Stránka 1 z 1
Napsal: stř 29.08.2007 22:09
od BMWdejf
Ahoj všichni, potřeboval bych poradit chci si koupit 525 tdsko jedno jsem byl dneska zkouknout ale nevím zdá se mi že trochu kouří (černé saze) při maximálních otáčkách, tak nevím jestli je to normální nebo je už motor na odchodu. Díky za pomoc
Napsal: stř 29.08.2007 22:30
od Buri
Jestli je to normální nevím, ale mě to dělá už 3 roky (co ho mám) a furt to šlape v poho. Starší E-34 mi to dělaly taky a žádnej motor nikam neodešel.
Napsal: stř 29.08.2007 23:42
od airbone
BMWdejf píše:Ahoj všichni, potřeboval bych poradit chci si koupit 525 tdsko jedno jsem byl dneska zkouknout ale nevím zdá se mi že trochu kouří (černé saze) při maximálních otáčkách, tak nevím jestli je to normální nebo je už motor na odchodu. Díky za pomoc
Kazdy dieselovy motor musi nacierno zakurit pri vysokych otackach alebo pri prudkom pridani plynu. To je normalne a znaci to bohatu zmes.
Napsal: čtv 30.08.2007 08:46
od RedBaron
Bavorský td/tds motory jsou kouřivostí dokonce proslulý a nejvíc ještě ve starých E28smách, kde se dalo přidat na čerpadle kolik jsi potřeboval

Napsal: čtv 30.08.2007 09:43
od Jakesh
Mě to teda nečoudí skoro vůbec.
Spíš TDI jsou nechvalně známý ... a to i celkem u novejch aut a čudí to až hanba

Napsal: čtv 30.08.2007 10:40
od tds
Jakesh píše:Mě to teda nečoudí skoro vůbec.
Spíš TDI jsou nechvalně známý ... a to i celkem u novejch aut a čudí to až hanba

každý má pod pojmen ´´čudí´´ jinou představu je to moc relativní obrat.někomu se zdá že to čudí až moc a při tom se z výfuku sotva něco line ,jiný zase že to skoro nečoudí a při tom je to lokoška.takže tak.
Napsal: čtv 30.08.2007 10:43
od Kail
Tak já bych taky řekl že jestli je nějakej motor nechvalně známej kouřivostí,tak sou to snad všechny TDI od VW...Když vidím fungl Phaetona a z pod nárazníku čoudí jak zemědělská technika,je to docela smutný

,ne však pro nás

...TDS,pokud jsou v super stavu řekl bych kouří naprosto minimálně.Když jsem vybíral auto tak jsem narazil na jedno,který skoro nečmoudlo ani při prudký akceleraci,docela jsem čuměl,ten motor byl asi jako novej,zbytek už bohužel ne,jinak bych ho vzal...
Ale musím přiznat že ta moje taky začoudí,když jí naložím,nijak extrémně,ale přeci

Napsal: čtv 30.08.2007 10:46
od Kail
tds píše:Jakesh píše:Mě to teda nečoudí skoro vůbec.
Spíš TDI jsou nechvalně známý ... a to i celkem u novejch aut a čudí to až hanba

každý má pod pojmen ´´čudí´´ jinou představu je to moc relativní obrat.někomu se zdá že to čudí až moc a při tom se z výfuku sotva něco line ,jiný zase že to skoro nečoudí a při tom je to lokoška.takže tak.
Jj,v tom máš pravdu,strýc má Octávku a taky mi tvrdí že "ani nečoudne",přitom kam se na něj hrabu,jj,mužské ego je věc

Napsal: čtv 30.08.2007 13:35
od tds
já jsem se třeba ještě s kouřícím tdi nesetkal kromě načipovanejch jedinců.nevím no.u nich se to stává práve prokletou váhou nebo zatuhlým mechanismem řízení turba.jinak ne
Napsal: čtv 30.08.2007 13:45
od flexible
Me by spis zajimalo kterej diesel nekouri?
Napsal: čtv 30.08.2007 13:55
od Kail
tds píše:já jsem se třeba ještě s kouřícím tdi nesetkal kromě načipovanejch jedinců.nevím no.u nich se to stává práve prokletou váhou nebo zatuhlým mechanismem řízení turba.jinak ne
Ale nepovídej,nikdy ses nesetkal s Passatem nebo oktávií,která jela před tebou a při předjížděcím manévru ti zakouřila obzor takovým způsobem,žes musel pomalu pouštět nohu z plynu a vypínat větrák?Tomu se mi nechce uvěřit,snad pokaždý když jedu dál minimálně jedoho taového potkám

.Je pravda že to není z výroby,jak jsi řekl,většinou sou to váhy vzduchu,se kterýma má TDI snad větší problémy než TDS s hlavou

,ale potkávám je denně

...
A myslím že už z výroby TDI kouří proti ostatním moderním dieselům dost...
Napsal: čtv 30.08.2007 13:55
od AdaM5
Pučil sem si tátovo Octávku tdi když měla najeto 1000km a na křižovatce sem trochu zaspal tak sem tomu naložil, ale pustil sem spojku moc brzo(nebyl sem na to zvyklej) trochu se to zadusilo a když se to zberchalo tak z toho vylít takovej černej mrak až sem myslel že bude bouřka jaká za mnou byla najednou tma.
Moje tds si malinko ufoukne při prudkým sešlápnutí plynu, ale pak už nic, jen horkej průvan

Napsal: čtv 30.08.2007 14:41
od tds
AdaM5 píše:Pučil sem si tátovo Octávku tdi když měla najeto 1000km a na křižovatce sem trochu zaspal tak sem tomu naložil, ale pustil sem spojku moc brzo(nebyl sem na to zvyklej) trochu se to zadusilo a když se to zberchalo tak z toho vylít takovej černej mrak až sem myslel že bude bouřka jaká za mnou byla najednou tma.
Moje tds si malinko ufoukne při prudkým sešlápnutí plynu, ale pak už nic, jen horkej průvan

to je jasný když to udusíš tak se ti tam nahrne ropa a nemá to luft, protože turbo neplní.
Napsal: čtv 30.08.2007 14:45
od tds
Kail píše:tds píše:já jsem se třeba ještě s kouřícím tdi nesetkal kromě načipovanejch jedinců.nevím no.u nich se to stává práve prokletou váhou nebo zatuhlým mechanismem řízení turba.jinak ne
Ale nepovídej,nikdy ses nesetkal s Passatem nebo oktávií,která jela před tebou a při předjížděcím manévru ti zakouřila obzor takovým způsobem,žes musel pomalu pouštět nohu z plynu a vypínat větrák?Tomu se mi nechce uvěřit,snad pokaždý když jedu dál minimálně jedoho taového potkám

.Je pravda že to není z výroby,jak jsi řekl,většinou sou to váhy vzduchu,se kterýma má TDI snad větší problémy než TDS s hlavou

,ale potkávám je denně

...
A myslím že už z výroby TDI kouří proti ostatním moderním dieselům dost...
ale jo to jo.ale myslel jsem že se bavíme o trvalým hulení když jedeš hodně svižně nebo máš naloženo na podlaze.při šlápnutí na plyn to vždycky zakašle.ale takovej mazec co popisuješ se mi ještě nestal,jezdím hlavně v rakousku,nevím možná mají lepší naftu a auta v lepším stavu.
no to přirovnání se ti moc nepovedlo: tdi má zcela jistě větší problémy s váhama než tds s hlavama!!u tdi je absolutní zákon že ti váha do 80tis.odejde do minže.td-esa jezdí bez výměny hlavy popř.opravy zcela běžně!praskání se stává pouze u vozů do 1994 a to pouze při hrubém zacházení.nebo zanedbání údržby s následkem uvaření motoru.
Napsal: čtv 30.08.2007 17:41
od bmw525tds97
ja mam 525TDS z roku 97 mam vyndanej katalyzator sportovni fyfuk a jak prekročím 35oo az 4ooo tak nejde za mnou skoro nic vidět

. byl jsem s tím v servisu BMW ostrava a rekli mi ze je to normalni ze to starsi tds delaj a všeobecně diesely delaj. A to máš vidět jak jedu nějakou větší štreku tak to si jen rikam jeste ze mam cerne auto ale vseobecne to diesely delaji. Ale co za naftu se preci nestydíme

Napsal: čtv 30.08.2007 19:43
od Kail
bmw525tds97 píše:ja mam 525TDS z roku 97 mam vyndanej katalyzator sportovni fyfuk a jak prekročím 35oo az 4ooo tak nejde za mnou skoro nic vidět

. byl jsem s tím v servisu BMW ostrava a rekli mi ze je to normalni ze to starsi tds delaj a všeobecně diesely delaj. A to máš vidět jak jedu nějakou větší štreku tak to si jen rikam jeste ze mam cerne auto ale vseobecne to diesely delaji. Ale co za naftu se preci nestydíme

To ti tedy nezávidím,mně to zakašle jak říkal tds,když na něj šlápnu a nahrne se tam nafta,která se nestíhá spalovat...To je jasný,ale ve vysokých otáčkách téměř vůbec...To musí být někde chyba,řekl bych že to z nějakýho důvodu špatně spaluje,nebo já nevím

Napsal: pát 31.08.2007 08:03
od tds
bmw525tds97 píše:ja mam 525TDS z roku 97 mam vyndanej katalyzator sportovni fyfuk a jak prekročím 35oo az 4ooo tak nejde za mnou skoro nic vidět

. byl jsem s tím v servisu BMW ostrava a rekli mi ze je to normalni ze to starsi tds delaj a všeobecně diesely delaj. A to máš vidět jak jedu nějakou větší štreku tak to si jen rikam jeste ze mam cerne auto ale vseobecne to diesely delaji. Ale co za naftu se preci nestydíme

nech si prüfnout váhu vzduchu když bude ok, tak zvyš plnící tlak na turbu na 1,2 bar. a hulit to nebude uvidíš!