Stránka 1 z 1
Napsal: sob 05.01.2008 17:45
od TOMINO123
Ludia nemali ste este taky problem. Tecie mi olej z automatickej prevodovky, pri chladici, tam kde sa spaja hadica s chladicom automatu.Dal som aj novu hadicu a stale to robi.Neviem ci mam vymenit este chladic.Myslim si ze to nie je dobre rieseny vysokotlakovy spoj. Tie dve gumicky dobre netesnia. Alebo to asi nenasadzam spravne ?.?.?E39 530D Automat samozrejme...inak tak isto je riesene aj servo myslim takym spojenim
Napsal: ned 06.01.2008 15:13
od pindour
to mi delalo taky, pokud si vymenil v hadici ty O krouzky a stale tece, tak bude pryc chladic, bude tam nejaka prasklina, nic to nevydrzi.
Napsal: ned 06.01.2008 19:22
od Fugo
pokud ti to teče tím šroubením, tak já bych zkusil dát 2 O kroužky a zkusit to.
Napsal: ned 06.01.2008 21:02
od TOMINO123
myslis vymenit tie gumicky co su dnu ?.?.? to som skusal uz to netecie az tak len to slzi ale ani na tom moc nechcem zazdit chcem aby to bolo na 100%
Napsal: ned 06.01.2008 21:07
od Fugo
já měl ten O kroužek vždy na tý trubce co jde do chladiče, v chladiči mě nikdy nezustal, jestli tedy myslíme oba to samý. Prostě pokud je O kroužek nový a správný rozměr a netěsní tak bych zkusil dát ještě jeden stejného rozměru a utáhnout to, mělo by to být OK.
Napsal: ned 06.01.2008 21:29
od TOMINO123
ale mne to netesni v spoji medzi chladicom a tou trubkou asi sem dam aj fotku ak to dovtedy nevyriesim, nemyslim ten spoj co sa utahuje skrutkou kde hadicu prichytavas na prevodovku
Napsal: ned 06.01.2008 21:50
od Fugo
já taky myslel zde
http://www.volny.cz/bmw750ial/103.jpg vstup/výstup do chladiče oleje automatu
Napsal: ned 06.01.2008 22:16
od TOMINO123
keby som to mal takto zriesene som najstasnejsi clovek na svete....ja to mam uplne inak
http://bmwfans.info/original/E39/Lim/53 ... l-32_1026/ takto to mam zriesene toto je servo lebo na obrazku s chladicom prevodovky to nie je dobre vidno ale ten spoj medzi chladicom a tou hadicou je rovnyky a odtial mi to kvapka

asi sa rozplacem

Napsal: ned 06.01.2008 22:46
od Fugo
tak to nevím, ale přijde mě to že to není šroubovaný ale jen nacvaklý jako se dělají nové klimatizace. Tady fakt neporadím protože jsem to neviděl v reálu, ale dle mého názoru by nebyl problém to předělat na šroubované spoje viz. ten můj obrázek jak se spojuje hadice s trubkou, mám totiž uplně předělané vedení oleje a tak jsem použil jen kousky origo trubek a zbytek jsou hydraulický hadice, nechal jsem to dělat ve zdejším obchodě/servise na hydrauliku, je to na počkání a otázka pár korun. Na chladič bych nechal dát tu převlečnou matku, pod ní oni dají takovej soudek a stáhne se to dohromady s protikusem té převlečné matice, tím se ten soudek zalisuje do té trubky chladiče, sundá se ten protikus a ten samej ale novej se zalisuje do hadice a je to hotovo. Poptej se na to tam kde u vás dělají hydraulické hadice, něco jako Hansaflex atd..
Napsal: pon 07.01.2008 01:25
od TOMINO123
diiik do hansaflexu som chcel zajst....dufamze to tam vyriesia ako hovoris a bude vsetko ok myslim ze oni uz budu vediet co s tym...lebo hansaflex mam 20 km od domu takze v piatok by som tam mal letiet a dam vediet.....zatiiim fakt diiik
Napsal: pon 07.01.2008 18:12
od andy39
Mal som taky isty problem na 525tds e39 aut. Vymenil som tesniace kruzky na tych hadiciach co idu do chladica a uz je to ok - uplne suche - stali 19 SK v bmw . Ja mam tie hadice ukoncene prirubou , ktora sa jednou skrutkou v strede prichyti o chladic. Ked sme doplnali olej do prevodovky , chybalo cca. 1.5 litra...
Napsal: pon 07.01.2008 18:44
od TOMINO123
a ludia prosim vas neviete aky tam je tlak v tych hadiciach v automatickej prevodovke to by mi moc pomohlo
Napsal: stř 09.01.2008 15:43
od TOMINO123
bol som v BMW a tam mi povedali ze do prevodovky mi ide az 9 litrov oleja kks kde sa to tam zmesti
Napsal: stř 09.01.2008 18:00
od Fugo
to je normální já mám 12L, je to v systému, hadicích a hlavně v měniči.
Napsal: pát 11.01.2008 11:00
od TOMINO123