Stránka 1 z 1

Napsal: sob 05.01.2008 18:22
od Igor1977
Ahoj všetci,

E39 530d raz ide ako besná a inokedy sa neviem rozbehnúť. Nevie niekto čím
by to mohlo byť? Turbo mám nové

Napsal: pon 07.01.2008 00:32
od Lukasek
Jako, že občas jede super a pak nejede vůbec, nebo špatně??? :wink:

Napsal: pon 07.01.2008 18:28
od Igor1977
Občas super inokedy veľmi slabo :Confused2:

Napsal: pon 07.01.2008 18:54
od Huska
sem si téměř jistý že je to váhou vzduchu :-)

Napsal: pon 07.01.2008 19:36
od mike666
Igor1977 píše:Ahoj všetci,

E39 530d raz ide ako besná a inokedy sa neviem rozbehnúť. Nevie niekto čím
by to mohlo byť? Turbo mám nové


ak sa ti deje to ze autonejde a ti nepridava cez 2500 rpm tak to bude cerpadlo pod sedadlom....

Napsal: úte 08.01.2008 00:21
od Igor1977
Nie ono to skor netahá od spodu

Napsal: úte 08.01.2008 18:57
od Igor1977
Takže dnes sme už vymenili aj váhu vzduchu a stále nič.

Napsal: úte 08.01.2008 19:29
od Milhaus_
klasika - zkus palivovy cerpadlo - jak podavaci v nadrzi tak tlakovy pod sedadlem ridice (ja uz menil obe :-)
viz napr. http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... ic&t=38657

Napsal: úte 08.01.2008 19:35
od Milhaus_
jeste by me vazne zajimalo, jestli ty naftovy pumpy neodesly ted hromadne kvuli tem srackam co se pridavaji od zari do nafty... ;(

Napsal: stř 09.01.2008 15:10
od Lukasek
Milhaus_ píše:jeste by me vazne zajimalo, jestli ty naftovy pumpy neodesly ted hromadne kvuli tem srackam co se pridavaji od zari do nafty... ;(


Hm, to by mě tedy také zajímalo. ani bych se nedivil.... :evil:

Napsal: stř 09.01.2008 15:50
od Maxiczech
Co blbneš? Nemůžeš e-39 opravovat vylučovací metodou. :? To je kravina. Zajeď alespoň na diagnostiku a pak si to třeba udělej sám. Jinak tam zažumpíš hafo bankovek a jezdit nebudeš :!:

Napsal: stř 09.01.2008 19:08
od milonovo
Maxiczech píše:Co blbneš? Nemůžeš e-39 opravovat vylučovací metodou. :? To je kravina. Zajeď alespoň na diagnostiku a pak si to třeba udělej sám. Jinak tam zažumpíš hafo bankovek a jezdit nebudeš :!:

Tahle rada bohužel taky není stoprocentní vzhledem k odborníkům v autorizovanejch servisech.Na diagnostiku zajeď,může se stát že se trefí a tolik to nestojí.Smutná realita je,že když to budeš dělat metodou pokus/omyl sám,nebude Tě to stát tolik,jako když to budou dělat v BMW.Třeba jsem měl peška,ale to je moje zkušenost,třeba narazíš na někoho kdo tomu opravdu rozumí.

Napsal: stř 09.01.2008 19:19
od Vlasta
Hlavně v autorizáku už s tím mají určité zkušenosti, na rozdíl od 99 % garážníků. U palivové soustavy u Common Railu dokážou v autorizovaným servisu diagnostikovat max. tlak na liště, popř. fuknkčnost čidel na sání nebo na vačce a průtok nafty do přepadu kapilárovou metodou. Pokud je závada na railovém čerpadle nebo vstřikovačích je lepší navštívit Bosch Diesel Servis.

Napsal: čtv 10.01.2008 00:53
od Igor1977
Páni pardón to že som bol na diagnostike hneď ako sa to začalo kurv... to som zabudol napísať. Výsledok? Jediná závada bola žhaviče čo s tým nemá nič spoločné. Už končím s nervami a asi to auto podpálim :bomb: :bomb: :bomb:

Napsal: čtv 10.01.2008 15:10
od milonovo
Úplně Ti rozumím,prošel jsem si tím taky.Můžeš to popsat trochu podrobnějc jak přesně to nejede.Mě to třeba kolem cca 2,5tis začalo houpat,střední otáčky skoro nefungovaly,buď se plazíš nebo podlaha.Někdy jako by to mělo lepší náladu a na chvíli to jelo pěkně.Zkus zaslepit podtlak EGR,to je zadarmo,pak čidlo tlaku v sání.Podívej se jestli ti chodí dobře regulace turba,může bejt zatuhlá ta variabilní geometrie.

Vlasta:Zkušenosti mají asi takový že zkoušejí měnit co unese Tvoje peněženka,začínaj vstřikama,dobře se to dělá a stojí to palici.Pokud to nevyjde pokračujou.Přesně tohle jsem si říkal,dělaj na tom denně,přecejen to ještě není úplně veterán,ale prostě to tak nefunguje.Jak to funguje u lidí který tomu nerozuměj vůbec a navíc maj prachy,to je úplně jiná pohádka.Např. známýmu kdysi na A6 nešel starter,v Audi mu nabídly výměnu za 36k,tak to odtáhnul a on byl vypadlej konektor.

Napsal: čtv 10.01.2008 21:42
od Igor1977
Aj zaslepit sme uz skusali a nic

Napsal: čtv 10.01.2008 22:22
od milonovo
Pokud ho máš odpojenej,zkontroluj ještě jestli je zavřenej,oni ho ty sračky tak zalepěj,že by mohl propouštět.

Napsal: ned 13.01.2008 13:54
od Igor1977
Takže vyriešené váha vzduchu a podávacie čerpadlo pod sedadlom. Váha ale už tretia za dva týždne