Stránka 1 z 2

Napsal: úte 23.10.2007 19:42
od rzich
Pry tam lze necim pootocit o nejake micro,snad se tim snizi i spotreba a docela to funguje.Je totiz nacate a nechci ted resit repase.Ale v servisu kam jsem to chtel vezt je plno a mam na to zhruba tyden, pry je to otazka pul dne.nevite o nekom??Je to E34 r.v.1995, 525TDS.

Napsal: úte 23.10.2007 20:12
od kavanda
To si děláš srandu?

Napsal: úte 23.10.2007 20:29
od rzich
rekl to chlap z Bosch servisu tak asi to sranda nebude pry se tam posune asi hridel nebo neco , na neopotrebovane misto.Uz jsem o tom nekde cetl asi pred pul rokem.

Napsal: úte 23.10.2007 20:42
od kavanda
no to víš že se to takhle dělá.
Točí se z čerpadlem.Ale podle prvního dojmu Ti doporučuji to nezkoušet.Radši si to nech udělat v servisu.

Pokud by jsi se přeci jen rozhodl,tak si udělej na čerpadle a protikusu rysku.Potom povol čerpadlo a po smeru chodu motoru (jen po mm) pootoč.
Pak se uvidí jak pojede.

Ale pokud ho máš načatý,tak se připrav!

Napsal: úte 23.10.2007 20:49
od rzich
si teda myslim ze je to vst.cerpadlem na diadnostice to nebylo ale vsichni pisi ze to asi bude cerpadlo.Za studena chytne na podruhe a zatepla toci dyl a chytne tak napotreti.nekdy chytne hned a chcipne.tak fakt nevim...

Napsal: úte 23.10.2007 21:18
od tds
:roll:

Napsal: úte 23.10.2007 23:14
od rzich
no co??

Napsal: úte 23.10.2007 23:24
od vlukasek
Zajed za nejakym schopnym mechanikem, at ti seridi predvstrik-to je to tvoje ''pootoceni cerpadlem''. Pro jistotu zkontroluj zhavicky.Pokud se to nezlepsi,dej vedet.Primo v cerpadle se nic posunout neda.Jestli to ale ten tvuj bosch kouzelnik umi,dej mi na nej kontakt,mam pro nej kseft takna pul roku....

Napsal: stř 24.10.2007 00:01
od fotobobo
rzich píše:Pry tam lze necim pootocit o nejake micro,snad se tim snizi i spotreba a docela to funguje.Je totiz nacate a nechci ted resit repase.Ale v servisu kam jsem to chtel vezt je plno a mam na to zhruba tyden, pry je to otazka pul dne.nevite o nekom??Je to E34 r.v.1995, 525TDS.

dej to "nejakymu sikovnymu mechanikovi" co rozumi dieselum a povi ti.

:banan:

Napsal: stř 24.10.2007 07:18
od svejda_BMW
da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..

Napsal: stř 24.10.2007 14:35
od BMWAK
svejda_BMW píše:da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..
hm a nebo se dá posunout na druhou stranu a to tam pujde mín nafty a bude to mín žrát :lol: :wink:

Napsal: stř 24.10.2007 19:31
od rzich
uz jsem zde,o tom snizeni spotreby neco mluvil ale fakt rikal neco o š desetinach nebo setinach.ja jsem mel za to ze je tam nejaka hridelka.

Napsal: stř 24.10.2007 19:37
od rellum
BMWAK píše:
svejda_BMW píše:da se posunout hlava cerpadla... ale to zvedne jen vykon a bude to vic kourit.. ale nepomuze to asi tvymu problemu..
hm a nebo se dá posunout na druhou stranu a to tam pujde mín nafty a bude to mín žrát :lol: :wink:
Pujde tam míň nafty-menší výkon-víc na to budeš muset šlapat a ve finále zjistíš že máš spotřebu vyšší než předtím.Musí to být nastavené přesně.

Napsal: stř 24.10.2007 21:01
od rzich
tak vidim diagnostika me nemine, teda pro jistotu,V sobotu letim domu a mam na to tyden abych dal auto doporadku na cestu.Kde jsou vsichni dobri mechanici?

Napsal: čtv 25.10.2007 10:27
od BMWAK
rzich píše:tak vidim diagnostika me nemine, teda pro jistotu,V sobotu letim domu a mam na to tyden abych dal auto doporadku na cestu.Kde jsou vsichni dobri mechanici?
spíš než na diagnostiku si myslím že bys měl šetřit na repasi čerpadla.

Napsal: čtv 25.10.2007 19:21
od rzich
mechanik se slitoval a nasel jiny termin , jedu tam ve stredu a uvidim.

Napsal: sob 27.10.2007 11:32
od Homer
Brácho čerpadlo se nastavuje na statickej předvsřik, na to potřebuješ spešl přípravky (mám) a hodinky (mám) a mechanika, kterej to umí (jsem). Nastavuje se to podle tabulek Bosch pro daný auto a čerpadlo. Taky se tím pozná jestli máš čerpadlo mrtvý nebo ne. Pokud to teď máš špatně tak se zlapší starty, spotřeba a tah motoru - akcelerace. Taky motor pude měkčeji. A pokud ho máš v háji tak to nepůjde na stavit a ještě se ti vše co jsem psal zhorší.

Napsal: sob 27.10.2007 21:28
od martin33
jenže to co měl on na mysli tak se má hnout hlavou ale záleží kolik mu to na volnoběh dává mg/s má to dávat 5-6mg/s a staví se to podle diagnostiky. Odtud bych začal ale stejně tak to může dělat vydechlí čerpadlo nebo aku s malým startovacím proudem a nebo zanesený startér a vytahané rozvody pokud se nemýlím????

Napsal: ned 28.10.2007 00:58
od rzich
tak jsu v cesku.starty za tepla se zhorsily tak nevim co bude dal.Je fakt ze baterka byla parkrat na doraz bez moznosti radneho dobiti.Ve stredu s tim mam jet,kdyby neco ozvu se

Napsal: stř 31.10.2007 21:03
od rzich
Tak jsem zpet.Takze udajne je to hlava cerpadla ale ne elektronika, je tam neco vychozeneho,udajne stoji 12000(ta hlava).Pry tam bylo 4 a ted nastavily 3,5 nebo tam bylo 4,5 a nastavili 3.Uz nevim ceho - v 7,15AM jsem vyjizdel vratil jsem se znechuceny 7,45PM,skoro 6 hodin jizdy a vlastne hovno.Ale uz na to kaslu,je to trosku lepsi za tepla asi 3s nez to chytne,studeny start zkusim zitra.Az zdechne sezenu neco jineho........