Napsal: pát 04.01.2008 14:42
Čus přátelé,
U E39, 523i mě začíná trápit taková trapňoučká závada.
Cca v 800 - 1100 ot/min se ozývá zespod auta chrastivý vrzající zvuk, který se začne projevovat s postupným ohříváním..
Zavrže (zarachtá) to vždy při rozjezdu na 1. i na 2. stupeň, (popř. pokud se při provozu dostanu s některým rychl. stupněm na takhle nízké otáčky)
Udělá to i na volnoběh, ale jen když prudce přidám plyn a to jen na okomžik. Auto jede normálně a papá taky normálně.
Jen tenhle zvuk, co se mi pořád připomíná.
Vypadá blbě, když kolemjdoucí koukají a říkají, jak ta stará pětka ještě pěkně vypadá a najednou šup, otáčky dolů, a rázem si říkají: ale něco mu tam řachtá, co??
A to mě štve.
Zpočátku jsem se bál nějakého ložiska, ale to by přeci dělalo i ve vysokých ot. - a víc.
Kryty kolem výfuku se zdají být taky pevně uchycené.
Jinak jsou to fakt super káry!!
Stalo se někomu?? Napadne??
U E39, 523i mě začíná trápit taková trapňoučká závada.
Cca v 800 - 1100 ot/min se ozývá zespod auta chrastivý vrzající zvuk, který se začne projevovat s postupným ohříváním..
Zavrže (zarachtá) to vždy při rozjezdu na 1. i na 2. stupeň, (popř. pokud se při provozu dostanu s některým rychl. stupněm na takhle nízké otáčky)
Udělá to i na volnoběh, ale jen když prudce přidám plyn a to jen na okomžik. Auto jede normálně a papá taky normálně.
Jen tenhle zvuk, co se mi pořád připomíná.
Vypadá blbě, když kolemjdoucí koukají a říkají, jak ta stará pětka ještě pěkně vypadá a najednou šup, otáčky dolů, a rázem si říkají: ale něco mu tam řachtá, co??

Zpočátku jsem se bál nějakého ložiska, ale to by přeci dělalo i ve vysokých ot. - a víc.
Kryty kolem výfuku se zdají být taky pevně uchycené.
Jinak jsou to fakt super káry!!
Stalo se někomu?? Napadne??