Stránka 1 z 1

Napsal: pon 30.07.2007 06:26
od gyrous
Víte někdo jak řešit alternativu při problémech se startováním s teplým motorem?
Já mám divnou ale fungující alternativu, jelikož E34 je už starý koráb na silnici, nevadí mi otevřít kapotu a odpojit čidlo teploty, když motor nechce žhavit po 10 minutách odstaveném autě. Po odpojení řídící jednotka nechá žhavičky žhavit automaticky 5-8s, břinknu na první protočení. Čidlo musí zpátky během chodu motoru, zjistil jsem, že je dost důležitý během provozu auta. :oops:
Neměl by jste někdo nápad aby se u toho člověk neumazal? :lol:

Napsal: pon 30.07.2007 16:05
od Butch5
nech si zrepasovat cerpadlo a nemusis nic odpojovat a budes cistej :D

Napsal: pon 30.07.2007 23:38
od martin33
Butch5 píše:nech si zrepasovat cerpadlo a nemusis nic odpojovat a budes cistej :D


máš pravdu nic jiného nepomůže :-)

Napsal: úte 31.07.2007 06:24
od gyrous
čerpadlo mám nové i s fakturou a se zárukou opravené na půl roku. Teplé starty nedělá vadné čerpadlo!!! Aspoň u mě ne, možná to mám tím, že jsou rozhozené rozvody a tlaky a předsvtřik.
Raději budu častěji měnit žhavičky, než aby mi čerpadlo startovalo na sucho a znova bych musel kupovat další, protože je jasný, že na sucho se to tím vylágruje. :wink:
Mám někde problém s čidly. Investice vyměnit je všechny i s těmi doplňky výjde na 20t jen materiál.
Takže ty teplý starty bych chtěl vylepšit, abych nemusel otvírat kapotu před supermarketem po nákupu.
Asi to zkusím spožděným spínačem při sepnutí. zapojím do tohoto čidla č.9 mezispínač.
Viz. obr. http://bmwfans.info/original/E34/tou/52 ... l-11_1329/

Napsal: úte 31.07.2007 08:15
od Butch5
A nebude teda problem v tom cidle? co ho zkusit vymenit???

Napsal: úte 31.07.2007 09:41
od gyrous
Čidlo, které odpojuju je na 4 válci a ten funguje pouze jako jakési relátko, takže asi sepne další čidla a celý systém, je to asi spínač, a s ním nejspíš vypnu systém elektronického vstřikování nafty podle vyhodnocení v řídící jednotce, ale pracuje pak na bázi nějakého přednastavení.
Je to neuvěřitelný pocit, jakmile přívod čidla čili teplotního spínače opětovně zapnu během chodu motoru, kolos oživne, pak není motor jako stroj co drncá 6 válcem, ale má jakoby duši. Dělají to asi ty čidla co vyhodnocují každou prkotinu sám si určí otáčky jak to jen jde při volnoběhu a zvýšení otáček. :idea: