Napsal: pon 15.10.2007 16:05

Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Moze to byt aj regulator tlaku paliva v sani... No na zistenie je potrebne merat tlak paliva...holcin píše:Mam E34 r.v. 1993 520i. Nepravidelne se mi stava, ze najednou motor prestane tahnout. Jakoby se dusi a uz nechce dat vic otacek. Volnobech divny, trochu nepravidelny, ale otacky na prazno cca 700 normalni. Musim zastavit, necham ho treba 10min odpocnout a pak zase jede jakoby nic. Nekdy se mi stane po par kilometrech, kdy je jeste motor relativne studeny, nekdy po 60km, nekdy vubec. K tomu se stava, ze za normalni jizdy nahle zhasne / a hned samozrejme naskoci/. Jen to skubne. Vymenil jsme vzduchovy a palivovy filtr a pretesnil hlavu. Porad stejne. Asi neco v eletrice. Ale do servisu nema cenu jet. Neco vymeni a reknou, ze je to spravene a za chvilku je to tu znova. Nestalo se to nekomu??? Nejaka blahodarna rada??? DIKY[/b]
mno dovolím si titrošku oponovat..snímač to být muže ale proč by mu to přetalo táhnout? to by to vypadlo uplně a hned pokud vím tak to nevypne pumpu ale nevstřikuje a ani nepálí..ideálně kdyby ti to někdy vyplo tak zkusit jestli pálí..sqeezer píše:Na 95% to je hallovo čidlo. Vpředu na motoru je ozubený kolo, a u něj je váleček, který snímá jeho otáčky. Když je vadný, nedá ŘJ impluz a ta vypne palivový čerpadlo. Tudíž ti to zdechne. Já měl stejný problém. Nech si ho přemeřit a případně ho vyměň, než tě to jako mě nechá někde viset.