Stránka 1 z 1
Napsal: pon 03.09.2007 20:45
od rosi
Nemá někdo zkušenost se senzorem deště?Nemohu poznat kdy je to zapnuté a kdy vypnuté,pokud to zmáčknu tak stříkají pořád odstřikovače.Neví někdo kde se nachází nějaká kontrolka aby bylo možné poznat zda je senzor zapnutý nebo vypnutý? Děkuji
Napsal: úte 04.09.2007 07:32
od Birkoff
Senzor deště se mimo jiné aktivuje přepnutím páčky stěračů na cyklovač a otočením kolečka o jeden "cvak". Poznáš to jednoduše. Pokud přepneš páčku stěračů na cyklovač (1-ní nahoru) tak jednou setřou stěrače (vždycky) a pokud už nic neuděláš tak za chvíli setřou znovu. Pokud ovšem pootočíš kolečkem o jeden cvak (1xnahoru) stěrače setřou znovu a pak reagují na senzor. Jestli to máš v pořádku zjistíš tím že vypneš klíček (úplně), přepneš na cyklovač a zapneš klíček (stačí poloha 1=svítí km) nemělo by se nic stát. Pokud pak cvakneš kolečkem, senzor se aktivuje=1x setřou stěrače a pak už záleží na množství deště. Jo a kontrolka žádná není.
Takhle to funguje u mé E39 a stejně to popisují i v originál manuálu.
Napsal: úte 04.09.2007 10:29
od rosi
děkuji moc za radu hned ,jak bude čas tak to zkusím a jsme moc zvědavej jak to bude fungovat.
Napsal: úte 04.09.2007 10:59
od dejk55
sorry že se přisírám, ale taky mi to nějak nejde. Já teda nemám kolečko na páčce stěračů ale mám tam jakoby malou páčku a pokud dám tu hlavni páčku stěraču do polohy jedna tak to stírá ve stejnym cyklu furt bez ohledu na to že je sucho a s tou malou páčkou(u vás kolečkem) mužu hybat jak chci a furt je to stejny.
Napsal: úte 04.09.2007 20:31
od CyberKambei
dejk55 píše:sorry že se přisírám, ale taky mi to nějak nejde. Já teda nemám kolečko na páčce stěračů ale mám tam jakoby malou páčku a pokud dám tu hlavni páčku stěraču do polohy jedna tak to stírá ve stejnym cyklu furt bez ohledu na to že je sucho a s tou malou páčkou(u vás kolečkem) mužu hybat jak chci a furt je to stejny.
Je to přesně jak psal Birkoff, senzor deště mi funguje dobře, aktivuje se právě tím jednim cvakem ze základní polohy páčky stěračů nahoru, akorat si už delší dobu říkám, od čeho je tam to kolečko na té páčce.. zatím to mám občas na hraní

.
Napsal: stř 05.09.2007 03:37
od signum
dejk55 píše:sorry že se přisírám, ale taky mi to nějak nejde. Já teda nemám kolečko na páčce stěračů ale mám tam jakoby malou páčku a pokud dám tu hlavni páčku stěraču do polohy jedna tak to stírá ve stejnym cyklu furt bez ohledu na to že je sucho a s tou malou páčkou(u vás kolečkem) mužu hybat jak chci a furt je to stejny.
Přesně takhle se to chová i mě. Tipoval bych to na vadný senzor.Když ho odpojím,tak to stírá cyklovaně,ale pořád stejně,i když otáčím kolečkem.
Napsal: stř 05.09.2007 08:46
od Birkoff
signum píše:dejk55 píše:sorry že se přisírám, ale taky mi to nějak nejde. Já teda nemám kolečko na páčce stěračů ale mám tam jakoby malou páčku a pokud dám tu hlavni páčku stěraču do polohy jedna tak to stírá ve stejnym cyklu furt bez ohledu na to že je sucho a s tou malou páčkou(u vás kolečkem) mužu hybat jak chci a furt je to stejny.
Přesně takhle se to chová i mě. Tipoval bych to na vadný senzor.Když ho odpojím,tak to stírá cyklovaně,ale pořád stejně,i když otáčím kolečkem.
Já to spíš tipuju na dráty nebo kolečko samotné. Kolečkem se mění, buďto citlivost senzoru (osobně používám polohu 1 nebo 2), nebo rychlost stírání cyklovače. Kdyby byl senzor KO, tak po cvaknutí kolečkem by se přece setřelo a pak buďto nic a nebo trvalý chod (tohle mi to dělalo, když blbnul ten konektor v senzoru). Každopádně budu rád za jakoukoliv připomínku nebo nebo jinej nápad.
Napsal: stř 05.09.2007 10:03
od airbone
Otazka: Mam dazdovy senzor, ktory obcas stiera nie podla mojho gusta, bud prilis casto aj ked len mrholi, alebo naopak, niekedy dost neskor az ked je cele okno uplne mokre... Samozrejme, s citlivostou sa da pohrat, ale vacsinou nevidim ziadny enormny rozdiel medzi styroma nastaveniami citlivosti. Je mozne na aute s dazd. senzorom zapnut obycajny cyklovac bez ohladu na senzor? Ako?
Napsal: stř 05.09.2007 12:33
od dejk55
Podle mě zapneš normální cyklovač když dáš hlavní páčku na stupeň 2 prostě dvakrát nahoru a tím pádem už nestíráš na senzor ale na normalní cyklovač.
Napsal: čtv 06.09.2007 07:54
od Birkoff
Když dáš páčku dvakrát nahoru tak je pomalý ale trvalý chod. Pokud má vozidlo senzor myslím že se aktivuje a není možné používat obyčejný cyklovač. Auto má buď senzor nebo cyklovač. Tak nějak je to napsané v manuálu (myslím). Nejsem si tím sice 100% jistý, tak mě někdo případně doplňte.
Napsal: čtv 06.09.2007 10:19
od dejk55
[quote="Birkoff"]Když dáš páčku dvakrát nahoru tak je pomalý ale trvalý chod.
No právě když dáš dvakrá nahoru tak je trvalej chod ve stejnym cyklu bez ohledu množství vody na skle tak myslim že už je senzor vynutej ne??