Stránka 1 z 2

Napsal: ned 18.11.2007 20:38
od Michall
Nevíte náhodou co tam chybý,nebo co tam má být.Je to E39 520i r.v.1999.Obrázek

Napsal: ned 18.11.2007 21:05
od T613
dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg

Napsal: ned 18.11.2007 21:33
od jurasis
T613 píše:dle me je to misto na cidlo na airbag (to oranzove)
http://img219.imageshack.us/img219/5715/spa1049vo0.jpg


Ten odkaz není na E39.


V mojí 39ce mám na tomto místě tempomat...

Napsal: ned 18.11.2007 21:42
od Michall
Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.

Napsal: ned 18.11.2007 21:46
od Michall
Kdyby tam byl původně tempomat,zajímalo by mě kde se aktivuje,nebo kterou páčkou a tak,abych to očíhnul jestli není opravdu demontovaný.

Napsal: ned 18.11.2007 22:04
od Smet
podívám se co tam mam já ale tempomat to by si měl na multifunk. volantě jako ja a to by sis asi všiml a tlačítko na pal. pod budíky

Napsal: ned 18.11.2007 22:27
od Panaque
ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:

Napsal: ned 18.11.2007 22:28
od starML
Já měl taky 520i, taky jsem tam měl tyhle šrouby. U BMW jsem se ptal, co tam chybí, řekli že tam nic být nemá. Říkal mi, na co to je, jen si už nevzpomenu. No a u 530d mám tyhle šrouby taky a taky mi nic nechybí. Buď v klidu, nic Ti tam nechybí. A na co je to připraveno - to snad někdo prozradí.

Napsal: ned 18.11.2007 23:05
od Smet
mám pocit že tam mam pal. filtr u 2,5tds ale nevím zítra se mrknu

Napsal: ned 18.11.2007 23:08
od Pavel H
V8 tam mají přidělanou nádobku na servořízení.

Napsal: ned 18.11.2007 23:15
od Smet
tak mi to nedalo a skočil jsem tam :lol: taky nádobka na servo nic jiného je to tam jen u motorů když se nevejde jako tobě

Napsal: pon 19.11.2007 00:40
od jurasis
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)

Napsal: pon 19.11.2007 01:55
od Panaque
jurasis píše:
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)


Tomu rozumím :wink: Taky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde 8)

Napsal: pon 19.11.2007 03:24
od jurasis
Panaque píše:
jurasis píše:
Panaque píše:ABS mi fachá, Tempomat taky...

Ale ty samý prázdný šrouby do prostoru tam mám taky... :roll:


Ty máš kamna. Na ty jsem tempomat dodělával. Rozdíl je v tom, že u nafty to celý řídí jen řídící jednotka - udržuje stálou rychlost. Teď mám benzín a tam je jednotka tempomatu zvlášť, zjednodušeně za tebe tahá za lanko plynu (+ ostatní)... Vypozoroval jsem, že u nafty každý zmáčknutí tempomatu + nebo - je skok o cca 1,25km/hod. (nebo kolik přesně dle návodu). U benu je to + (-) musím držet až k rychlosti, kterou chci dosáhnout. Logicky je z toho patrný, co chtěl básník říci, i když se to blbě vysvětluje.

Mimochodem u benu musíš mít čidla na brzdě, spojce,... Kdežto u nafty ne. Řídící jednotka vyhodnotí skok v otáčkách (spojka, brzda) a tempomat vypne... 8)

Vše osobní zkušenost a plno "testů"... :twisted: Na dálnici je hovno co na práci... 8)


Tomu rozumím :wink: Taky se nudím a musím potvrdit... Jen ta spojka ti s tempomatem nic neudělá, (mám za to). Brzdou ho vypneš ale tlačítkem nahoře vrátíš původní hodnotu... Bavilo mě v Raichu dosáhnou na 220 až 230 nebo prostě co to dalo a když se tam někdo nasral, brzda, tempo se vyplo. Pak jen tlačítko a plynulá mohutná akcelerace až na tu maximálku kde jsem to odchytl... Docela prča... Hlavně si to přebralo samo a naprosto čistě a plynule... Jinak skoušel jsi tempo i u jiných rychlostních stupňů než 5? Potřeboval jsem jet 15kmh a nebavilo mě si hrát s plynem... Taky to jde 8)


Všechno souhlas, je si zkus při tempomatu sešlápnout spojku. To samý, jako brzda, jen o trochu později.... :wink: Vyjedou otáčky a tempo vypne.

Mimochodem při změně o víc jak 40 km/hod. vypne taky 8O
Nevím, jak to... (kopec a pod.)

Napsal: pon 19.11.2007 08:35
od hhonza
Já mám na tom přišroubovaný motorek na ovládání stabilizace. Zrovna včera jsem vyměňoval prasklé lanko.

Napsal: pon 19.11.2007 12:31
od milonovo
Michall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.

Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazar :?:

Napsal: pon 19.11.2007 13:38
od Maxiczech
Mám taky 520i a tyhle šrouby mám taktéž neosazeny. Buď v klidu. Máš tam alarm? Já ho tam neměl a dle mého názoru je to úchyt na origo otřesové čidlo nebo něco k alarmu. ;)

Napsal: pon 19.11.2007 13:40
od Pavel H
Ty neumis cist? Je to drzak na nadobu k servorizeni u typu, kde se nevejde k motoru!

Napsal: pon 19.11.2007 21:41
od Boldor
Chlapy, mám 6tivál a nádobku na servo tam fakt nemám..A ani prázdný flek! 8O :D .Je tam nějaký elektronický udělátor, jehož funkce je mi už mnoho měsíců nejasná..Vede k němu lanko z jinéhé podobné bestie která je vedle airboxu(nyní KN kitu) a z ní vedou už dráty do váhy vzduchu a motoru..Zítra to zkusím prolézt a zjistit víc..
P.S. Pro rejpali, vypadá to velmi origo udělátor..

Napsal: pon 19.11.2007 22:47
od Michall
milonovo píše:
Michall píše:Byl jsem na diagnostice a bagy jsou v poho,ale ten tempomat by to mohl být.Koupil jsem to v bazaru,tak se asi někomu hodil.Svině bazarovský.

Teda tohle je výkřik...Pokud po něm toužíš,měl sis koupit auto s ním.Házet vlastní blbost na bazar :?:
Když jsečm to auto kupoval,tak jsem tomu nevěnoval takovou pozornost,ted mě jenom zajímalo co tam mělo nebo nemělo být.Ano máš pravdu,měl jsem se o to zajímat dřív a ne házet svojí blbost na seriozní autobazar,kterých je u nás v republice většina. :lol: