Stránka 1 z 1
Napsal: pát 28.09.2007 09:54
od svejda_BMW
zdravim všechny!! mam tu možná jeden problém s e39. při sešlápnutí plynu u530d je mirná prodleva než motor zatahne.. zhruba vteřinu.. tak bych poprosil kdo má nějaký zkušenosti nebo rady co a jak nebo jestli je to normální... jedná se o ten silnejší motor 142kw... Dík Petr
Napsal: pát 28.09.2007 10:09
od Huska
svejda_BMW píše:zdravim všechny!! mam tu možná jeden problém s e39. při sešlápnutí plynu u530d je mirná prodleva než motor zatahne.. zhruba vteřinu.. tak bych poprosil kdo má nějaký zkušenosti nebo rady co a jak nebo jestli je to normální... jedná se o ten silnejší motor 142kw... Dík Petr
vyměnit potencimetr na pedálu nebo prvně zkusit vyčistit
Napsal: pát 28.09.2007 10:17
od svejda_BMW
mno nemuže to bejt vaha??
Napsal: pát 28.09.2007 10:21
od vlukasek
turbodira
Napsal: pát 28.09.2007 10:24
od svejda_BMW
Napsal: pát 28.09.2007 10:46
od Bruno75
Nepišeš, či máš automat alebo manual, ale mne to pripadá na úplne normálnu vlastnosť turbodiesla - vyššie opísaná turbodiera. Na nižších otáčkach sa turbo netočí (aspoň nie na plný výkon) a keď rýchlo pridáš trvá nejaký čas (1 sekundu), než sa turbo roztočí a natlakuje. Pokial má auto potom normálny (razantný) nátup výkonu myslím, že je to úplne normálne. Mne to pri tom istom motore s automatom robí tiež a po odznení torbodiery to auto pomaly trhá asfalt
Vaha to podľa mňa nie je.
Napsal: pát 28.09.2007 10:51
od Fazeey
Výkon a točivý moment motoru už tolik nepřekvapil, protože se to dalo, vzhledem k "papírovým" předpokladům, očekávat. Přesto, vyzkoušet si akceleraci z klidu na 100 km/h během 8,5 sekundy s dieselem není špatné. Fantastické je také pružné zrychlení na čtvrtý a pátý převodový stupeň.
A co spotřeba? Vzhledem k relativně vysoké pohotovostní hmotnosti 1650 kg je testovaná spotřeba 8,7 na velmi dobré úrovni. Při častějším využívání maximálního výkonu motoru se spotřeba mírně přehoupla přes devět litrů.
Jednu nevýhodu přeci jen tento "vznětový zázrak" má. Reakce na prudké sešlápnutí plynu je pomalejší. Teprve po cca sekundě dojde k náběhu výkonu a tahu. Na tuto vlastnost je třeba si zvyknout a počítat s ní při předjíždění, apod.
http://magazin.auto.cz/testy/bmw-530d-d ... adost.html
Napsal: pát 28.09.2007 15:09
od svejda_BMW
jj zapomnel sem..manual... samozrejme ze se s nějakou prodlevou dá počítat.. ale bratr ma prave 530d (manual) ale 135kw a nema takovou prodlevu jako ja... zkusim to zmerit jak dlouho to trva... prodleva se projevuje v jakymkoli stavu otaček..tj. i při třeba 2 500...