Stránka 1 z 1
					
				
				Napsal: úte 14.08.2007 08:03
				od LTmotorsport
				Zdravím všechny. Mám takový dotaz. Dají se vyměnit budíky s digi tachometrem do auta s mechanickým? Jedná se o E34 z ´90. Rozebíral jsem 525 s digi a začalo se mi to nějak líbit  
 
Díky moc.
 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 14.08.2007 09:22
				od Pietro
				Bez problému... Několikrát jsem měnil budíky E34-E34, a vše fungovalo.. Jen by měl snad sedět počet válců, protože jinak ukazuje otáčkoměr kraviny (u BMW si nejsem jistý, kde bere hodnoty, ale třeba Scorpio kravlo..). P
			 
			
					
				
				Napsal: úte 14.08.2007 09:49
				od LTmotorsport
				jo, model, typ vše sedí, pouze ty budíky, no...... 

  Díky, zkusím je vyndat a uvidím....aby se to nelišili v konektorech nebo něco tak, no.  

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 14.08.2007 10:44
				od Pietro
				štekry maj skoro jistě stejný, ani prohodit se nedají, na obyč. verzi jsou dva... Jinak jsem se do 520i pokoušel kdysi nabastlit i budíky ze 750iL, po mírné úpravě seděli i štekry, ale a budících svítily jen 3 kontrolky (nesmyslně) a budíky nešly... Ale neboj se toho a zkus to, není tam de nejspíš co zklazit...
			 
			
					
				
				Napsal: úte 14.08.2007 17:39
				od LTmotorsport
				Pietro píše:štekry maj skoro jistě stejný, ani prohodit se nedají, na obyč. verzi jsou dva... Jinak jsem se do 520i pokoušel kdysi nabastlit i budíky ze 750iL, po mírné úpravě seděli i štekry, ale a budících svítily jen 3 kontrolky (nesmyslně) a budíky nešly... Ale neboj se toho a zkus to, není tam de nejspíš co zklazit...
Tak jsem to rozhodil a jsem z toho tumpachovej. Na obyč. s mechan. počítadlem jsou dva štekry: žlutý a modrý. Na svazku a v budíkách s digi jsou čtyři:bílý, šedý, béžový a hnědý. Nevíš k čemu je jaký nebo nějaký jejich popis?
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 06:22
				od ajfel
				neco mi porad unika ..jaky digi tachometr? jaky mechanicky?
myslis nahon? (to snad ne)
nebo ukazatel? LCD misto rucicek??
dik za popostrceni 
petr
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 07:17
				od LTmotorsport
				Čau....myslíme tím ukazatel km .... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 09:14
				od Pietro
				Tak jsem to rozhodil a jsem z toho tumpachovej. Na obyč. s mechan. počítadlem jsou dva štekry: žlutý a modrý. Na svazku a v budíkách s digi jsou čtyři:bílý, šedý, béžový a hnědý. Nevíš k čemu je jaký nebo nějaký jejich popis?[/quote]
Nejsou ty budíky s digi km z auta s automatem? 

  Myslím, že jeden z tech stekru navic je na signalizaci navoleneho kvaltu na automatu a druhy na CCM...
Jestli to dobře chápu, tak jsi vyndal ze svého vozu man. budíky se 2 zdířkama, a chceš tam dát digi se čtyřma.. Myslím, že každý ten štekr je jiný, takže to zapoj, co kam bude pasovat... P
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 10:18
				od ajfel
				LTmotorsport píše:Čau....myslíme tím ukazatel km .... 

 
aha ...  
  
nevedel jsem, ze tam byly jeste i mechanicke ...
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 14:34
				od LTmotorsport
				Pietro píše:Tak jsem to rozhodil a jsem z toho tumpachovej. Na obyč. s mechan. počítadlem jsou dva štekry: žlutý a modrý. Na svazku a v budíkách s digi jsou čtyři:bílý, šedý, béžový a hnědý. Nevíš k čemu je jaký nebo nějaký jejich popis?
Nejsou ty budíky s digi km z auta s automatem? 

  Myslím, že jeden z tech stekru navic je na signalizaci navoleneho kvaltu na automatu a druhy na CCM...
Jestli to dobře chápu, tak jsi vyndal ze svého vozu man. budíky se 2 zdířkama, a chceš tam dát digi se čtyřma.. Myslím, že každý ten štekr je jiný, takže to zapoj, co kam bude pasovat... P[/quote]
Mno, obě auta byly manuály. Jak píšeš, každý štekr je jiný a žádný nepasuje nikam. To bych musel jedine ten svazek nějak rozkuchat a napojit, ale nevím co kam. Abych neudělal víc škody než užitku. S elektrikou nejsem nějak moc kamarád....
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 16:34
				od Pietro
				Mno... když žádnej štekr nepasuje nikam, tak to asi neklapne... Jak už jsem psal, zkoušel jsem (naprostá prasárna, widle tuning... 

 ) narvat do 520i budíky ze 750iA, taky nic nepasovalo, tak jsem po mírném laborování zjistil, že se dají sundat/prohodit ty barevné rámečky, co jsou zezadu budíků(ty vlastne rozhodují, jaký štekr tam vleze, a jaký nee..). Sice jsem to nejak pozapojoval, ale stále jen svítila kontrolka dálkovek  (ač zhasnutých.. 

 ) a jeste nejaky 2, už nevim... 
Ale jinak mi to prijde divny, protoze jeste jsem zamenoval budiky
525i M20 1989/520i M50 1990/ 520i M50 1993, vždy chodilo vše... 
Petr
 
			 
			
					
				
				Napsal: stř 15.08.2007 20:54
				od LTmotorsport
				Nevím, no...každopádně mě to štve  

 . Díky za rady.... 
