Stránka 1 z 2

Napsal: pát 04.01.2008 12:08
od Fazeey
Potřeboval bych vědět kolik vám to tlačí v zátěži, poslední dobou když dám podlahu třeba na 2ku nebo 3ku, tak mi na budíku vyletí ručička až na 2.5bar (budík je jen do 2.5) a celkem se tam drží. Auto letí pěkně, ale řek bych že 2.5bar už je na to turbo dost vysokej tlak.

Napsal: pon 07.01.2008 00:18
od Lukasek
Mě to tlak v turbu zjevně neukazuje, takže nemohu posoudit 8O .
Good luck :)

Napsal: pon 07.01.2008 18:29
od Igor1977
Kde ti to ukazuje tlak turba?

Napsal: pon 07.01.2008 20:05
od Fazeey
mam tam budík (manometr)

Napsal: čtv 10.01.2008 10:13
od mari
Už 2 bary jsou slušnej masakr, ale nevim jak u tohohle motoru.Neznam nikoho kdo by si do 530d namontoval ukazatel tlaku turba. Bůhví jestli ti to ukazuje správně.

Napsal: čtv 10.01.2008 18:27
od fafejta
Samozřejmě,že také záleží v jakých jednotkách ten manometr ukazuje,myslím jako v absolutních.V motorsportu jsou ukazatele tlaku turba,které měří i výši podtlaku a pak to od určitých otáček,jak se turbo nafouká,skočí třeba na 2 bary,i když t turbo tlačí jen 1 bar.

Je to tedy ------atmosferický tlak vzduchu 1bar+hodnota plnícího tlaku=absolutní tlak

Napsal: čtv 10.01.2008 18:45
od Fazeey
ee tohle je 2.5bar přetlak, tedy 3.5bar absolutní.. budík měří dobře.. buďto bude něco s podtlakama nebo přidřený lopaty na turbu, uvidíme

Napsal: čtv 10.01.2008 22:37
od fafejta
Ono to bude asi v pořáku,já si nevšiml,že to máš s čipem.Jednou jsem slyšel,že někdo takto upravoval 525tds/E34/,,dával tam větší vstřikovací trysky+program a na turbu to mělo turbotlak 2.8-3.2 baru. tam to bylo ještě seřizovaný waste-gate ventilem,u E39 to už je vše elektronicky přes variabilní naklánění.

Napsal: pát 01.02.2008 12:03
od dist01
hoši blbost
530D tlačí seriově 2.1 mbar v absolutnom tzn, relaný tlak je 1.1 mbar
když se načipuje tak se čipuje v rozmezí 2.1-2.4 možná 5 tzn, real 1.1-1.5
je tam turbo GT2256 to snese až 1.65mbar zhruba to je teda masakr
není problém ze 135kw na 180kw a motor si bude broukat

Napsal: pát 01.02.2008 12:21
od pysta
V spickach tlaci okolo1.3, cize 2.3 (max 2.5) absolutny tlak ... uz pri seriovych tlakoch praskaju sacie potrubia, moc neverim osobne zeby si tlacil 3.5... OBD hlasi kolko?

Napsal: pát 01.02.2008 12:36
od milonovo
dist01 píše:hoši blbost
530D tlačí seriově 2.1 mbar v absolutnom tzn, relaný tlak je 1.1 mbar
když se načipuje tak se čipuje v rozmezí 2.1-2.4 možná 5 tzn, real 1.1-1.5
je tam turbo GT2256 to snese až 1.65mbar zhruba to je teda masakr
není problém ze 135kw na 180kw a motor si bude broukat
A nevíš kolik má tlačit 525d?Případně v jakejch otáčkách?

Napsal: pát 01.02.2008 13:05
od dist01
tam je zhruba stejny

Napsal: pát 01.02.2008 16:10
od WinCent
mám tam 2.5 bar a prasklo mě sání :) , mám jiný ale nevím na jak dlouho to bude. Uvažoval jsem o tom si nechat udělat kovový.

Napsal: pát 01.02.2008 16:37
od dist01
dobra volba udelat kovový u toho motoru to praska celkem často

Napsal: pát 01.02.2008 19:50
od Fazeey
pysta píše:V spickach tlaci okolo1.3, cize 2.3 (max 2.5) absolutny tlak ... uz pri seriovych tlakoch praskaju sacie potrubia, moc neverim osobne zeby si tlacil 3.5... OBD hlasi kolko?
no já už taky sání měnil za nový.. nevim kolik hlasi diagnostika.. btw kde je čidlo tlaku v sání? sem si uvědomil že by mohlo bejt zasraný

Napsal: pát 01.02.2008 19:53
od milonovo
Zezadu na pravý straně když stojíš proti,jde tam našáhnout.Je na jednom šroubku 6ka?To už nevím přesně.

Napsal: pát 01.02.2008 21:08
od WinCent
dist01 píše:dobra volba udelat kovový u toho motoru to praska celkem často
nenapadá někoho kam nebo na koho se ohledně té výroby sání obrátit :?:

Napsal: pát 01.02.2008 22:27
od dist01
koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem

Napsal: pát 01.02.2008 22:38
od Fazeey
milonovo píše:Zezadu na pravý straně když stojíš proti,jde tam našáhnout.Je na jednom šroubku 6ka?To už nevím přesně.
dikes, zkusim ho očistit

Napsal: pát 01.02.2008 22:39
od Fazeey
dist01 píše:koho koliv kdo umi dobře svařovat COčkem
to bude muset bejt fakt maestro, to sání je šíleně tvarovaný