Stránka 1 z 1
Napsal: ned 02.09.2007 20:08
od zet
nemáte někdo zkušenost jak poznat zda hučí ložisko kola nebo diferák,v hučení dominuje zvuk ve frekvenci otáčky kola a intenzita hluku se mění v zatáčkách.Připadá mi to na dif. ale někdo tvrdí že to může být ložisko kola. Předem děkuji za vyjádřenou účast

Napsal: pon 03.09.2007 10:10
od bandaliiiro
Ak ti v zatackach meni hluk, moze to byt lozisko v kolese, ktore sa v zakrute odlahci ako sa preklapa vaha auta na stranu, a teda uz viac nehuci.

Napsal: pon 03.09.2007 10:56
od psena
zet píše:nemáte někdo zkušenost jak poznat zda hučí ložisko kola nebo diferák,v hučení dominuje zvuk ve frekvenci otáčky kola a intenzita hluku se mění v zatáčkách.Připadá mi to na dif. ale někdo tvrdí že to může být ložisko kola. Předem děkuji za vyjádřenou účast

Taky jsem to resil, bal jsem se uz o difreak jak svina...bylo to jakoby podupavani zezadu v rytmu jizdy, na lozisko to moc nevypadalo, nejednalo se totiz o zadne klasicke huceni jak to byva.Proste jen rytmicke razy...ovsem postupne se to horsilo a pak uz bylo zretelne, ze na jednu stranu do zatacky je to silnejsi, riskl jsem to a bingo....takze kup lozisko opacne strany, nez na kterou stranu to pri zataceni huci a ver ze to bude ono.Co jsem si totiz zjistoval, tak diferak huci od pomalych rychlosti, ovsem tady to me delalo az tak od 50km/hod..navic diferak by prekj takhle nedupal.
Nezbyvat nez zkusit a verit

Napsal: pon 03.09.2007 12:32
od zet
Nojo,jenže upřímě řečeno ono se to tak hezky nese(ten zvuk)že si ani nejsem jistý jestli je to ze předu nebo ze zadu. Někdy se mi zdá že to zahučí i při brždění.
Napsal: pon 03.09.2007 15:11
od Diesel
Nemáš zvlněný kotouče?Nebo ložisko kola.
Napsal: pon 03.09.2007 16:24
od zet
kotouče jsou nové,ložisko- to je právě to co nevím
Napsal: pon 03.09.2007 19:59
od matal
Musíš někoho svést v kufru,aby odhalil ze které strany hučení jde..
To není sranda..

Napsal: pon 03.09.2007 20:03
od Boriss23
matal píše:Musíš někoho svést v kufru,aby odhalil ze které strany hučení jde..
To není sranda..

A nebo zkus auto zvednout na zvedak a zkus jestli nemaji kola vule....nemusi to byt pri loziscich pokazde ale vetsinou ma kolo vule...
Napsal: úte 02.10.2007 13:08
od andy39
Mal som podobny problem u e39 touring , minuly tyzden sme to riesili - tvarilo sa to ako diferak a nakoniec to bolo zadne lozisko

Napsal: úte 02.10.2007 16:23
od zet
...a jak to jde vyměnit? myslím jak je to pracné.
Napsal: stř 03.10.2007 17:00
od andy39
Lepsie je dat auto na zdvihak , treba dat dole brzdu aj s kotucom , odskrutkovat poistnu maticu a dat dole lozisko , najlepsie stahovakom.
Napsal: stř 03.10.2007 18:34
od zet
...a polosa se nemusí sundat?
Napsal: stř 03.10.2007 18:50
od andy39
jasne , poloos treba dat dole , odpojit na diferaku a vybrat, ale je to pravdepodobne nalisovane , islo to velmi tazko , ja som rovno pri tejto prilezitosti vymenil aj stabilizatory a strmene rucnej brzdy
Napsal: čtv 04.10.2007 06:27
od zet
a jak jsi přišel na to které je to ložisko?nebo jsi měnil obě bez výběru.
Napsal: čtv 04.10.2007 09:18
od andy39
V zakrutach bol zvuk stale rovnaky , ak som ubral z plynu pri cca. 50-90 , zacala cela kasna mierne vibrovat , obcas sa mi zdalo , ze aj pri pomalej jazde idu od zadnej napravy divne zvuky. Zdalo sa mi , ze to ide skor z pravej strany , nakoniec to bolo lave lozisko. Auto das na zdvihak , ci automat alebo manual das N , skusis vole kolies , ak nic - tak ked roztocis jednotlivo kolesa , da sa to zistit aj podla hluku.