Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 04.10.2007 20:37
od HANI
Zdravim nevite nekdo jestli by sla uprava obc na lepsi kde je aktualni spotreba,dojezd..mam pouze tu zakladni kde zobrazene datum.hodiny,teplomer

Napsal: čtv 04.10.2007 21:00
od Kail
Řeší se to kus pod tímhle tématem...Nejdřív HLEDEJ,potom zakládej nové téma...

Napsal: čtv 04.10.2007 21:12
od fotobobo
HANI píše:Zdravim nevite nekdo jestli by sla uprava obc na lepsi kde je aktualni spotreba,dojezd..mam pouze tu zakladni kde zobrazene datum.hodiny,teplomer
lol, resi se to tady porad :Pohar:

1, musis si sehnat velke BC na TDS (jine tam nefungue)
2, musis tam mit origo alarm modul (propojuje se to tam)
3, kdo ti to ale zapoji je otazka :)

BC znamena (BMW Computer)

Napsal: úte 29.11.2011 20:36
od radokrno
zdravim...výměna OBC z nejslabší verze nanejsilnější...
po vyjmutí jsem zjistil jen to že ten zvazek k zelené patici je plnej drátů ,mám dojem .že je komplet...
co nevim jestli mi stačí jen sehnat ten nejvyšší typ OBC a prdnout ot tam nebo je potřeba eště něco od alarmu,ale já žádnej alarm nemám..
nejideálnější by bylo zapůjčení nejvyššího typu OBC a zkoušky tím by se vše usnadnilo..ale to nemám...
tudíž rád bych věděl zda-li je možné zjistit nějakým zaručeným způsobem že to půjde...kam se v autě juknout.díky moc

Napsal: úte 29.11.2011 20:38
od radokrno
rád bych pokud je někdo z Humpolecka s TDSem a má nejvyšší typ OBC zda-li by si na 20 minut neudalal čas a nezapůjčil mi jej.

Napsal: ned 04.12.2011 18:47
od ljakubicka
zdar ja jsem řešil bc na svojem tds, měl jsem teploměr, hodiny, sehnal jsem si velky kde to měři spotřebu akt. atd. bádal jsem nad tim měsic zjištoval jsem ktere draty jsou zapotřebi v patici mam všechny, obc při připojeni psalo PPPP. kontaktoval jsem jednoho člověka ktery se tim zabyval n ejednou ma to na strankach i popsane zapojeni.tak to zkuste.kdby někdo chtel mam to obc a davat to tam nebudu. a jak vidim jak ta ručička palivoměru pada je mi jasne že min jak 10 ta spotřeba neni:D

http://fzcars.webnode.cz/technicke-okenko/

Napsal: ned 04.12.2011 20:16
od radokrno
a tyjsi měl rok výroby auta 95 ? a obc bylo s auta roku?dik

Napsal: ned 04.12.2011 21:13
od Lucass
Já jsem taky měnil digitální hodiny za velký BC, mám e34 TDS rv. 96 a BC je z roku 1992 a funguje to normálně. Musíš tam dát hlavně BC z TDS jinak to nefunguje.

Napsal: úte 06.12.2011 15:22
od radokrno
mám pocit ,nebo spíš koukal jsem pod zadní sedadlo a nemám tam tu alarm věc. :?:

Napsal: úte 06.12.2011 16:11
od Lucass
Já osobně jsem ji tam taky nenašel (ani ty svorkovnice), dokonce BC bez toho i funguje. V nějakým návodu psali, že se místo toho velkýho relátka, co tam má bejt, jenom propojej dráty v tý svorkovnici nebo co.

Napsal: úte 06.12.2011 18:51
od ljakubicka
ja mam auto z roku 1995, bc nevim z ktereho je. možná až si najdu někdy čas že to pokutim a doufam že to bude fungovat zatim jenom zbiram informace. a z elektrikou bojuju už od školy :D

Napsal: úte 06.12.2011 18:53
od ljakubicka
Lucass píše:Já osobně jsem ji tam taky nenašel (ani ty svorkovnice), dokonce BC bez toho i funguje. V nějakým návodu psali, že se místo toho velkýho relátka, co tam má bejt, jenom propojej dráty v tý svorkovnici nebo co.

ktere mysliš to relatko? to co je u těch drátů a u jednotky?

Napsal: úte 06.12.2011 19:16
od Lucass
Vzadu pod sedačkou by mělo být zapojené relátko (pravděpodobně na alarm), pokud alarm nemáš, tak by tam měla být prázdná svorkovnice a tam musíš propojit kabely mezi sebou. Já jsem tam žádnou svorkovnici nenašel a alarm nemám. Velké BC jsem zapojil a normálně funguje. Předtím jsem tam dal BC z 3.5 litru a to nefungovalo (psalo to PPPP). Jestli máš naftu, tak tam musíš dát BC z naftovýho motoru.
Moje celá instalace spočívala v přidání páčky blinkru s tlačítkem BC, výměny rámečku a vložení velkého BC. Nic víc jsem dělat nemusel.

Napsal: úte 06.12.2011 19:20
od Lucass

Napsal: úte 06.12.2011 22:56
od Misanek
přiložené odkaz jawm ještě nečetl - teprve se na to chystám, nicméně už teď mám jednu jednoduchou otázku (na kterou bych nejspíš našel odpověď i v těch odkazech, ale přecejenom se zeptám i tady): Jeden známý mi říkal, že k dodělání velkého BC místo malého je i potřeba zaměnit celý svazek s konektorem pro velký bc, jelikož ten pro malý nemá obsazeny všechny potřebné piny nebo co - je to pravda co se tds týče nebo je opravdu jenom na principu plug&play, tzn. že vyměním malý bc za velký (samozřejmě naftový) a všechny jeho funkce budou fungovat?

Takto jsem to aspoň pochopil z příspěvků v tomto tématu.

Díky :wink:

Napsal: úte 06.12.2011 23:11
od Lucass
Když vytáhneš ty digitální hodiny, nebo co tam máš, tak vzadu je konektor. Koukni se jestli jsou všechny piny zapojený. Pokud tam máš zapojených jenom pár pinů, tak to ani nevyměňuj.

Napsal: úte 06.12.2011 23:27
od Misanek
Jasné, to je to, co jsem potřeboval vědět, dík :wink: Jinak ano, mám jenom digi hodiny s teplotou (už jsem si ty odkazy pročetl a zjistil jsem že to neni malý bc jako u E28/30, kde se právě takto označoval) ale jde mi právě o to, jestli tds (konkrétně rok 95, tzn. už i s EWS - nevim jestli to na to v důsledku má vliv) má už tuto přípavu ve svazku provedenou nebo je to čistě individuální věc a spíš náhoda.

Napsal: úte 06.12.2011 23:43
od Lucass
Myslíš ty plně obsazený piny? Tak to netušim, ale jestli máš rok 95 a máš nějakou lepší výbavu, tak by to snad mělo bejt obsazený. Mám 96 a přijde mě, že mám natahanou komplet kabeláž. Všechny piny obsazený, ani jsem nemusel propojovat ty kabely pod zadní sedačkou. Páčku na BC jsem taky jenom připojil a normálně funguje, tam jsem taky nemusel nic propojovat. Zkoukni to a uvidíš na čem jseš :wink:

Napsal: úte 06.12.2011 23:59
od Misanek
no co se výbavy týče, tak mám auto celkem nabité, takže to v podstatě docela zvyšuje moje potencionální šance na úspěch (teda pokud seženu naftové OBC) :D Ale jak řikáš - nejjistější je se podívat. Díky za rady :wink: