknu na to. dekuji .... jeste horsi starty.. coz ma mozna za nasledek cerpadlo.. nebo nejaky vstrik.:?? co myslite.:??

Napsal: čtv 10.01.2008 13:35
od gyrous
Mě to taky žralo vodu litr na sto i olej...
Vyměnil jsem termostat, přešel z oleje 5W/40 na 10W/40 a ťuk ťuk, všecko běží tak jak má. Najeto asi kolem 5tkm.
Teď začíná něco hlásit a nevím. Zvuk tři krátké tóny. 8O

Napsal: čtv 10.01.2008 14:05
od Butch5
Hlasi ti BC, ze je +3stupne celsia :lol:

Napsal: čtv 10.01.2008 14:47
od cipis
Butch5 píše:Hlasi ti BC, ze je +3stupne celsia :lol:
varovani teploty je na E34 jenom 1x gong
3x to tusim pipa kdyz mam nastaveny na BC bimbani kazdou celou hodinu

Napsal: čtv 10.01.2008 14:54
od extreme
tak zase tak malo to nejni aby sem uvazoval o takovejdle zavade... tohle je neco v haji.. minimalne odchazi naftove cerpadlo.. ale ta voda me klame.. pac opravdu spotreba vody jako krava.. :-( opravdu huli jako krava.. predstavte si nakladak starej pri studenem startu.. kdyz ma spatnej den, tak na krizovatce pri stani na cervenou nejni videt sousedni auta. asi tak pro predstavu. :roll:

Napsal: čtv 10.01.2008 15:36
od tds
buď je únik chladící kapaliny někde ven z motoru (o-kroužek hadice atd.)nebo ji zpracuje motor t.j.vadné těsnění poř.prasklá hlava.s chod motoru je to jednoznačný: nové čerpadlo popř.repas,nastavit předvstřik, vyměnit trysky vstřiků a seřídit tlak vstřiků. a pak už by jsi to mohl považovat za vyřízené.

Napsal: pon 14.01.2008 09:18
od barvas
Jestli hulí a ztrácí se voda, tak to bývá prasklá hlava nebo těsnění pod hlavou. Hlavně to hulí po nastartování, jestli to trochu koktá, tak je to asi jasný.

Napsal: pon 14.01.2008 12:56
od lucky
jestli se strácí voda a olej, a neni pod autem viditelná známka toho že by to teklo ven, tak je jasný že to jde do motoru. čuchni si k výfuku jestli to smrdí jak spálenej olej tak je to jasný.A šedej až bílej kouř je známka toho že jde voda do spalovacího prostoru. Vem víčko na na krytu ventilů a podívej se jestli je tam taková hnusná nažloutlá emulze- když se dostane voda do oleje... Myslim,že je to těsnění pod palicí...