Stránka 1 z 1
Napsal: ned 12.08.2007 11:45
od JosefCB
Znenadání mi přestala startovat E39 530d

(točí pouze starter) a zjistil jsem, že mi nejde proud do podávacího čerpadla pod řidičem (druhé v nádrži jsem zatím nezkoušel), nevíte jaká pojistka či relátko je pro něj, eventuelně nějaká další možnost, kde by mohla být zrada? Díky

Napsal: ned 12.08.2007 12:00
od bmw530d
zrovna tehle týden jsem řešil ten samý problém na mé e39 530d. Normáleně jezdila a někdy z ničeho nic prostě nenastartovala a motor točil jak zběsilý. byl jsem na diagnostice v BMW a tam mi řekli, že mám vadný snímač na vačce (snímač otáček). ten jak prý přestane fungovat a nedá impuls do řídící jednotky tak ta prý nedá napětí k čerpadlu. Nebo nějak tak mi to vysvětlovali.

Napsal: čtv 16.08.2007 13:33
od Aktel
tak já jsem měl ten samej problém před 2 měsíci. Mě to nechtělo chytnou pokud to bylo teplé a v BMW diagnostika zjistila špatné čidlo vačky. Vyměnily a teď vše OK..
Doporučuji diagnostiku. Za to dáš max 700 a budeš chytřejší.
Napsal: čtv 16.08.2007 22:24
od Doktor1
Zkus modré relé u jednotek... ale diagnodtika by byla lepší...
Napsal: pát 17.08.2007 07:04
od JosefCB
Tak jsem byl na diagnostice a diagnoza zněla ... vadná podávací pumpa. Oponoval jsem, že jsem jí zkoušel a že do ní nejde proud, zda-li by nemohli prohlédnout pojistky, relátka a pod. Mechanik se do toho dal a po prohlídce zjistil, že není pojistka v pozici číslo 22

Jak je to možné nevím ... předtím to jelo, pojistky jsem nevytahoval, pouze vizuálně kontroloval, jestli není nějaká spálená. V kastlíku také žádná neležela, tudíž nějaká divná záhada. Takže už to díkybohu jede a jsem z toho der Hirsch

Díky všem za napsání eventuálních možných vad

Napsal: stř 05.09.2007 11:06
od rosi
zdravím všechny dnes se mi stal ten samý problém ráno normálně vyjedu,ujedu 2 km,zastavím, že si něco nakoupím a už neodjedu,startér točí ,ale jinak nic, rozsvítí si pouze kontrolka dobíjení,tak že jsem hned vlítl sem na forum a hele taky stejný problémy,tak to zkusím podle vašich zkušeností a pak vám dám vědět. Modlím se aby to byla jenom pojistka nebo čidlo,doufám, že neodešla celá podávací pumpa nebo něco jinýho.
Napsal: stř 05.09.2007 17:15
od dexter
No věřte nevěřte,V sobotu jsme jeli ze slovenska,zastavili na benzínce,natankovali a taky nenastartovali.Měl jsem docela nervy,protože jsme byli poprvé tankovat na něaký vesnický pumpě.Néže bych chtěl ušetřit neaké haléře,ale magické oko se už rozsvítilo a nechtěl jsem spoléhat na něakou značkovou benzínku,která zrovna na mě nečeká za každým rohem.Hned sem pomyslel na veškerý ty věty co jsem slišel od známych,ať netankuju u takových pump,protože mívaj zředěný benzín a tááák.No prostě nervy.Musela to být hrozná náhoda,ale ani né půl hodiny na to další auto ne a ne nastartovat. A za nim dalších 10 minút další.Hned sem měl v hlavě jasno.Ale jim se to po delší době povedlo,jenom mě né.Skoušeli jsme to přes kabely a taky nic.Tak jsme ho odtáhli tech zbývajícich asi 70 km a hned v průběhu cesty,jsem přišel na to,že mam v prdeli čerpadlo.Vyměnil jsem ho a už zase jedu.No ale ja mam E34.
Napsal: pon 10.09.2007 11:03
od rosi
v sobotu jsem se pustil do opravy nestartující E39,tedy přesně startér točí,ale nejde nafta,přesně jaks e tady píše byla to podávací pumpa,naštěstí jen špatnej kontakt,teď auto jede jak má ale zase mi cuká i když jsme vyměnil naftovej filtr.Cuká jen při vyšších otáčkách tak kolem 4000 , když uberu tak se to spraví.Dnes se jedu objednat na diagnostiku tak jsme zvědavej jestli to nebude ten vstřik.
Napsal: stř 17.10.2007 10:22
od Milhaus_
Tak mam problem s E39, 525d 120kW, rok 2001, najeto 158tis: o vikendu jsem mel problem nastartovat, napodruhy a delsi protoceni to chytlo, pak mi to takhle zazlobilo jeste jednou ale jinak v pohode - zadna chybova hlaska. Cely pondeli jsem jezdil bez problemu. Vcera jsem najel po meste tak 30km/pul hodky - asi 2x startovano pri pojizdkach, pak jsem jel uz domu a auto za jizdy chciplo, na BC se zobrazilo FUEL INJEKT. SYSTEM a konec - neslo nastartovat. Stacilo to nechat odpocinout asi 15 minut a pak jsem to normalne bez problemu natocil, ujel jsem asi 10km/10-15 minut a opet to samy. Zase jsem to nechal odpocinout, ale tentokrat porad hlasil BC stejnou chybu a nechtelo to naskocit, uz jsem to chtel vzdat a dal jsem posledni pokus - na ten motor nastartoval, dojel jsem tedy aspon domu (uz asi 5km).
Volal jsem hned do BMW, ale tam me objednali na diagnostiku na pristi tyden, takze jsem se pustil sam do patrani: kdyz nejde nastartovat tak je hadicka co je v motoru do pal. filtru plna vzduchu, predpokladam tedy ze nejede nektery cerpadlo. Vyzkousel jsem to co je v nadrzi a to vypada v poradku, ale nevim kde je druhy cerpadlo pod ridicem (uz byl tedy vecer a moc jsem to nezkoumal, ale chtel bych vecer zase pokracovat) - predpokladam ze je nekde zespodu auta cca pod sedadlem? Nemate to treba nekdo nafoceny?
Dalsi dotaz: ma nekdo moznost diagnostiky? Ale nevim jak jsem pojizdnej - je mozny ze nekam bez problemu dojedu, ale je taky mozny ze to klekne po vyjeti ze vrat a uz to nenatocim vubec, takze asi spis prijet, jsem na Praze - Zapad, cca 10km od Prahy smerem na Benesov... U Bychla ve Vestci jsem se ptal, tam me prave objednali na pristi tyden...
dikes
Napsal: stř 17.10.2007 10:53
od svejda_BMW
čerpadlo je na řidičovy straně pod plastovym deklem.. foto sem ti poslal mejlem
Napsal: stř 17.10.2007 13:08
od Milhaus_
svejda_BMW píše:čerpadlo je na řidičovy straně pod plastovym deklem.. foto sem ti poslal mejlem
mam .. diky moc!

dam vedet jak dopadnu...
Napsal: úte 23.10.2007 19:28
od Milhaus_
Tak jsem o vikendu zacal zkoumat - zadni cerpadlo bylo v poradku, zkusil jsem tedy to pod sedackou ridice. Po sundani toho plastovyho krytu vyteklo dost vody, bude potreba tam urcite udelat dirka aby mohla odtejkat. Auto neslo nastartovat, to jsem vyzkousel. Zkusil jsem tedy odpojit konektor, zkouseckou jsem jen pro jistotu otestoval ze tam skutecne jde proud, konektor jsem zapojil zpatky - a od ty doby normalne jezdim! Doufam ze to bylo skutecne jen v konektoru, je taky mozny ze je nekde zlomenej kabel a jak jsem s nim zahejbal tak se na cas umoudril, porad nevylucuju ze je cerpadlo v haji (ale na druhou stranu proc by to hned zacalo fungovat). Samozrejme jsem jeste zkusil ho vytahnout kdyz sel motor a behem chvilicky (zbytek v hadici) motor chcipne, po zapojeni bez problemu nastaruju. Konektor jsem napatlal vazelinou proti vode, zatim jsem tam tedy jeste nevratil ten kryt abych k tomu mel pristup kdyztak i na silnici kdyby doslo k nejhorsimu... Jestli to byl skutecne jen bordel/vlhko v tom konektoru, tak jednak jsem kokot ze jsem to nevyzkousel hned, na druhou stranu zadna draha oprava...
Jeste jsem tedy chtel vyzkouset ze je skutecne v poradku cerpadlo v nadrzi, ale pri tom jsem prisel na zajimavou vec: tlakovy cerpadlo pod ridicem ma takovej tah, ze cerpadlo v nadrzi mu vubec nevadi - zkusil jsem odpojit konektor napravo na nadrzi pri nastartovanym motoru a nic - motor bezel dal, tak jsem zkusil jen lehce popojet a auto normalne jede! Nechci to nejak generalizovat, ale nejde-li nekomu nafta z nadrze, asi bych vubec neresil cerpadlo v nadrzi a rovnou se sel podivat na tlakovy pod sedackou, protoze to vypada ze to v nadrzi ani jit nemusi. Samozrejme jsem ho zase zapojil zpatky, otazkou je jestli se to tlakovy nejak vic nenamaha. Pravda je, ze strejc ma E61 a tam uz je jen jedno cerpadlo v nadrzi, zadny po ceste pod podlahou uz neni.
Jeste jeden dotaz: urcite bych chtel auto dat na diagnostiku, uz jsem tedy pojizdnej, takze ma nekdo v Pze a okoli diagnostiku? Jak je to vlastne s klubovou diag?
diky moc
Napsal: úte 23.10.2007 20:17
od Vlasta
Tak si ten experiment s odpojeným čerpadlem vyzkoušej při běžným provozu při akceleraci.
Napsal: čtv 31.01.2008 22:59
od Jurimir
tak já jsem taky v řiti. s autem se drbu už pěkně dlouho a mám toho teď akorát tak dost. Za studena, resp. když dýl stojí ho nemůžu nahodit ani za nic. Zkoušel jse všechno, diagnostika je ok, když už se to rozjede, tak je vidět, že obě čerpadla jdou, ale když to nechce chytnout, tak je to v řiti. žhavičky jsou nový, filtry vyměněný, tak už fakt nevím. Zítra v poledne jsem měl jet na dovolenou a pojedu akorát tak do pr..... Kluci moji, nenapadá vás něco?
Napsal: pát 01.02.2008 12:31
od milonovo
Jeď Hyundaiem

Naprosto chápu jak Ti je,taky jsem od BMW čekal něco jinýho,ale takhle přes net se to řešit nedá,podívej se do servisů,jestli tam nenajdeš tip na někoho dobrýho z okolí,já to léčil sám.