Stránka 1 z 2
Napsal: úte 07.08.2007 23:35
od Player1
Nevíte někdo, prosím, kam vedou kábly od plováku a podavacího čerpadla v nádrži? Do jaké jednotky to může jít? Potřebuju zjistit kde je problém. Palivoměr mi ukazuje od 20 do 40 litrů v nádrži, nezávisle na reálným stavu hladiny nafty v nádrži. Zkoušel jsem měřit odpor na plováku průběžně po celé dráze plováku a vypadá to, že plovák je dobrej. Odpor se pohybuje od 2 do 100 plynule po celé délce. Takže chyba bude asi někde jinde. Palivoměr je v pořádku, zkoušel jsem i jiny budíky. Jaká jednotka to má na starosti? Hlavní řídicí jednotka to asi nebude, tu jsem taky měnil.
Napsal: stř 08.08.2007 09:04
od BMWAK
to by snad přes jednotku jít ani nemělo ne?nebude problém v tom plováku? nezasekává se?
Napsal: stř 08.08.2007 09:53
od JaraX
BMWAK píše:to by snad přes jednotku jít ani nemělo ne?nebude problém v tom plováku? nezasekává se?
jednotka je to Instrument Cluster, ted jde o to jeslti je externi nebo přímo v budikách, ta plováková čast se zdá být ok, odpor mění plynule podle posunu ale na budíkách se to neposouvá a už vůbec to nejde přes 40l.
Napsal: stř 08.08.2007 15:25
od dexter
skus to napojit na aute a rukama posouvat plovák.Podle toho poznáš,jestli to spolu komunikuje.Já bych se taky spíš přiklonil k tomu,že se ti to zasekáva.
Napsal: stř 08.08.2007 17:06
od Bajzik
dexter píše:skus to napojit na aute a rukama posouvat plovák.Podle toho poznáš,jestli to spolu komunikuje.Já bych se taky spíš přiklonil k tomu,že se ti to zasekáva.
tohle řešit je pěknej vojeb, taky mi to nešlo na e36 ale když už jsem se smířil s tím že tonepůjde a vše zadekloval tak to šlo....
Zkoušel jsi i druhý plovák? tedy pokud ho e34 má ale předpokládám, že ano. Mně třeba vůbec nic nešlo když to bylo připojené venku, proč nevím a nezjistil jsem. Moc jsem ti nepomohl

Napsal: stř 08.08.2007 18:06
od Player1
Zkoušel jsem to připojeny, ale vytaženy z nádrže. Když ten plovák otočím nebo nakloník, tak se pěkně hýbe a jezdí po té své dráze. Všechno se tváří v pohodě. Chyba bude někde p ocestě z plováku do budíků, ale už je mi to jedno. MRDÁM NA TO. To jsem ještě dneska kupoval čidlo teploty pro budík a stejně to nepomohlo, všechno napiču, takže už na to seru. Navíc to auto skoro přestalo jet, po tom, co jsem sundal saní-asi se někde odpojila nějaká hadička a netáhne to. Ale jsem tak nasranej, že je mi to jedno. Ale díky za pomoc
btw: Prodám TDSo, je to sice mrdka, ale aspoň se s ní člověk nenudí...
Napsal: stř 08.08.2007 18:10
od JaraX
dexter píše:skus to napojit na aute a rukama posouvat plovák.Podle toho poznáš,jestli to spolu komunikuje.Já bych se taky spíš přiklonil k tomu,že se ti to zasekáva.
to sme samo dělali a jde to jen od 20-40l což je divny, plovak je tam jen jeden.
Napsal: stř 08.08.2007 18:12
od JaraX
Player1 píše:Zkoušel jsem to připojeny, ale vytaženy z nádrže. Když ten plovák otočím nebo nakloník, tak se pěkně hýbe a jezdí po té své dráze. Všechno se tváří v pohodě. Chyba bude někde p ocestě z plováku do budíků, ale už je mi to jedno. MRDÁM NA TO. To jsem ještě dneska kupoval čidlo teploty pro budík a stejně to nepomohlo, všechno napiču, takže už na to seru. Navíc to auto skoro přestalo jet, po tom, co jsem sundal saní-asi se někde odpojila nějaká hadička a netáhne to. Ale jsem tak nasranej, že je mi to jedno. Ale díky za pomoc
btw: Prodám TDSo, je to sice mrdka, ale aspoň se s ní člověk nenudí...
klid vole.
Napsal: stř 08.08.2007 19:11
od medvidek
To same jsem resil na svym byvalim tds, a problem je v budikach.Zkus si je nekde pujcit a uvidis ze to bude makat.Vymena budiku-prace na 10minut
Napsal: stř 08.08.2007 19:13
od medvidek
Abych nebyl za pitomce,budiku je vice druhu,zalezi na ty pametovy karte co je zezadu
Napsal: stř 08.08.2007 19:13
od Kaspi
Player1 píše:Zkoušel jsem to připojeny, ale vytaženy z nádrže. Když ten plovák otočím nebo nakloník, tak se pěkně hýbe a jezdí po té své dráze. Všechno se tváří v pohodě. Chyba bude někde p ocestě z plováku do budíků, ale už je mi to jedno. MRDÁM NA TO. To jsem ještě dneska kupoval čidlo teploty pro budík a stejně to nepomohlo, všechno napiču, takže už na to seru. Navíc to auto skoro přestalo jet, po tom, co jsem sundal saní-asi se někde odpojila nějaká hadička a netáhne to. Ale jsem tak nasranej, že je mi to jedno. Ale díky za pomoc
btw: Prodám TDSo, je to sice mrdka, ale aspoň se s ní člověk nenudí...
No me to funguje podobne.Ale vysledoval sem ze me dojde nafta presne napul mezi 20 a 40 litry.Tak to neresim,jak to spadne pod 40 tankuju.Navic nekdo prede mnou vyndal podavaci cerpadlo. Primo na plovak dal hadici a pridelal zdrhovackama k ty plastovy trubicce co je z boku plovaku.Nafta mi nepada,tak to startuje dobre.
Jestli si sundaval sani,tak se podivej jestli mas zespoda zapojeny to cidlo a jestli mas zapojenou zespoda hadicku.Vede k cidlu ktery snima tlak v sani.Menil sem motor a blbe sem ji zapojil. Ridici jednotka skrtlila palivo a ekonomer ukazoval hodne usporny hodnoty.

3 koncila na 22L,4 na 14L a 5 na cca 10L,vic jak 140 na dlouhy rovince to nejelo.Ale nevim jak se to hlidani tlaku chova po chipu. Starymu motoru to bylo jedno,bylo tam nacpany poctivy mechanicky cerpadlo

Napsal: stř 08.08.2007 19:56
od Player1
to medvidek: Jo, budíky jsem měnil a nepomohlo. Palivoměr ale nějakou dobu ukazoval dobře. Potřebuju právě sehnat tu zelenou kartu co je v těch budíkách zezadu. Sice už mám 2, ale s každou se to chová jinak, tak jsou špatny asi obě. Nevíš o nějaké?
To Kaspi: Jo, je vytažená hadička zespoda ze sání. Jen čekám až to zchládne a napojím to. Myslíš že to je tím, jo? Tak snad jo. Potřeboval bych vědět na co jsou všechny ty hadičky co a ty kostky, do kterých vedou. Vím že jedna je pro EGR ventil a ta druhá nevím.
Napsal: stř 08.08.2007 20:44
od medvidek
Player1 píše:to medvidek: Jo, budíky jsem měnil a nepomohlo. Palivoměr ale nějakou dobu ukazoval dobře. Potřebuju právě sehnat tu zelenou kartu co je v těch budíkách zezadu. Sice už mám 2, ale s každou se to chová jinak, tak jsou špatny asi obě. Nevíš o nějaké?
To Kaspi: Jo, je vytažená hadička zespoda ze sání. Jen čekám až to zchládne a napojím to. Myslíš že to je tím, jo? Tak snad jo. Potřeboval bych vědět na co jsou všechny ty hadičky co a ty kostky, do kterých vedou. Vím že jedna je pro EGR ventil a ta druhá nevím.
Bohuzel,jedine co mi zbylo na tds je turbo,predni kapota (uzka) a el. hlava vstrikovaciho cerpadla
Napsal: stř 08.08.2007 20:53
od Kaspi
Podivej se pod ty kostky.Je pod nima taky jedno cidlo,vede k nemu stejnej konektor a ma jeden vyvod na hadicku,to je na to sani.Jinak ty kostky nevim co snimaj,jedna asi snima polohu toho EGR ventilu,vraci se tudy do sani vejfukovy spaliny a ta druha nevim.A vsechno je to zapojeny na podtlak na brzdy
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=40
Napsal: stř 08.08.2007 20:58
od Player1
Jo, od posilovače brzd vede černá plastová trubka pod "parohama" a na ni jsou napojeny 2 hadičky. Jednu jsem ani neměl připojenou, tak jsem ji řipojil a ještě musím připojit tu do sání zespod. No a ještě by mě zajímalo jestli je lepší mít zeslepenou hadičku od EGR ventilu nebo to nechat normálně průchozí tak jak to má být? Já ji mám ucpanou, aby to znovu nepálilo ty výfukový plyny, ale nevím jeslti je to pro motor lepší nebo ne.
Napsal: stř 08.08.2007 21:15
od JaraX
co stojí novej ten čip do budíku?
Napsal: stř 08.08.2007 21:21
od Kaspi
Taky sem spekuloval jestli je lepsi zaslepenej nebo ne.Tezko rict,mozna to o trochu lip jede zaslepeny,neredi a neohrejva to potom vzduch z turba.
Kamos to mel na 325TD taky zaslepeny.Ja to nemam,mozna to prubnu.
Kdyz je to otevreny tak to mozna snizuje emise a spotrebu? Jen hadam.

Napsal: stř 08.08.2007 21:32
od Player1
přesně tohle si taky myslím, ale zkoušel jsem to tak i tak a žádnej rozdíl jsem nepoznal.
Napsal: stř 08.08.2007 21:33
od Player1
JaraX píše:co stojí novej ten čip do budíku?
to bude balík

Napsal: stř 08.08.2007 21:40
od Player1
ta zelená "karta" do budíků stojí podle ETK 3111kč, teda jestli je to ono. Spíš zkusím od někoho sehnat na půjčení.