Stránka 1 z 1

Napsal: úte 21.08.2007 10:49
od prase007
Zdar, nedávno jsem došel k rozhodnutí že si konečně koupim auto. Přemýšlím o nějaké ojeté E60 a určitě to bude 530ka v dieselu. Zajímalo by mě jestli se hodně liší čtyřkolková varianta od zadokolky co do jízdních vlastností a do čeho byste případně šli vy, pokud pomineme praktické hledisko, že se čtyřkolkou se dá v zimě lépe vyjet na kopec :)

Ještě podotknu že nemám zkušenosti ani s 4x4 ani se zadokolkou protože jezdim 4 roky s mondeem a předim 4 s fabkou :/

Napsal: úte 21.08.2007 10:58
od RuDoSh
BMW ma mit nahona na zadek..... dobre zimaky zajisti, ze vyjedes tam kam s predokolkou :-)

Napsal: úte 21.08.2007 11:34
od M3maniac
osobní zkušenosti s xd nemám,ale má ji kámoš a během prvního roku byl asi 4 x v servisu s nějakým problémem :( čert ví jestli trefil blbej kus.Ale ja zastávám stejnej názor co ruda....pokud 4kolku od bmw tak X5 :D Ke klasické 530d v E60ce se ale vyjádřit můžu,to auto mě nadchlo svým výkonem a silou kdy na šestku můžete jet 50 i 250....ano ve městě pobere šestka bez jakéhokoli klepáni ,třepání svým krouťákem 500Nm rychlost 50km/h a to při neuvěřitelných cca 950 ot/min :wink: V neděli jsem byl s rodinkou na výletě v jeseníkách a jel totální pohodu za průměrnou spotřebu 5,9 8O jinak provoz většinou nezdržuju a z dodržování rychl.limitů si moc hlavu nedělám...kdo se v podobném autě sveze ,pochopí proč :D Dlouhodobý průměr 50-50 město-dálka mám 7,6 a to se na spotřebu fakt nedívám...

Napsal: úte 21.08.2007 11:47
od airbone
Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...

Napsal: úte 21.08.2007 11:48
od M3maniac
jinak je tato kráska na prodej :D po 1.majitelce najeto jen 90tkm!

Napsal: úte 21.08.2007 19:43
od k2
Mám zkušenost pouze z e34.

Pokud nutně nepotřebuješ 4x4, naskoč do zadokolky.
Veškeré sportovní geny BMW jsou ve verzi iX otupělé. Opravdové BMW zažiješ jedině se zadokolkou.

Rozdíl v jízdních vlastnostech je asi jako když si místo sjezdových lyží připneš na nohy dva snowbordy :lol:

K2

Napsal: úte 21.08.2007 21:00
od krakatit
airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...


to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede" :)

Napsal: úte 21.08.2007 21:33
od airbone
krakatit píše:
airbone píše:Ja mam sice len E39 530d, 193PS a 410nM, ale plati takmer to iste. Super motor a vynikajuca spotreba (jazdim max do 7l, skor 6.5 - 6.7 a to 40% mesto). Pri rozjazde sa auto pohne bez problemov aj z dvojky a to staci jemne, bez plynu, pustit spojku. Krutak je proste krutak. Na E60ke som sa viezol, ale bol to lodny motor a benzin - 545i (fakt bomba kara, chcel som v nej zostat spat). Tak isto ma prekvapili aj nove motory 320d 163k co su v E90. Na dvojliter ma ten motor enormny tah. VW koncern je pozadu par rokov...


to je zajimave, co pises ze te prakvapila 320d... me naopak, zklamala... a kamarada co ma focus 66kW taky, ze to prej "nejede" :)


Hmmm, mne sa zdalo ze to ide dost dobre, treba tomu len poriadne sliapnut na krk a hodit ho do otacok. Vtedy som mal passat V6 TDI, 150k, ale ta 320d mala o dost lepsi tah, hlavne vo vyssich otackach.

Napsal: stř 22.08.2007 11:06
od Atila
airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...


Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.
Navic auto neni jenom motor coz dokazuji uspechy nove Audi A6, ktera ovladla vyssi tridu a poslala E60tku na smetiste dejin jako nejvetsi propadak BMW za poslednich tricet let. Sem zvedav co s tim hosi baworacti budou delat, protoze tenhle segment pro ne byl vzdy dost klicovy a zvykli si hrat s E34, nasledne E39 prvni housle a ted takovy krach to se bude akcionarum tezko vysvetlovat.

Napsal: stř 22.08.2007 12:58
od Hanz
zajimave, lec jen tve nazory... pro Bawo byl, je a bude (jak prekvapive) klicovy 3kovy model... jak se prodava nevim, ale akcie (i zisk) jdou nahoru...
MB v. BMW 0:1 http://jalopnik.com/cars/news/with-rise ... 120584.php
Bmw v. Audi v. MB 1:0 http://www.egmcartech.com/2007/08/07/bm ... uly-sales/
vic se musi bat leda japoncu http://www.leftlanenews.com/bmw-exec-au ... us-is.html
"smetiste dejin v praxi" http://www.bmwgroup.com/bmwgroup_prod/e ... _2007.html

ze firmy v CR nakupuji A6ky neznamena, ze Bmw jde ke dnu :-)))

Napsal: stř 22.08.2007 13:03
od M3maniac
Atila píše:
airbone píše:VW koncern je pozadu par rokov...


Proc by mel byt VW koncern pozadu? Nemuzeme samozrejme brat vlastni Volkwswagen, coz jsou vozy povetsinou o tridu pod baworakem, ale v premiovem segmentu ma koncern svoje Audi, kde nove stredne a velkoobjemova TDIcka jako napr. 3.0TDI, 4.2TDI urcite maji co rici svetu.
Navic auto neni jenom motor coz dokazuji uspechy nove Audi A6, ktera ovladla vyssi tridu a poslala E60tku na smetiste dejin jako nejvetsi propadak BMW za poslednich tricet let. Sem zvedav co s tim hosi baworacti budou delat, protoze tenhle segment pro ne byl vzdy dost klicovy a zvykli si hrat s E34, nasledne E39 prvni housle a ted takovy krach to se bude akcionarum tezko vysvetlovat.


no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krach :D

Napsal: stř 22.08.2007 13:08
od Jakesh
e60 je snová.
Njevětší propadák u mě je e46 v kompaktu :wacko:

Napsal: stř 22.08.2007 13:21
od M3maniac
Jakesh píše:e60 je snová.
Njevětší propadák u mě je e46 v kompaktu :wacko:


notypico,ani mi nemluv...to je grc grců....starej kompakt je proti němu krásavec :D

Napsal: stř 22.08.2007 15:40
od Atila
M3maniac píše:no nemyslím si že je e60ka největší propadák bmw za posledních 30let a už vůbec si nemyslím,že by bmw bylo v situaci kdyby musela vysvětlovat akcionářům nějaký krach :D


Si to vem. Kdyz prisla E34, tak to bylo zjeveni z cisteho nebe a kazdy druhy nemecky podnikatel ci lepe situovany zamestnanec s ni jezdil, zdaleka nejuspesnejsi model ve sve tride. Pak prisla E39, mnoho let velice uspesny model, stale na spicce, dokazal se prodavat dokonce i kdyz uz byl starsi a Mercedes proti nemu nasadil novou modernejsi E-classe.
No a ted mela prijit E60, navazat na uspechy predchozich rad a misto toho si Audi dovoli vydat novou A6tku, zopakovat s ni patnact let stary uspech stare E34 a naprosto vymazat konkurenci jak od Mercedesu (ktera ma ovsem starsi model cekajici na nastupce), tak zejmena od BMW s jejich zbrusu novou E60tkou, ktera mela sbirat vavriny. Myslis, ze hosi od BMW nejsou nasrani, ze v Zapadni Evrope je kazde druhe auto prodane ve vyssi tride A6? 50% segmentu je naprosto brutalni market share, v automobilovem prumyslu leta nevidana hodnota.
Faktem proste je, ze Audi se s novym modelem v kombinaci s agresivni cenovou politikou perfektne trefilo do nalad trhu a dokazalo pro sebe urvat vic nez by kdokoliv cekal. Kolik lidi by pred peti lety verilo tomu, ze Audi (ten vecny treti vzadu v premiovem segmentu) obsadi pulku vysoce konkurencniho segmentu vyssi tridy?

Napsal: stř 22.08.2007 16:15
od M3maniac
ale to je život ,prostě se to střídá....RS4ka je taky rychlejší než M3 a co? každej si koupí co chce.Prý zbrusu nová e60 :D už 4roky tu jezdí :-) jjjv segmentu SUV at se snaží jak chce audi na X5ku nemá :D a trojka dává a4 taky sodu myslím :wink:

Napsal: stř 22.08.2007 16:33
od Atila
M3maniac píše:ale to je život ,prostě se to střídá....RS4ka je taky rychlejší než M3 a co? každej si koupí co chce.Prý zbrusu nová e60 :D už 4roky tu jezdí :-) jjjv segmentu SUV at se snaží jak chce audi na X5ku nemá :D a trojka dává a4 taky sodu myslím :wink:


Zbrusu nova v dobe, kdy A6tka prisla. Uz je tu s nami take druhym rokem. Co se tyce segmentu SUV, tak u nas kupodivu zavladla, minimalne pro mne dost zbesila, Q7. Uvidime cisla na konci roku, ale X5 to bude mit proti vetsi Q7, novemu MLku a Allroadu v segmentu zvysenych kombiku dost tezke. :-)
Co se tyce te A4rky, tak tam to bude jeste zajimave. Momentalne Audi doprodava pet let stary model, ale pristi rok z jara nastupuje nova A4 a bude zajimave sledovat jestli dokaze zopakovat uspech A6tky. Jinak nova A5 je rovnez prodejni slagr a trojka kupe ma velkeho konkurenta hned od pocatku. Proste Audi se vraci ve velkem stylu.

Napsal: stř 22.08.2007 17:13
od Vlasta
Atila píše:Proste Audi se vraci ve velkem stylu.
Taky už si čorkaři mnou ruce.

Napsal: čtv 23.08.2007 07:44
od Jakesh
Vlasta píše:Taky už si čorkaři mnou ruce.

:) :D :lol:

Napsal: čtv 23.08.2007 09:08
od Hanz
Atila píše:Faktem proste je, ze Audi se s novym modelem v kombinaci s agresivni cenovou politikou perfektne trefilo do nalad trhu a dokazalo pro sebe urvat vic nez by kdokoliv cekal. Kolik lidi by pred peti lety verilo tomu, ze Audi (ten vecny treti vzadu v premiovem segmentu) obsadi pulku vysoce konkurencniho segmentu vyssi tridy?
prosim te, precti si ty odkazy, tohle co pises je fajn, ale pokud mame resit celkovy prijem znacky, je jim po xy letech uspech A6 (asi tak po 20ti letech? :-) ) asi volnej... prijde ti ta A6 nejak revolucni? nabizi ti neco extra? ne, jen je to hezky zabalenej balicek za nizsi cenu... to je fuck, proste hodnotit jestli je neco propadak podle obecnyho povedomi mi prijde OT, dulezita jsou cisla a ty jso daleko od cervenych, coz se o VW ne vzdy da taky tvrdit...