Stránka 1 z 1

Napsal: pát 26.10.2007 20:27
od Elektro
Ahoj mám E39,96 - 523i ,za studena startuje a jde za plynem normálně,ale po ohřátí na provozní teplotu začne střílet do výfuku a dusit se.Pak chcípne a nejde nastartovat.Měl by jste někdo zkušenost s podobným problémem ?Když motor schladne nastartuji normálně.Po odpojení čidla teploty motoru vydrží déle.Jde mi o to,že mam problém odvézt auto na diagnostiku.Děkuji za jakýkoliv tip.Jedna z lambdasond,nebo čidlo na klice,nebo na vačce ?

Napsal: pát 09.11.2007 12:37
od Elektro
Takže vyřešeno,nesouviselo to s teplotou,ale z dobou provozu a bylo to vydným čidlem na klice.

Napsal: úte 13.11.2007 20:26
od matuskoo
ja mam taky problem ze mi to nedzi otacky myslis ze to je to iste?co tvoje?

Napsal: čtv 15.11.2007 00:57
od Elektro
Doporučuji ti diagnostiku,ale na špatný volnoběh bych více odhadoval čidlo na vačce.Ale nejlevnější řešení je diagnostika a pak oprava.Protože měnit to naslepo se ti může prodražit mnohem více.