Stránka 1 z 1
Napsal: stř 12.09.2007 19:55
od notrable
Prosim lidi pomozte....moje e34ka hrozne vari....je pravda, ze tam je malej chladic, protozo puvodni se potkal se srnkou, ale do ted to bylo tak nejak v pohode....ale ted....ujedu sotva 5km a teplota je skoro v cervenym, zkousel sem to odvzdusnovat a to timto zpusobem: postavil sem auto z kopce, otevrel odvzdusnovak doleval vodu dokud nezacala odvzdusnovakem tect ven, potom sem odvzdusnovak utahl a dolil vodu co to slo. znovu sem odvzdusnovak povolil, nechal odfouknout paru.utahl a dolil vodu. a dela to porad....proste to hned vari. visko spojka funguje ale ta to neuchladi....a neuchladi se to ani pri jizde. odvzdusnuju to spatne? moc se v motorech nevyznam, tak mi prosim poradte, kde by mohla byt chyba.diky.
Napsal: stř 12.09.2007 21:08
od tds
cos tam dal za chladič?
Napsal: stř 12.09.2007 21:13
od notrable
tohle je 2litr a chladic je tam z 16ky....ale jeste minulej tejden to bylo v pohode....a kdyz sem to nehonil, tak to uchladilo v poho
Napsal: stř 12.09.2007 21:26
od 525tds
Pokud Ti to při varu netopí tak to bude asi vodní pumpa . Pokud to topí, termostat . Studenou vodu tam nelej , praskne TI hlava . Stalo se mi to také , motor vařil ,ale topení a chladič nic . Bylo to vodní pumpou , měla vrtulku z plastu a ten se rozpadl . Koupil jsem pumpu novou a hotovo . Cena nové pumpy s železnou vrtulkou 1300 Kč. PEPA
Napsal: stř 12.09.2007 21:37
od notrable
a jak se da poznat ze to je pumpou? abych zbytecne nevyhodil prachy oknem.....sice je dobry mit ji novou, ale proc menit fungujici vec za jinou fungujici
Napsal: stř 12.09.2007 22:05
od vlukasek
Nech to zahrat a sahni na chladic jestli je teplej nebo studenej a jestli je rovnomerne prohratej.Jestli je horkej i chladic a voda cirkuluje,mas nejspis foukly tesneni pod hlavou nebo prasklou hlavu....Pokud je chladic studenej a motor vari,bude to ta pumpa nebo termostat......termostat vytahni,dej to bez nej a zkus...od pumpy vede pod saharou nahoru hadice s vodou....nech motor vychladout,nahore tu hadici odpoj a nastartuj...pokud je pumpa v poradku mela by z te hadice litat voda vcelku proudem...pokud ne,pumpa je v hajzlu...
Napsal jsem to dost polopaticky,ale kdybys neco nepochopil,dej vedet a ja to vysvetlim lip
Napsal: stř 12.09.2007 22:10
od 525tds
Já jsem sundal řemen a roztočil jsem řemenici na pumpě . Protože ta vrtulka uvnitř byla od hřídelky utržená , řemenice se točila jako setrvačník . Pokud by ta vrtulka byla OK mělo by to mít odpor vody nemělo by se to tak lehce točit . Jinak ji hned nemusíž kupovat , je to na čtyřech šroubech . Vymontuj ji a když bude v pořádku tak ji dáš zpět . Všiml jsem si ,že jsi měl potíže s topením , je docela možné že to byl začátek konce tvoji pumpy. Dej vědět jak to dopadlo . PEPA
Napsal: čtv 13.09.2007 08:23
od Pietro
Na víčku dolévání oleje je čistý olej, nebo šlem...?
Napsal: čtv 13.09.2007 16:37
od notrable
na vicku je jen olej....
Napsal: čtv 13.09.2007 16:37
od notrable
kde presne je vodni pumpa? nemuzu to najit
Napsal: čtv 13.09.2007 21:35
od vlukasek
Na predni strane bloku motoru...pohani ji klinovy remen a vedou k ni hadice na vodu
Napsal: čtv 13.09.2007 21:42
od notrable
a je k ni pridelana visco spojka?
Napsal: čtv 13.09.2007 23:06
od milo
notrable píše:a je k ni pridelana visco spojka?
myslim ze jo, koukni do ETK. hlavne nezapomen, ze visca ma opacny zavit

Napsal: pát 14.09.2007 08:13
od Pietro
notrable píše:a je k ni pridelana visco spojka?
jj, primo na ni je visco, je dobry ji povolit jeste pred schozenim remenu...
Napsal: pát 14.09.2007 08:16
od Pietro
Jinak máš motor M20, nebo M50? Mně se taky přehříval,, a nakonec to byl pouze kouslý termostat... Motor M50B20
Napsal: pát 14.09.2007 12:00
od notrable
mam M50
Napsal: pát 14.09.2007 18:32
od notrable
tak sem to risknul a koupil pumpu.....prijel sem domu vyndal tu co tam byla....a bylo to tak....byla polamana. tak sem tam dal tu novou....ale zase sem tam spatne nasadil remen a natrhl sem ho.....takze jeste schanet novej...nastesti jsem ho sehnal........a vida....uz to topi.....akorat bych potreboval ty elektro propousteci ventily....ty moje jsou v prdeli, tak jsem z toho vyndal ty jehly....takze to ted topi furt a nemuzu to korigovat....
Napsal: pát 14.09.2007 18:33
od notrable
jinak jestli to nevari a chovani teploty budu sledovat az pri provozu, dnes to byl jen takovej test.....
takze kluci diky