Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 25.10.2007 21:45
od Braunik
Kluci mel nekdo rozdelanou spojku a zkousel jak jde pohybovat s dvouhmotnostním setrvačníkem? Mel jsem to rozdelaný a zdá se me ze me to jde nejak lehce.cca 3cm do strany pootočit jde naprosto bez odporu a pak je to natvrdo.Má to tak jít???? Za jízdy se me auto při určitých otáčkách rozvybruje.A pokud řadím nahoru např z 3 na 4 ve vyších ot. tak me to tak škubne.Spojka je nová. :roll:

Napsal: čtv 25.10.2007 21:45
od Braunik
Jinak je to 525TDS E39

Napsal: čtv 25.10.2007 22:50
od bas2
Na volnobeh ti to neklepe? Bo mne klepotal stale, vola nanom bola asi 1cm ale dost silno rukou som musel zatlacit....ten tvoj vyzera ze je cisto kaput...

Napsal: čtv 25.10.2007 23:19
od Huska
správně to mají pružiny vrátit do původní polohy. Tudíš pokud jedno "kolo" posuneš a nevrátí se tak je KO :-(

Napsal: čtv 25.10.2007 23:46
od Hyri
ja som to menil na 530D ale z cenou ta moc nepotesim bolo to neco do 30K SK ...

Napsal: pát 26.10.2007 06:02
od gyrous
Na setrvačníku je čidlo otáček, jestli je setrvačník KO, tak bys neměl ani nastartovat.

Napsal: pát 26.10.2007 06:36
od milas
Je K.O. S novým sice taky pohneš, ale jen trochu. A jak tady někdo psal, vrátí se do původní polohy. A jestli ti ten starý lítá lehce 3 cm do stran je na 100 % po něm. Škoda, že ta cena není tolik zajímavá.

Napsal: pát 26.10.2007 18:27
od Homer
Hele brácho to s tim čidlem otáček je totální blbost,protože setrvačník se otáčí i když bude jeho odpružená část v háji. Dvouhmotnostní setrvačník je tam jenom proto, aby vyrovnával kmity klikový hřídele - aby se "nepřenášeli na převodovku". Pokud je v háji tak ti vybruje auto a při řazení ti bude mlátit, jako když skočíš do nějaký díry a to čím větší budeš mít otáčky, tím větší budou ty rány, který to dostává. Ověříš si to tím, že jde lehce otáčet a nevrací se. Nejsem si jistej jestli na BMW, ale třeba na VW a i jiný značky existuje spojková sada, která obsahuje klasickej setrvačník a tu tlumící část obsahuje lamela, což většinou stojí okolo 15000 až 20000 Kč, s tím že do budoucna ti už nikdy neodejde a tím pádem je to levnější. Samotnej dvouhmoťák bude fakt dost drahej.

Napsal: pát 26.10.2007 19:18
od Vlasta
Origo dvouhmoťák na TDS je něco málo přes 20k. Tuningový jednohmotový náhrady se dělají snad jenom na VW a to potom začne bejt ze čtyřhrnku pěknej traktor.

Napsal: sob 27.10.2007 00:08
od Braunik
Jo díky za všechny přízpěvky, pomohli jste me.Mám sehnanej starší tak už vím jak poznám jak je na tom :wink:

Napsal: sob 27.10.2007 11:20
od Homer
Náhrady se nedělaj jenom na VW, ale i na jiný značky, už jsem to montoval i na Opela a je to to samý co klasickej dvouhmoťák, ale všechno je obsaženo v lamele, samozřejmě je jiná než klasická, která tam je s dvouhmoťákem. Takže princip a funkce zůstává stejná, řidič nic nepozná, ale pro další servis je to levnější. To měli vlastně vymyslet místo dvouhmoťáku hned, ale to by bylo pro nás zákazníky levnější a automobilkám by se to tím pádem míň rentovalo. To je asi celý. Věřte mi na dvouhmoťáky a jejich náhrady mám za sebou několik školení od Valea a vim o čem mluvim.Dvouhmoťák jako takovej je prostě jenom blbost jak tahat z lidí peníze