Napsal: stř 25.07.2007 19:06
První pocity a dojmy.
Auto jsem koupil včera a po vlastní ose najel asi 500 km. Karosérie vypadá zachovale, sem tam nějaký ten pupínek, prasklé čelní sklo, prostě česká autobazarová klasika. Vozidlo prodával oficiální prodejce Škoda
, měli ho tam jako protiůčet a už rok hledali kupce. Prodavač samozřejmě neměl ani páru co vlastně nabízí. Auto jsem si za studeného stavu nastartoval, dvě hodiny jsem si s ním hrál, potom s prodejcem jeli na zkušební jízdu. Hned jak sem dostal volant do ruky, hurá na deštěm zmáčenou trávu a vychutnával pohon 4x4, nádhera! Je to takové trochu jiné BMW, zvláštní pocit jet po mokré a zablácené louce s Bavorem a auto nezahrabe, rozjíždí se jako na asfaltu
Po dohadování s prodejcem jako na Arabském trhu, nakonec výsledná cena spadla ze 74000kč na 55000kč.
Výbava:
- lednice mezi př. sedadly
- automatická klima jako v 750iL (funkční)
- tempomat
- velké šíbry
- opěrka ruky na řidičovém sedadle, spolujezdec na lednici
- sítě na opěradlech zad. sedadlech (pes)
- vše v elektrice
- nezávislé topení (funkční)
- audio HIFI origo BMW (repro i na stropě v kufru)
Jízdní dojmy:
1/3 okresky, 2/3 dálnice (jestli se to dá tak nazvat)
Je to jiná kultura cestování než s klasikou. Připadal jsem si jako řidič parníku. Pohodlí a přívětivost, asi bude jinak naladěný podvozek. Motor statečně na dálnici vzdoroval TDíčkařům, ale neměl šanci. Přece jenom ta váha udělala své a navíc pohání předek a rozdělovací převodovku. Ale žádná brzda provozu. Optimum rozjet na 150km/h a pak pohoda. Jinak na silnici proti bývalé 535i je to čajíček,ale už se těším na sníh. Překvapila mně spotřeba i když jsem ho docela honil tak 10l.
Mínusy :
- nefunkční zadní stěrač
- nefunkční otevírání okna kufru
- špatné př. tlumiče (podle dealera Škoda- vůle v řízení
)
POZOR: nepasujou mi Al kola, které jsem měl na 535i. Vpředu OK, ale vzadu 2cm trčí. Klidně je vyměním za nějaké origo AL pěkné nepoškozené. Asi má iX větší rozchod vzadu.
(Foto kol viz auto prodej, BMW 535i Alpin White (minulý týden)
Zdar K2
Auto jsem koupil včera a po vlastní ose najel asi 500 km. Karosérie vypadá zachovale, sem tam nějaký ten pupínek, prasklé čelní sklo, prostě česká autobazarová klasika. Vozidlo prodával oficiální prodejce Škoda


Výbava:
- lednice mezi př. sedadly
- automatická klima jako v 750iL (funkční)
- tempomat
- velké šíbry
- opěrka ruky na řidičovém sedadle, spolujezdec na lednici
- sítě na opěradlech zad. sedadlech (pes)
- vše v elektrice
- nezávislé topení (funkční)
- audio HIFI origo BMW (repro i na stropě v kufru)
Jízdní dojmy:
1/3 okresky, 2/3 dálnice (jestli se to dá tak nazvat)
Je to jiná kultura cestování než s klasikou. Připadal jsem si jako řidič parníku. Pohodlí a přívětivost, asi bude jinak naladěný podvozek. Motor statečně na dálnici vzdoroval TDíčkařům, ale neměl šanci. Přece jenom ta váha udělala své a navíc pohání předek a rozdělovací převodovku. Ale žádná brzda provozu. Optimum rozjet na 150km/h a pak pohoda. Jinak na silnici proti bývalé 535i je to čajíček,ale už se těším na sníh. Překvapila mně spotřeba i když jsem ho docela honil tak 10l.
Mínusy :
- nefunkční zadní stěrač
- nefunkční otevírání okna kufru
- špatné př. tlumiče (podle dealera Škoda- vůle v řízení

POZOR: nepasujou mi Al kola, které jsem měl na 535i. Vpředu OK, ale vzadu 2cm trčí. Klidně je vyměním za nějaké origo AL pěkné nepoškozené. Asi má iX větší rozchod vzadu.
(Foto kol viz auto prodej, BMW 535i Alpin White (minulý týden)
Zdar K2