Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 27.09.2007 09:03
od Fandars
Odpojil jsem ho že jsem zaslepil šroubkem tu hadičku co vede k EGR,
ale ráno jsem to nemohl nastartovat,jako by spadla nafta!
Když jsem znova zapojil tak v poho!

Napsal: čtv 27.09.2007 09:14
od bmwfil
To se zaslepuje jinak, musíš udělat z plechu podložu tvaru kolečka a tu dát pod ten vlastní klobouček, ne zaslepovat hadičky...

Napsal: čtv 27.09.2007 11:13
od Fandars
A pod jakej klobouček?

Napsal: čtv 27.09.2007 11:14
od bmwfil
Fandars píše:A pod jakej klobouček?
Co z něj vedou ty hadičky

Napsal: pát 28.09.2007 10:14
od svejda_BMW
normalne stačí kdyz do ty hadicky strčis hlazenku... je tam cca 1,5 atmosfery podtlaku.. coz to ucpani na to stačí... a že ti spadla nafta- tak to neni tim podtlakem ale ventilkem v čerpadle co mas v nadrzi... stači když si koupiš klapku.. stoji cca 200,- v elitu...

Napsal: pát 28.09.2007 16:00
od Bajzik
svejda_BMW píše:normalne stačí kdyz do ty hadicky strčis hlazenku... je tam cca 1,5 atmosfery podtlaku.. coz to ucpani na to stačí... a že ti spadla nafta- tak to neni tim podtlakem ale ventilkem v čerpadle co mas v nadrzi... stači když si koupiš klapku.. stoji cca 200,- v elitu...
a zaslepit hadiču od egr nebo z které strany?

Napsal: pát 28.09.2007 20:35
od svejda_BMW
vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...

Napsal: pon 01.10.2007 09:01
od Fandars
Já teda nevím?
Vytáhl jsem hadičku z EGR ventilu a ucpal šroubkem
a ráno jsem nemohl nastartovat,jak kdyby spadla nafta!
A když jsem to zapojil zpátky tak to bylo v poho!
Tak jak je to možné!

Napsal: pon 01.10.2007 09:06
od Fandars
A kde je ta klapka,pod sedačkame u nádrže?
Máš nějaký číslo,nemůžu jí Ecatu najít!

Napsal: pon 01.10.2007 09:08
od svejda_BMW
100% to tak je... podtlakovej systém motoru nemá nic společnýho s palivovým.. logicky.. k čemu taky.. z nádrže potřebuješ dostat naftu do čerpadla... v tom případě se do toho někdo hrabal a nani to origo... kdyz to vytahneš-> de ti nafta do čerpadla?? nastojiš v kopci?? kdyby ti spadla nafta tak to chvili trva nez ji to nasaje... a pokud tocis motorem a pak pripojis hadicku tak je to jen souhra nahod(casovejch)... už sem to udpojil u 6 dieselů a nikdy nebyl žádnej problém.. je to divný.. ani žadny podtlakovy čidlo nema vliv na paliv.system... zkus jestli ti dáva podávací čerpadlo naftu...

Napsal: pon 01.10.2007 09:57
od Fandars
Když auto stojí nakloněno v kopci tak to taky nejde ráno nastartovat! - dluohu točí! To už dělalo původnímu majiteli!
A čerpadlo asi funguje,auto jede až do rezervy a vysaje to úplně do mrtě!
Mě je to taky divný že by to bylo s tím spojený?
Ale je fakt že když jsem to vytáhl a ucpal šroubem tak to ráno nešlo nastartovat a odpoledne taky ne,tak jsem to zapojil zpátky a je to OK!
A kde je ten ventilek,myslíš že by to tím mohlo být!?

Napsal: pon 01.10.2007 12:18
od svejda_BMW
ventilek je v podávacim cerpadle v nadrzi... ale jen u novejsich typu..protoze starsi ten ventilek vubec nemeli.. staci kdyz si koupis v elitu nebo podobnym shopu palivovou klapku.. bude stat cca 200,- mno a pak uvidis.. pak bych se podival jestli ti vubec to cerpado facha... protoze vstrikovyci cerpadlo si umi nasat samo ale trvato dlouho a pak je ubytek vykonu.. proto sem ho pripojil na tvrdo (na porád) a litala mi e34 jako blesk... :lol:

Napsal: pon 01.10.2007 12:53
od Fandars
A jak poznám zda běží,nebo ne????
Kdy má běžet když otočím klíčkem?

Napsal: pon 01.10.2007 14:38
od Bajzik
svejda_BMW píše:vytahni hadicku z egru a zaslep ji.. naopak by ti to zaslepeni nebylo na nic.. a nebo to muzes zaslepit u rozvaděče ale je to srani pac je k tomu spatnej pristup... kdyz si najdes vyvěvu tak od ni jde silnejsi trubka (cca 10mm) k pumpe na brzu(posilovac)... zhruba v polovine moturu pod parohama saní je uchycena a taky je tam myslim nejakej ventil a taky rozvadec na tenci trubicky(cidlo, egr a treti je myslim volna) tak tam to muzes taky zelepit aby ti tam nevisela zbytecne hadička navic...
ted to mám tak, že mám vytaženou hadičku z EGR a nezaslepenou na EGR jsem nasadil zaslepenou hadičku. Ted by teda měl být EGR zavřený ne? pokud to pracuje na podtlaku... Auto mi takhle jede normálně. Je to takhle taky dobře?
Kamarád má 725tds a od egr mu vedou 2 hadičky, moc jsem to nestudoval tak nevím kam.

Napsal: pon 01.10.2007 18:00
od svejda_BMW
na egru nemusis zaslepovat trubicku.. hlavne musis zaslepis tu hdicku ktera ti vede k vyveve... zbytecne by ti prisaval tam tudy vzduch a melo by to asi vliv na cidlo... a u 725tds nevim jak to bude ale asi podobne.. musel bych to videt...

Napsal: pon 01.10.2007 18:04
od svejda_BMW
Fandars píše:A jak poznám zda běží,nebo ne????
Kdy má běžet když otočím klíčkem?
mno tak bud si poslechnes pri otoceni klice v kufru zda-li vrci a nebo odpoj u filtru hadici a uvidis..rovnou si to muzes zkontrolovat jestli ti dava dobre.. melo by ti natyct zhruba jeden litr za minutu.. presne to nevim.. ja osobne sem pak prerusil pojistku na podávacim cerpadle v pojistkovy skrini a preved sem dratem proud myslim ze serva, kde to neni nachylni na proudovy vychylky... je tam myslim 20A pojistka