Stránka 1 z 1
Napsal: pon 10.09.2007 15:53
od k2
Nevím co si o tom mám myslet.
Dnes jsem nastartoval a kolem auta modro! Rozjel jsem se ujel asi 50 metrů a bylo po kouři. Auto před tím 8 hodin stálo. Jinak jede úplně normál bez cukání, výkon jako vždy, teplota OK tak nevím
- že by prosakovala voda přes těsnění pod hlavou ? Voda ale vypadá že je na stejné úrovní.
Dík za rady K2
Napsal: pon 10.09.2007 19:17
od mike525
k2 píše:Nevím co si o tom mám myslet.
Dnes jsem nastartoval a kolem auta modro! Rozjel jsem se ujel asi 50 metrů a bylo po kouři. Auto před tím 8 hodin stálo. Jinak jede úplně normál bez cukání, výkon jako vždy, teplota OK tak nevím
- že by prosakovala voda přes těsnění pod hlavou ? Voda ale vypadá že je na stejné úrovní.
Dík za rady K2
Vodu bys poznal podle bileho koure, ktery by nezmizel...
modry dym je olej ale ten by taky hulil furt..
no.. sem ti moc neporadil

Napsal: pon 10.09.2007 21:28
od k2
Nechápu to,
ted jsem po 4hod. to zkoušel a nic .....v pohodě
Uvidím ráno až bude vychládlé.
Napsal: úte 11.09.2007 09:05
od bmwfil
Asi budou nějaký větší vůle kolem pístu-když ochladne, proteče kolem kroužku trocha oleje a po zahřátí se kov roztáhne a těsní líp... Jen moje teorie...
Napsal: úte 11.09.2007 14:51
od k2

trapas.....
Auto jsem parkoval u práce a v tu dobu co jsem zrovna nastartoval, tak za rohem kolega nastartoval Destu.....dnes ráno mi to řekl

...ty vole to je ostuda !
K2
Napsal: úte 11.09.2007 14:56
od bmwfil
Napsal: stř 12.09.2007 08:21
od ajfel
proc trapas? jak to moh vedet?

hlavne, ze je to ok
gratuluju k vyreseni !
petr
Napsal: stř 12.09.2007 20:29
od mike525
bmwfil píše:Asi budou nějaký větší vůle kolem pístu-když ochladne, proteče kolem kroužku trocha oleje a po zahřátí se kov roztáhne a těsní líp... Jen moje teorie...
po zahrati se kov roztahne, to ano, ale jedine co se roztahne je valec a z toho plyne jeste vetsi vule.. Teplotni roztaznost hlinikoveho pistu je v tuto chvili zanedbatelna..
K2 - at zije DESTA
