Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.07.2007 19:38
od dafson
ahoj tak dnes sem jel se svou 523i E39 do prace a pri popojizdeni na krizovatkach mi teplota sla z prostredni polohy vis az na druhou bilou carku nastesti sem se dostal pryc a vetrem se motor uchladil zpet na prostred otazka zni zda by sla teplota stale vis nebo kdy vubec ma sepnout visca a jake tam je teplotni rozmezi.a navic kdyz sem dojel do cile tak mi pocitac vyplivl stop oldruckmotor jen pri volnobehu po novem nastartovani vse ok tak nevim termostat??viscospojka??orientacni ceny???poradte prosim!!!jo a to vse pri zaple klima.

Napsal: ned 15.07.2007 20:28
od miloshm
Tohle mě dělalo taky a v mým případě to vyřešila nová viscospojka. Zkus při hodně ohřátým a nastartovaným motoru zastavit ventilátor srolovanejma novinama a pokud ho zastavíš, tak je viska špatná.

Napsal: ned 15.07.2007 21:23
od dafson
a kolik kostuje ta visca??

Napsal: ned 15.07.2007 21:58
od lupo
na 530d stoji 6500 slovenskych (+- 5500CZK) v piatok som objednaval, mne pre zmenu vydrbalo lozisko a mal som ju stale zapnutu, takze som bol ako nizko letiaci vrtulnik (susedia ma mali radi, hlavne ked som prichadzal domov okolo polnoci :)) )
na 530d podla toho skryteho menu zapina visco pri teplote cca 105`

Napsal: pon 16.07.2007 07:54
od miloshm
V mj auto jsem viscu na e34 pořídil za 2350,- Kč

Napsal: pon 16.07.2007 15:30
od guiver
řešil sem to taky a sehnal sem ji starší dobrou i s prací za 1000,-

Napsal: pon 16.07.2007 17:54
od dafson
tak sem to nejak zkousel s tema novinama a tu vrtuli zprvu se zdalo ze klade odpor ale nakonec docela lehce sla zastavit akorat sem testoval po ujeti cca 8 km rucicka uprostred ale nemam poneti jestli to stacilo pri tom zahrati nebo jestli bylo jeste ne moc zahrate.jeste zkusim po delsi jizde...rady prijimam dal dekuji

Napsal: pon 16.07.2007 18:27
od Pavel H
dafson píše:tak sem to nejak zkousel s tema novinama a tu vrtuli zprvu se zdalo ze klade odpor ale nakonec docela lehce sla zastavit akorat sem testoval po ujeti cca 8 km rucicka uprostred ale nemam poneti jestli to stacilo pri tom zahrati nebo jestli bylo jeste ne moc zahrate.jeste zkusim po delsi jizde...rady prijimam dal dekuji


Ohrej to na stred, pak zastav, drz to dve tri minuty na zvysene otacky tak 2000 ot/min. a musi sepnout. Je to i slyset. Najednou zacne vice hucet, protoze uz se jen neunasi. Noviny jsou klasika a nejjistejsi.

Napsal: pon 16.07.2007 23:27
od dafson
Takze podle posledniho prispevku by to znamenalo ze zrejme visca je v riti jeste radsi znovu prezkousim a jeste je divny ze pred nedavnem sem resil vrtuli klimosky ktera mi sepla a nejvyssi rychlost nehlede na to jestli byla klima zapla nebo vypla kdyz teplota stoupla a hned ji to srazilo do normalu a to mi nefungovali prvni dve rychlosti odpory vymeneni vunguji vsechny rychlosti a od te doby sem neslysel zadny hukot ani jedne z vrtuli divne......jo a jeste chci tady vsem podekovat za to ze jste tak ochotni pomahat a radit jste super!!!!!!!
!