Stránka 1 z 2

Napsal: pát 02.11.2007 14:16
od fotobobo
Kdyz nastartuju motor, tak je vse v poradku, ale jakmile se to ohreje,
tak v motoru zacne takove slabe bouchani..

buch..buch..buch.. a takhle to dela porad, je to velmi dobre slyset
na volnobeh...dela to ve vterinovych intervalech

Vsichni rikaji ze s tim mam normalne jezdit a vysr.. se na to,
ale me to stve, prece jenom tam asi neni uplne vsechno v poradku.

Kdyz to nekomu dovezu, tak chvili poslucha a pak rekne ze nevi.

Nenapada nekoho neco, cim by to mohlo byt?

Zde jsou videa se zvukem: (celkem 2 druhy vrzani a bouchani)

Bouchani:
http://www.kewl.ic.cz/bmw_zvuk01.mpg

Vrzani:
http://www.kewl.ic.cz/bmw_zvuk02.mpg


Diky

Napsal: pát 02.11.2007 18:04
od flexible
Napada me ,ze by to mohl byt rozvodovy retez.Kdyz uz je vytahany tak klepe o vodici nebo napimaci listy a ono to pak jde slyset.Nedela to buch buch ale klepe to.Kdyz pridas zrychli se to klepani?

Napsal: pon 05.11.2007 19:33
od momento
zní to jako bouchání bokem řetězu o něco kovovýho?...jestli jo,tak BACHA!!!!...to může být dost vážný...taky mi to tak chvíli cinkalo, v jednom servisu mi řekli, že dvouhmoťák a nakonec se to totálně potkalo :evil: :evil:

Napsal: pon 05.11.2007 20:30
od Radek
a hydrostel to neni?

Napsal: pon 05.11.2007 21:36
od fotobobo
momento píše:zní to jako bouchání bokem řetězu o něco kovovýho?...jestli jo,tak BACHA!!!!...to může být dost vážný...taky mi to tak chvíli cinkalo, v jednom servisu mi řekli, že dvouhmoťák a nakonec se to totálně potkalo :evil: :evil:
Nevim jak to popsat, co je to dvouhmoťák?
Zitra sem hodim zvukovou stopu na poslech....

Napsal: úte 06.11.2007 17:13
od fotobobo
Radek píše:a hydrostel to neni?
Tak uz jsem tam dal ti videa, kdyby nekdo vedel, tak bych
byl vdecny..

Napsal: úte 06.11.2007 18:21
od Bajzik
podle té 2ky, bych to viděl na jednu z kladek klínového řemene

Napsal: úte 06.11.2007 18:43
od flexible
Normalne jsem si na to vzal i sluchatka...to bouchani:jestli myslis to co ja slysim,tak na 80% retez....a to vrzani: nejaka kladka nebo lozisko.Co to dela kdyz zhasnes motor.Zavrze,nebo zapiska neco nebo to zhasne uplne v klidu a potichu?

Napsal: úte 06.11.2007 18:53
od fotobobo
flexible píše:Normalne jsem si na to vzal i sluchatka...to bouchani:jestli myslis to co ja slysim,tak na 80% retez....a to vrzani: nejaka kladka nebo lozisko.Co to dela kdyz zhasnes motor.Zavrze,nebo zapiska neco nebo to zhasne uplne v klidu a potichu?
Mam dojem, ze na 80% to zhasne v klidu, nevis o nekom kdo by mi udelal
ty rozvody kdyby to byl fakt ten retez?

Diky

Napsal: úte 06.11.2007 18:56
od flexible
No to asi taky zalezi odkud jsi...ale delal mi to znamy..jenze je momentalne mimo...

Napsal: úte 06.11.2007 19:03
od fotobobo
flexible píše:No to asi taky zalezi odkud jsi...ale delal mi to znamy..jenze je momentalne mimo...
Jsem z Prahy, origo material na ty rozvody stoji asi 9.000 u BMW.
Daval jsi tam origo nebo druhovyrobu?

Nestacil by vymenit jen ten retez?

Napsal: úte 06.11.2007 19:48
od T613
taky jsem to bedlive posluchal a misi se tam nekolik zvuku jasne od rozvodu, takovy priserny zvuk slysivam u vyhonenych motoru a ne u tohoto :-) rozvodak, vsechny kladky a remeny a musi to byt ok

Napsal: úte 06.11.2007 22:12
od Martinéz
hele.. tak to vrzani mam taky, trosku min, ale presne.. kdyz se zahreje, ustoupi to a dela to pak treba jen na zaberu spojky.. bude to bud retez nebo ten setrvak.. taky se na to chystam.. :cry:

mne to jeste vrze treba kdyz mam vytoceny kola a coufam bez plynu.. zrejme remen od serva..


jinak bat se nemusis, kdyz jsem to ukazoval servisakkovy, hral si s plynem a rikal, ze motor sam o sobe jde nanejvic ciste.. proste ty veci okolo (ac setrvak ani retez nejsou uplne spotrebni), po tech 300.000km taky potrebujou vymenit..

to bouchani nevim, z toho trsicku smrdi vetsi trabl..

jo a mas to tds naky cisty.. 8O

Napsal: úte 06.11.2007 22:40
od fotobobo
Martinéz píše:hele.. tak to vrzani mam taky, trosku min, ale presne.. kdyz se zahreje, ustoupi to a dela to pak treba jen na zaberu spojky.. bude to bud retez nebo ten setrvak.. taky se na to chystam.. :cry:

mne to jeste vrze treba kdyz mam vytoceny kola a coufam bez plynu.. zrejme remen od serva..


jinak bat se nemusis, kdyz jsem to ukazoval servisakkovy, hral si s plynem a rikal, ze motor sam o sobe jde nanejvic ciste.. proste ty veci okolo (ac setrvak ani retez nejsou uplne spotrebni), po tech 300.000km taky potrebujou vymenit..

to bouchani nevim, z toho trsicku smrdi vetsi trabl..

jo a mas to tds naky cisty.. 8O

Ahoj,
co myslis tim setrvakem? Nevim co to je presne,
ale kazdopadne mi beha mraz po zadech, protoze
kdyz slysim slovo "setrvak" tak vic ze to je VELMI
draha vec... :!:

Jooo, motor je docela cisty :)
Nekdy ti ho ukazu osobne! :Poklona:

Napsal: stř 07.11.2007 09:13
od flexible
fotobobo píše:
flexible píše:No to asi taky zalezi odkud jsi...ale delal mi to znamy..jenze je momentalne mimo...
Jsem z Prahy, origo material na ty rozvody stoji asi 9.000 u BMW.
Daval jsi tam origo nebo druhovyrobu?

Nestacil by vymenit jen ten retez?
Kdyz se meni retez,tak se musi vymenit vsechvo,tzn.retez,vodici listy a napinaci listy.Ono je to od toho retezu dojebany ,takze vymenit vse.Vodici a nap. listy musis koupit v bmw jako druhovyr. to neexistuje.Retezy jsou tam 2 a ty uz koupis kdekoliv...Neboj neni to nic drahyho...horsi je to s tou vymenou...

Napsal: stř 07.11.2007 10:55
od tds
flexible píše:
fotobobo píše:
flexible píše:No to asi taky zalezi odkud jsi...ale delal mi to znamy..jenze je momentalne mimo...
Jsem z Prahy, origo material na ty rozvody stoji asi 9.000 u BMW.
Daval jsi tam origo nebo druhovyrobu?

Nestacil by vymenit jen ten retez?
Kdyz se meni retez,tak se musi vymenit vsechvo,tzn.retez,vodici listy a napinaci listy.Ono je to od toho retezu dojebany ,takze vymenit vse.Vodici a nap. listy musis koupit v bmw jako druhovyr. to neexistuje.Retezy jsou tam 2 a ty uz koupis kdekoliv...Neboj neni to nic drahyho...horsi je to s tou vymenou...
doporučuji včetně napínaku i kol! jinak bych to ani nerozebíral.
a koupit vše origo.

Napsal: stř 07.11.2007 15:28
od Martinéz
tak ale to bude akce pres deset s praci ne?

jsem dneska poranu nakopnul svuj a tohle to nedelalo, ale vim, ze obcas pri nektery teplote to ma proste sklony tyhle zvuky napodobovat po fotobobovi.. myslim, ze je to zhruba mezi studenym a zahratym motorem..

Napsal: stř 07.11.2007 21:24
od tds
tato akce vyjde moc přes 10.jenom matroš je za 10-ku. u autoriz servisu to vyjde kolem 30 tis.
ale když si vezmeš takovou A6 2,5 tdi tak tam to musíš dělat každých 120 tis.km cenovka taky 30.

Napsal: stř 07.11.2007 23:50
od Martinéz
doprdele, kdy se to zastavi? jsem si za tu svou karu mohl koupit novou octu v zakladu.. :cry:

Napsal: čtv 08.11.2007 01:37
od T613
matros 10 ale da se to udelat doma za den s nekym kdo na telefonu rekne jak to seridit nebo primo u toho a usetri se hned

nejvetsi opruz u bmw je ze se musi rozhodit cely predek chladic ven aby se tam clovek vubec dostal ...