Stránka 1 z 1

Napsal: sob 24.11.2007 15:26
od milonovo
Zdar,pořád mi ta mrcha blbne,už jsem si několikrát myslel že je to vyřešený,ale ještě mě napadlo tohle a možná to bude ono.Umí někdo namluvit ŘJ že tam je aniž by tam byl?(byl odpojenej)Nebo jak se to dělá?

Napsal: sob 24.11.2007 15:55
od bmwfil
Dělá se to tak, že se zaslepí podložkou z plechu a zůstane normál zapojenej, ale nedělal bych to...

Napsal: sob 24.11.2007 20:38
od milonovo
Nevidím jedinej + na tom,krmit motor sračkama,nehledě na karbon kterej se usazuje v sání atd.Kdyby to aspoň chodilo jak má,nešťoural bych do toho,ale nechodí...Podle mě když se to jen takhle zaslepí,je to jako když to bude odpojený???ŘJ totiš počítá se vzduchem kterej se tam reálně nedostane,nebo se pletu?

Napsal: ned 25.11.2007 11:23
od svejda_BMW
čau, stačí když zaslepíš tu podtlakovou hadičku.. egr nech egrem ten se bez podtlaku sam neotevre... :wink: při diagnostice ti to maximalne vypíse chybu egru ale na jizdu to nema vliv... je to jen kvuli emisim..

Napsal: ned 25.11.2007 11:45
od milonovo
To jsem chtěl vědět,dík.Já se bál aby to třeba nespadlo do nouzovýho režimu.Pár lidí jsem se na to ptal a říkali že u těhle motorů to není tak jednoduchý,ale všechno jsou to doměnky.

Napsal: ned 25.11.2007 11:52
od svejda_BMW
nemusis se niceho bát... mozna ti to pri záběru trosku hodi briketu ale porad je lepsi briketa nez zadelanej motor :wink: ... odpojill sem takhle 4 auta (TDS, 3.0d 135kw) a ted i moji 530d 142 kw a slapou jak hodinky... :wink:

Napsal: ned 25.11.2007 12:10
od WinCent
taky to mám udpojený, a vše v poho dělám to tak u každého svého auta 8)

Napsal: pon 26.11.2007 22:00
od milonovo
Odpojeno a záhada zdá se vyřešena.Teď bych ještě potřeboval vyměnit ten podtlakovej hrníček co ovládá tu geometrii lopatek,ten můj byl špatnej a dal jsem tam nouzově z A6 2,5tdi.(nastavenej přiměřeně)Ale abych to nastavil dobře,potřeboval bych nějaký tabulku tlaku v závislosti na otáčkách,nebo máte někdo postup jak to nastavit?