Stránka 1 z 1
Napsal: úte 09.10.2007 15:50
od Suchinnen
Mám 530d 135kW v kombajnu a od cca. 2500 do 2800-3000 otáček mám díru v plynu. Kolem 2000 auto klasicky brutálně zatáhne, pak povolí a od 3000 už zase poslušně táhne. Někde se tady na to už jednou narazilo, ale neřešil jste někdo přímo ten samý problém? Spotřeba standardní, volnoběh jako hodinky, auto ani nijak divně nekouří. Nevím co s tím. Klasická diagnostika nenašla žádnou chybu.
Napsal: úte 09.10.2007 23:22
od illa-illa
Tlacitko HLEDAT. . . . resilo se to tady X krat

Napsal: úte 09.10.2007 23:31
od airbone
Suchinnen píše:Mám 530d 135kW v kombajnu a od cca. 2500 do 2800-3000 otáček mám díru v plynu. Kolem 2000 auto klasicky brutálně zatáhne, pak povolí a od 3000 už zase poslušně táhne. Někde se tady na to už jednou narazilo, ale neřešil jste někdo přímo ten samý problém? Spotřeba standardní, volnoběh jako hodinky, auto ani nijak divně nekouří. Nevím co s tím. Klasická diagnostika nenašla žádnou chybu.
moj triezvy odhat je vaha vzduchu..... nie uplne KO, ale na odchode....
Napsal: stř 10.10.2007 10:46
od Suchinnen
illa-illa píše:Tlacitko HLEDAT. . . . resilo se to tady X krat

Rešilo se to sice x-krát, ale nikdo to tady nevyřešil, respektive nikdy nenapsal finální zprávu, co teda nakonec vyměnil aby to přestalo. S největší pravděpodovností to bude podávací čerpadlo, protože při plný nádrži je ta díra míň znatelná, což by poukazovalo na to čerpadlo (při větším tlaku maká líp). Jestli jste ho někdo měnil, poraďťe prosím jak se k němu nejlíp dostat.
Napsal: stř 10.10.2007 12:20
od airbone
Presne tak, moze to byt aj to cerpadlo. Na mojom afte sa to tiez riesilo, ale robili to v servise takze neviem. Skusim sa vecer mrknut do TIS na postup pri vymene a dam vediet.
Napsal: stř 10.10.2007 13:22
od Suchinnen
OK, to budeš hodnej. Ono je tam jedno klasický čerpadlo v nádrži (to je určitě v pohodě) a pak tohle další někde po cestě k motoru. Je možná i někde pod sedadlem. Podle ETK jsem ale úplně nepochopil kde přesně?
Napsal: čtv 11.10.2007 11:53
od pysta
Pod soferovym sedadlom vedla vyfuku pod krytom. 10 minut vymena, netreba ziaden TIS, ked zdvihnes auto, uvidis to.
Napsal: čtv 11.10.2007 12:32
od Suchinnen
Díky za radu. Vyndám ho, zkusím rozebrat jestli nechce jen vyčistit a kdyžtak halt koupím nový.
Napsal: čtv 11.10.2007 15:29
od airbone
Suchinnen píše:Díky za radu. Vyndám ho, zkusím rozebrat jestli nechce jen vyčistit a kdyžtak halt koupím nový.
Jeee, zabudol som vcera mrknut do toho TISU....... Prisiel som vecer domov a zabudol nato..... Ak to este nebudes rozoberat dnes, tak mrknem to vecer a ak ano, tak hadam to bude jednoduche ako popisoval pysta. Inac, ak je to cerpadlo KO, tak sa necuduj, u BMW 530d to nie je ziadna rarita ze odide. Na mojom 530d odislo nemcovi, co mi auto predal, asi 3 - 4 dni pred tym, ako som si mal auto vyzdvihnut a vyplatit. Daval to menit u BMW v DE a stalo to komplet vymena aj s diagnostikou okolo 300-350EUR, lebo mam doma fakturu.
Napsal: čtv 11.10.2007 20:29
od airbone
Som z toho trochu jelen, lebo pumpy, ako sa zda su tri - jedna v nadrzi, jedna kdesi naspodu pod vodicom a este nejaka v motorovom priestore. Mne odisla tusim ta tretia....
Zeby to bola ta naspodku? (kliknut pre zvacsenie) - su dve verzie:
Jo, a este natom obrazku chyba jeden bod pre odmontovanie nejakeho krytu na lavej strane, tak ocividne je pod motor. krytom...

Napsal: pon 15.10.2007 14:46
od Suchinnen
No tak jsme ho vyndali, rozebrali ale žádnou vadu nejevilo. Bylo i vevnitř celkem čisté, jen jeden uhlík je tam maličko odlomený. Každopádně tlak dává správný, takže teď jdu laborovat s váhou vzduchu. Založil jsem nové téma ohledně vyčištění váhy na 3.0d takže jestli jste to už někdo dělal, napište prosím. Pokud je postup stejný jako v případě benzínu, tak si to tu najdu.
Napsal: úte 16.10.2007 01:19
od airbone
Suchinnen píše:No tak jsme ho vyndali, rozebrali ale žádnou vadu nejevilo. Bylo i vevnitř celkem čisté, jen jeden uhlík je tam maličko odlomený. Každopádně tlak dává správný, takže teď jdu laborovat s váhou vzduchu. Založil jsem nové téma ohledně vyčištění váhy na 3.0d takže jestli jste to už někdo dělal, napište prosím. Pokud je postup stejný jako v případě benzínu, tak si to tu najdu.
SKus tu vahu a ak nic, tak by som videl problem aj v regulacii turba....
Vahu by bolo dobre si od niekoho poziciat a vyskusat...
Napsal: čtv 18.10.2007 10:21
od Suchinnen
Tak je to váha, po odpojení je díra pryč. Takže sháním novou kde můžu...
Napsal: čtv 18.10.2007 13:48
od airbone
Suchinnen píše:Tak je to váha, po odpojení je díra pryč. Takže sháním novou kde můžu...
Na ebay je nova k mani za 90eur...

Napsal: čtv 18.10.2007 14:11
od Suchinnen
Link by nebyl?

Napsal: čtv 18.10.2007 18:44
od airbone
Hm, tak nie za 90 ale za 110

:
http://cgi.ebay.de/BMW-Luftmassenmesser ... dZViewItem
ale prisam bohu,pred par dnami boli za 90 ale u ineho predajcu, nemozem to teraz najst, furt sa to meni....

Napsal: čtv 18.10.2007 18:46
od airbone
Napsal: pát 19.10.2007 08:08
od Suchinnen
Tak to je parádní cena, díky moc

Napsal: pát 19.10.2007 08:16
od Panaque
To co popisuješ se mi dělo v posledních dnech docela často...
Zajel jsem na diag, vyměnil se snímač turba a je to v poho!!!!