Stránka 1 z 1

Napsal: ned 09.12.2007 15:34
od sqeezer
Čau. Jak se ochladilo, přišel problém. Když chcu v tomhle počasí nastartovat, tak to nějak zlobí. Naskočí, párkrát se převalí a zhasne. Pak mu musím pomoc plynem, aby se udržel, tzn. vytočit ho tak na 1500 ot/min. Při tom se chová, jako by nejel na všechny válce, a strašně kouří. Po cca 10 sek už jede normálně. Nevíte někdo, co by to mohlo být?
E34 M20 525i

Napsal: ned 09.12.2007 19:38
od Mirahejny
Mám to samé ale mě to dělá kolem +2 až -2 ,jak je teplejš nebo víc jak -2 tak bez problému , vše jsem vyměnil žhaviče atd a dělá to pořád :cry:

Napsal: pon 10.12.2007 16:47
od gas71
Mirahejny píše:Mám to samé ale mě to dělá kolem +2 až -2 ,jak je teplejš nebo víc jak -2 tak bez problému , vše jsem vyměnil žhaviče atd a dělá to pořád :cry:
Ahoj mam něco podobneho(524 TD e34),ale me naskočí od +5tiC nahoru jinak když je bodem mrazu tak mu musim pomáhat kazdé rano sprejem,aby mi chytl..slabe tlaky na válcích 60%,takze co nevidet ho budu dávat na opravu..jo a taky si po ranu zakouří do modra,ale to asi jen chvilinku nez se trosku zahreje a potom ani trochu nezahulí..

Napsal: pon 10.12.2007 17:22
od 130maxi
Voda sa ti nestraca?Neprehrial si trochu motor? Podobne sa mi choval motor ked so mal prasknutu hlavu ,jeden valec sa naplnil vodou a kym nevytlacil vodu tiez nesiel jeden valec a dost to dymilo(akej farby je dym?).Moze to byt len tesnenie pod hlavou.Ale toto je len jedno z mnohych moznosti....

Napsal: pon 10.12.2007 17:23
od gyrous
Mirahejny píše:Mám to samé ale mě to dělá kolem +2 až -2 ,jak je teplejš nebo víc jak -2 tak bez problému , vše jsem vyměnil žhaviče atd a dělá to pořád :cry:
Zasrané sání černým sajrajtem, ne celé ale po vypnutí motoru steče všecko co je nahoře dolů do svodů jednotlivých válců (né hned, ale podle počasí po vypnutí cirka 6-8hodin).
Takže jak to vyřešit? asi turbo prosakuje. Nebo se na to vyprdnout a hned zezačátku to trošku protůrovat a turbem vytlačit ten bordel co zbyl po předchozím vypnutí. Ale popravdě je čas pořádně vyčistit sání, dokud to zas nebude dělat, nebo nejlíp, profouknout to celý od turba. Tím se vrátí i ztracený výkon...

Napsal: úte 11.12.2007 14:07
od sqeezer
130maxi píše:Voda sa ti nestraca?Neprehrial si trochu motor? Podobne sa mi choval motor ked so mal prasknutu hlavu ,jeden valec sa naplnil vodou a kym nevytlacil vodu tiez nesiel jeden valec a dost to dymilo(akej farby je dym?).Moze to byt len tesnenie pod hlavou.Ale toto je len jedno z mnohych moznosti....
Voda se nijak extrémně neztrácí, po půl roce sem dolíval asi 1/2 litru. S teplotou motoru taky problém nenám. Ten dým, co z toho leze je bílý. Snad to bude při nejhorším jen to těsnění, a ne prasklá hlava....

Napsal: úte 11.12.2007 15:24
od Mirahejny
sqeezer píše:
130maxi píše:Voda sa ti nestraca?Neprehrial si trochu motor? Podobne sa mi choval motor ked so mal prasknutu hlavu ,jeden valec sa naplnil vodou a kym nevytlacil vodu tiez nesiel jeden valec a dost to dymilo(akej farby je dym?).Moze to byt len tesnenie pod hlavou.Ale toto je len jedno z mnohych moznosti....
Voda se nijak extrémně neztrácí, po půl roce sem dolíval asi 1/2 litru. S teplotou motoru taky problém nenám. Ten dým, co z toho leze je bílý. Snad to bude při nejhorším jen to těsnění, a ne prasklá hlava....
Mě to zase kouří černě jak AVIA