Stránka 1 z 1

Napsal: čtv 13.09.2007 15:48
od Butch5
Hi all , mam takovy problem(E34 525TDs 1992): Na volnobeh se od motoru ozyva rachoceni, takove rachtani, pri vyslapnuti spojkoveho pedalu se zcela ztisi. Nekdo mi rika, ze je to lozisko v prevodovce na predloze, nekdo zase, ze je to spojkove lozisko, tak nevim...prevodovka je jinak pri jizde zcela ticha, presna a synchrony jsou vporadku, proste funguje jak ma.Dalsi veci je v nizkych otackach takove poskubavani auta, jakoby poskakovany, pravidelne lehounke razy a kdyz napriklad jedu pomalu "chuzi" a chci se rozjet pres dvojku, pokud pustim zcela spojku a chci se plynule rozjet z nizkych otacek, auto se rozskace jak novackovy v autoskole, musim proste u nizkeho kvaltu v male rychlosti nechat klouznout spojku a rozjet se lehce pres ni. Proto muj odhat je na dvouhmotovy setvrvacnik, ale muze ten mit na svedomi i to rachoceni?? Co mam delat? Resit, neresit a jezdit dal az neco umre? Bojim se to otevrit, abych nedaval setrvacnik, spojku a jeste nerepasoval prevodovku :D (v BMW cena lozisek do prevodovky + gufera 11,000!!! , kdyz pripoctu setrvak a spojku jsem tak na 40.000 a to fakt neeeee :D ) pls poradte kdo vite :) dekuji

Napsal: čtv 13.09.2007 18:42
od bas2
Nejaky ten rok som jazdil s rachotajucim dvojhmotovym zotrvacnikom, na volnobech to nepravidelne klepotalo, ale akonahle bol motor v zabere (hoc aj na jednotke), tak bol klud.....v tvojom pripade tipujem na spojkove lozisko.