Stránka 1 z 1
Napsal: pon 02.07.2007 06:01
od Filozof
Mám podezření na zavzdušnění palivové soustavy. Mám auto na lpg ale pokud startuji na benzín tak nejde vytočit motor a kucká jakoby nasaval vzduch s benzínem.
Jel jsem dlouho na rezervu a asi jsem nepočítal že už bude u dna.
Jednou jsem nastartoval a začlo to dělat.
Pokud přepne na LPG tak auto jede normálně ale ten benzín to je děs.
Stím se nedá jet. Takže stojím a čekám než se přepne na lpg.
Nevíte co by to mohlo být jiného ?
Nebo jak to vyřešit ?
Díky za pomoc.
Napsal: pon 02.07.2007 09:19
od hoboj
Filozof píše:Mám podezření na zavzdušnění palivové soustavy. Mám auto na lpg ale pokud startuji na benzín tak nejde vytočit motor a kucká jakoby nasaval vzduch s benzínem.
Jel jsem dlouho na rezervu a asi jsem nepočítal že už bude u dna.
Jednou jsem nastartoval a začlo to dělat.
Pokud přepne na LPG tak auto jede normálně ale ten benzín to je děs.
Stím se nedá jet. Takže stojím a čekám než se přepne na lpg.
Nevíte co by to mohlo být jiného ?
Nebo jak to vyřešit ?
Díky za pomoc.
Jak často jezdíš na benzín, pokud jen občas tak je možné, že se ti zanesly vstřik/y a to by při delším provozu na benzín až se benzínem promažou mělo zmizet
A taky je možné pokud jezdíš na LPG a v nádrži je minimum benzínu tak začne nasávat vzduch a protože čerpadlo běží stále, přestane být chlazené a může se poškodit a dávat menší tlak, málo benzínu atd.
Zavzdušnění nehrozí protože dobré čerpadlo prožene vzduch celým systémem zpátky do nádrže
Napsal: pon 02.07.2007 10:45
od Filozof
hoboj píše:Filozof píše:Mám podezření na zavzdušnění palivové soustavy. Mám auto na lpg ale pokud startuji na benzín tak nejde vytočit motor a kucká jakoby nasaval vzduch s benzínem.
Jel jsem dlouho na rezervu a asi jsem nepočítal že už bude u dna.
Jednou jsem nastartoval a začlo to dělat.
Pokud přepne na LPG tak auto jede normálně ale ten benzín to je děs.
Stím se nedá jet. Takže stojím a čekám než se přepne na lpg.
Nevíte co by to mohlo být jiného ?
Nebo jak to vyřešit ?
Díky za pomoc.
Jak často jezdíš na benzín, pokud jen občas tak je možné, že se ti zanesly vstřik/y a to by při delším provozu na benzín až se benzínem promažou mělo zmizet
A taky je možné pokud jezdíš na LPG a v nádrži je minimum benzínu tak začne nasávat vzduch a protože čerpadlo běží stále, přestane být chlazené a může se poškodit a dávat menší tlak, málo benzínu atd.
Zavzdušnění nehrozí protože dobré čerpadlo prožene vzduch celým systémem zpátky do nádrže
Takže problém je se vstřikama říkáš ?
No já jezdím z 99procent na plyn.
Ale furt se mi v tom servis vrtá protože to nejelo jak mělo a už mě to začíná pěkně sr.t
Stálo to penez auto žere 11-12litru LPG a benzín kašle jak auto staré 50let. Nejde do otáček max 2-3tis po šlápnutí n zem.
Jsem z toho fakt mimo.
Kam se mám teda podívat a co stím udělat ?
Mám kouknout na vstřiky ?
Může za to servis co se mi furt drbe v lpg a furt mění a přenastavuje řídící jednotku lpg ?
Všechno mě stálo peněz a já už nemám sílu furt něco řešit.
Navíc nevím jestli je chyba součástky vlivem opotřebení nebo udělali chybu na seřizování LPG.
Když jsem odnich odjíždel jelo to na lpg a jak jsem startoval druhej den na benzin, tak to začlo dělat.
