Stránka 1 z 2
Napsal: pát 17.08.2007 17:08
od k2
při zavírání předního dílu se najednou zastavil. Zavřel jsem ho tak, že jsem zmáčknul ten knoflík směrem nahoru a šíbr se začal pomaličku zavírat. Zůstal akorát vyklopený nahoru. Po dalším zmáčknutí směrem nahoru se to zaklopilo do zavřeného stavu.
Nynější stav je takový, při tlaku do knoflíku dopředu nebo dozadu- nic nevřčí, mrtvo.
Při stlačení nahoru tam vždy něco lupne a nic.
Jsou tam někde nějaké pojistky?
Co s tím?
Děkuji K2
Napsal: pát 17.08.2007 18:05
od tds
neměl jsi odpojenou baterku?
Napsal: pát 17.08.2007 18:25
od k2
Ne neměl.
Nový stav- vše už opět funguje.
Zmáčknul jsem ten knoflík nahoru a chvíli ho držel. Dvakrát něco luplo a zadní šíbr se začal odsouvat. Přední funguje taky. Připadá mi to jakoby se to nějak tím delším přidržením nějak vyresetovalo nebo co.
Může mi někdo fundovaně popsat jak se ty šíbry ovládají tím knoflíkem. Nemám žádný návod, vždy jsem to nějak pomačkal....
Děkuji K2
Napsal: pát 17.08.2007 20:12
od Rejchy
Posunutím vypínače dopředu nebo dozadu se nejdříve otevře ventilačka.Znovu posunutím do předu se otevře zadní šíbr.Pokud posuneš vypínač dozadu,otevře se ti část předního a část zadního.Je to normální poloha.Při posouvání musíš vypínač držet,vypne se sám v určité poloze.Pokud chceš šíbry z této polohy zavřít (otevřený předek i zadek) musíš nedřív posunout vypínač do předu,tím zavřeš přední část,potom podržet ten vypínač nahoru a tím se zavře zadní část a zůstane otevřená ventilačka.Tu zavřeš dalším podržením tlačítka nahoru.Pokud chceš otevřít pouze přední část,stačí jenom podržet vypínač na poloze dozadu,opět jednou se ortevře ventilačka a podruhé jede šíbr.Zavírá se podržením tlačítka nahoru.
Snad jsem to napsal srozumitelně,já sám jsem s tím napoprvé laboroval skoro hodinu než jsem přišel na to jak se to zavírá,protože maník který mě to auto dovezl si cestou otevřel předek i zadek a neuměl to zavřít.

Napsal: pát 17.08.2007 21:31
od Clairvoyant
No já jak jsem jel poprvé se svým Touringem, tak mě napadlo, že si otevřu střechu a vrtal jsem se v tom za jízdy (zkoumal jak se to ovládá a co to umí), což mě málem přivedlo k moji první "bmwkolizi" Není to jenom tak...

Napsal: sob 18.08.2007 00:45
od belch
Jedno šťouchnutí dozadu = střešní okno.
Další dozadu = plné otevření předního šíbru.
ad 1
Tentokráte šťouchnutí dopředu = plné otevření zadního šíbru.
Jakákoli poloha, ťuknutí nahoru = kompletní uzavření.
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
Jinak si s tím pohraj, je možno jemně naladit poměr mezi předním a zadním otvorem. Ale na to už přijdeš sám.
Napsal: sob 18.08.2007 06:39
od k2
Velké Díky všem za odpovědi.
K2
Napsal: pon 20.08.2007 08:10
od ajfel
belch píše:
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
a jeste dodatek .. pri resetu musi byt sibr zavreny

Napsal: pon 20.08.2007 09:04
od airbone
k2
Ak ti to pomoze, tak mam doma nejaku schemu elektricku na siber pre E34...
Napsal: pon 20.08.2007 14:26
od belch
ajfel píše:belch píše:
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
a jeste dodatek .. pri resetu musi byt sibr zavreny

To si, čéče, nemyslím... Aspoň u mne být zavřený nemusí. Když to tady ale tak sleduju, napadá mě - nedělaly se minimálně dvě verze řídící jednotky toho šíbru? Tuší někdo?
Napsal: úte 21.08.2007 06:37
od ajfel
belch píše:ajfel píše:belch píše:
DŮLEŽITÉ: Stisk tlačítka nahoru na dobu cca dvaceti vteřin resetuje šíbr, velmi užitečná věc, pokud se cokoli po...
a jeste dodatek .. pri resetu musi byt sibr zavreny

To si, čéče, nemyslím... Aspoň u mne být zavřený nemusí. Když to tady ale tak sleduju, napadá mě - nedělaly se minimálně dvě verze řídící jednotky toho šíbru? Tuší někdo?
reset znamena serizeni "zavrene" polohy ... a k tomu, aby se vedelo, kdy je zavreno, musi byt pri resetu sibru zavreno ...
jinak nefunguje otevirani a zavirani na "tuk", ale je potreba tlacitka drzet ...
mozna myslis neco jineho, ale tohle je proste postup resetu sibru

petr
Napsal: úte 21.08.2007 10:28
od Rejchy
Oni ty šíbry fungují na ťuk? já to tlačítko musím furt držet

Napsal: úte 21.08.2007 11:23
od belch
2 Ajfel: Ahááá... No, člověk se pořád učí. Díky za upřesnění.
2 Rejchy: Výše uvedené by pak znamenalo, že stačí ten šíbr zavřít, resetovat, a bude fungovat "ťukání".

Napsal: úte 21.08.2007 13:48
od ajfel
Rejchy píše:Oni ty šíbry fungují na ťuk? já to tlačítko musím furt držet

ano

proto to pisu ... oteviram na "tuk" (ok, nekolik tuku, zastavi se to v nekolika polohach

, zaviram na jeden "tuk" z jakekoliv polohy ...
Napsal: úte 21.08.2007 13:49
od ajfel
belch píše:
2 Rejchy: Výše uvedené by pak znamenalo, že stačí ten šíbr zavřít, resetovat, a bude fungovat "ťukání".

presne tak

Napsal: úte 21.08.2007 15:59
od belch
ajfel píše:belch píše:
2 Rejchy: Výše uvedené by pak znamenalo, že stačí ten šíbr zavřít, resetovat, a bude fungovat "ťukání".

presne tak

Už bych si myslel, že mám "high society" verzi šíbru... Tak zas nic, no.

Napsal: stř 22.08.2007 09:46
od Rejchy
Vyresetováno a už to funguje na ťuk.Díky moc,mě bylo divný že by to měly takové nedořešené

Napsal: stř 22.08.2007 12:04
od ajfel
takze gratuluju

Napsal: stř 22.08.2007 16:47
od T613
no to jsem z toho jelen jak je to auto dokonale ze ma jednotku aj sibr
doufam ze v e34/e32 neni ridici jednotka aj na to kdyz si prdnu
Napsal: ned 07.10.2007 22:44
od zbrolik
Mám nového kombíka E34 s dvojitým šíbrem.
Ať hejbu s tlačitkem šíbru dopředu i dozadu nic se neděje. Jen když to zamčknu, jak tady píšete, tak v tom pořád praská, jako kdyby přeskakovaly nějaká kolečka.
Poraďte mi prosím, co dělám blbě. Díky
PS. Snáním český návod na E34, a nedří se mi. Nemáte ho někdo oskenovaný, jako jsem tu viděl E36?
Díky moc Žbrolík (již BMWMajitel)
