Stránka 1 z 1
Napsal: pon 16.07.2007 12:02
od Fanda76
Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Napsal: pon 16.07.2007 12:06
od Atila
Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Napsal: pon 16.07.2007 13:31
od Maxiczech
Řetěz se nemění

Když neprdne, je tam doživotně. Při tvém obsahu myslím nic takového nehrozí. urvat řetěz může jenom hovado, nebo to může zapříčinit chyba ve výrobě. Vzhledem k roku výroby je ready..

Napsal: pon 16.07.2007 14:25
od Fanda76
Díky za rady chlapi. Ještě mi řekněte kam nejlépe v Plzni na opravy?
Napsal: čtv 18.06.2009 09:51
od rockheart
Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
Napsal: čtv 18.06.2009 12:44
od eric
Fanda76 píše:Díky za rady chlapi. Ještě mi řekněte kam nejlépe v Plzni na opravy?
Čus,řetěz vyměň taky,je to blbost doživotně stejně jako doživotní náplň v převodovce!Navíc není řetěz ani moc drahej,origo stojí něco okolo 1200kč origo.Je ale třeba vyměnit i vodicí lišty a i to ozubený kolo dole,protože budou ty zuby trochu vymačkaný podle toho staršího řetězu,dál musíš vyměnit i napínák,prostě udělat rozvody jak maj bejt,už se to tu taky několikrát řešilo,rozvody se dělaj normál jako u ostatních aut komplet vše,akorát s tím rozdílem,že u gumovýho řemenu se to děla po cca 70tis.km a u řetězu okolo 250-300tis.km.Pokud budeš chtít někoho doporučit,kdo ti to udělá na 100% a nebude moc drahej,tak napiš,hodím ti kontakt do sz,jsem z RO

Jinak díly je nejlepší koupit originál u bmw.Ale pokud řešíš otázku rozvodů,jakože se si koupil čerstvě káru a chceš,aby někde něco neprdlo,tak řetěz ti opravdu nepraskne,maximálně ti přeskočí,když je v něm opravdu ale velká vůle a je prostě vytahanej,jinak se nemůže nic stát.Pokud chceš mít klid na duši,tak se klíďo ozvi,dám ti konakt na toho mýho mechoše a ten zkontroluje,jak je napnutej a poslechne,jestli chrastí.Ale pokud to auto nemá moc nalítáno,tak jak píšou kluci,nic se nestane!
Tady máš odkaz na ty díly,ty ceny odpovídají cenám v origo servisu:
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=25
Napsal: čtv 18.06.2009 12:47
od eric
rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
No to chrastění řetězu jde slyšet hlavně na volnoběh,při akceleraci to už slyšet moc nejde.Ti poradím jednu věc,docela dobře se dá poslouchat,co se ozývá v motoru,když přiložíš šroubovák rukojetí k uchu a tím kovovým se opřeš někde o blok motoru,to jdou panečku slyšet věci xkrát líb,než když to posloucháš pouhým uchem
Ještě mě napadlo,jestli se ti už neozejvaj vanosy,sice by to nemělo jít od spodku motoru,ale třeba to jen líp slyšíš od spodu!?
Napsal: čtv 18.06.2009 16:34
od rockheart
Co to je vanos. Taky vím, že známej má citroena C5 a má úplně ten stejnej zvuk, má najeto jenom 50000 km. A trápí se tím spousta jinejch s nisanama, oplama.... je to nějsaká pičovina, ale přjít na to kurvajs...
Napsal: čtv 18.06.2009 21:42
od Studna
rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
spousta věcí to může dělat. Je nutný zjistit odkud to jde. taky jsem si myslel, že mi chrastí něco v předu a nakonec to byly pakny ruční brzdy vzadu

. Urezly mi držáky a pakny tam byly úplně volné a chrastily o kotouč. pak to může být ložisko v kole, ochraný plech u kotoučů, ochranné plechy výfuku na podlaze, samotný destičky atd.
Napsal: pát 19.06.2009 05:16
od gyrous
Rozvodový řetěz na e39 bezúdržbový, včetně dieslů.

Napsal: pát 19.06.2009 12:50
od jurasis
gyrous píše:Rozvodový řetěz na e39 bezúdržbový, včetně dieslů.

To je sice pravda, včetně toho, že napínák (y obecně) je pro funkci důležitější (i řetěz se postupně vytahuje), ale preventivní výměna čehokoliv v rozumném časovém horizontu ještě ničemu neublížila...

Napsal: pát 19.06.2009 15:02
od Kail
Maxiczech píše:Řetěz se nemění

Když neprdne, je tam doživotně. Při tvém obsahu myslím nic takového nehrozí.
urvat řetěz může jenom hovado, nebo to může zapříčinit chyba ve výrobě. Vzhledem k roku výroby je ready..

Jo,to je fakt,užívat výkonnového potenciálu svého auta naplno může jen TOTÁLNÍ hovado

.Řetěz se nepřetrhne a když,tak jak bylo řečeno spíš vadou ve výrobě,nebo extrémním opotřebením...Zapříčinit to vyloženě řidič snad ani nemůže,ani seběvětší hovado...
Jinak jak tu bylo řečeno,řetěz se mění až když chrastí (a to poznáš,když ne ty tak mechanik určitě...)
Preventivní výměnou se sice ještě nic nezkazilo,ale když to budu brát takhle můžeš na tom autě preventivně vyměnit uplně všechno a preventivně kupovat jen origo díly

.A preventivně do toho pak nacpat 1 000 000kč

Napsal: pát 19.06.2009 15:06
od jurasis
Napsal: pát 19.06.2009 15:09
od Kail
Však bez úplatku taky většinou neprojde

Napsal: pát 19.06.2009 15:12
od jurasis
Mě jo, i když jsem měl Š100 staré jak já...
A to už je hodně let...

Napsal: pát 19.06.2009 16:16
od gyrous
Koukal jsem na to, a mýlka na E39 ty rozvody nejsou označený jestli se to mění. Patrně chyba dat. Stejný motor teda myslím 525i na E34 má naznačené zas co 150tkm výměnu.

Napsal: pát 19.06.2009 19:28
od Zdenal
rockheart píše:Atila píše:Fanda76 píše:Zdar pánové, kdy měnit u e39 525i r.v.01 rozvodový řezěz? A originál (cena?) nebo náhr.? Dále předpokládám olej a filtry. Mám nově koupeno a strach abych něco neposral. Díky
Retez se nemeni dokud nezacne chrastit, coz byva az pri dost vysokych najezdech. U takhle mladeho auta, pokud neni extremne jete, bych retez neresil. Olej je asi rozumne vymenit, pokud neni jasna predchozi udrzba.
Jak se pozná že chrastí řetěz. Mě de cosi z auta ze spodu, když chci akcelerovat do kopce. Jde to z venku, odráží se to od okolí. Když jsou zavřený okna, není nic slyšet.
Prosimtě kardanka, když jedeš do kopce nebo rázně přidáš, tak má tendenci se jakoby utrhnout z uložení a když to uložení je v hajzlu, tak dokáže pěkně zaspívat...tam bych začal hledat