Napsal: pon 16.07.2007 12:02
Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.Atila píše:Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Čus,řetěz vyměň taky,je to blbost doživotně stejně jako doživotní náplň v převodovce!Navíc není řetěz ani moc drahej,origo stojí něco okolo 1200kč origo.Je ale třeba vyměnit i vodicí lišty a i to ozubený kolo dole,protože budou ty zuby trochu vymačkaný podle toho staršího řetězu,dál musíš vyměnit i napínák,prostě udělat rozvody jak maj bejt,už se to tu taky několikrát řešilo,rozvody se dělaj normál jako u ostatních aut komplet vše,akorát s tím rozdílem,že u gumovýho řemenu se to děla po cca 70tis.km a u řetězu okolo 250-300tis.km.Pokud budeš chtít někoho doporučit,kdo ti to udělá na 100% a nebude moc drahej,tak napiš,hodím ti kontakt do sz,jsem z ROFanda76 píše:Díky za rady chlapi. Ještě mi řekněte kam nejlépe v Plzni na opravy?
No to chrastění řetězu jde slyšet hlavně na volnoběh,při akceleraci to už slyšet moc nejde.Ti poradím jednu věc,docela dobře se dá poslouchat,co se ozývá v motoru,když přiložíš šroubovák rukojetí k uchu a tím kovovým se opřeš někde o blok motoru,to jdou panečku slyšet věci xkrát líb,než když to posloucháš pouhým uchemrockheart píše:Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.Atila píše:Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
spousta věcí to může dělat. Je nutný zjistit odkud to jde. taky jsem si myslel, že mi chrastí něco v předu a nakonec to byly pakny ruční brzdy vzadurockheart píše:Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.Atila píše:Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
To je sice pravda, včetně toho, že napínák (y obecně) je pro funkci důležitější (i řetěz se postupně vytahuje), ale preventivní výměna čehokoliv v rozumném časovém horizontu ještě ničemu neublížila...gyrous píše:Rozvodový řetěz na e39 bezúdržbový, včetně dieslů.
Jo,to je fakt,užívat výkonnového potenciálu svého auta naplno může jen TOTÁLNÍ hovadoMaxiczech píše:Řetěz se neměníKdyž neprdne, je tam doživotně. Při tvém obsahu myslím nic takového nehrozí. urvat řetěz může jenom hovado, nebo to může zapříčinit chyba ve výrobě. Vzhledem k roku výroby je ready..
rockheart píše:Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.Atila píše:Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky