Stránka 1 z 3
Napsal: pon 25.06.2007 12:36
od Boldor
Uvažuju dost vážně o LPG do 528i, jen ještě nevím jaký systém..
Vím, že PRINCE je asi nejlepší ale jde mi taky o poměr kvalita/cena.Nemáte někdo zkušenost např. se systémem Magic 2 od HL propan?
Díky za zkušenosti a prosím žádné slinty typu " plyn do báwa nepatří.."

Napsal: pon 25.06.2007 18:18
od Huska
Boldor píše:Uvažuju dost vážně o LPG do 528i, jen ještě nevím jaký systém..
Vím, že PRINCE je asi nejlepší ale jde mi taky o poměr kvalita/cena.Nemáte někdo zkušenost např. se systémem Magic 2 od HL propan?
Díky za zkušenosti a prosím žádné slinty typu " plyn do báwa nepatří.."

použij fci "hledat" o LPG je tu toho hodně
Jinak HL Propan
Napsal: pon 25.06.2007 21:15
od TOMe39
Tak tak, na HL Propan rychle zapomeň.
BRC - Landi Renzo, budeš spokojen...
Napsal: úte 26.06.2007 23:59
od No_name
je to dobrý na peníze,ale jinak je to věc úplně nahovno,furt mi někde něco praská,minulej tejden nějaká hadoce v mot prostoru a dneska se mi ozvala rána jak z děla a plyn uchází zespod auta...musíš jezdit jak fotr nebo se to bude furt srát.

Napsal: stř 27.06.2007 00:34
od honzicek69
ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni

Napsal: stř 27.06.2007 13:20
od Marty_
Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do
http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
Napsal: stř 27.06.2007 17:25
od Atila
honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni

Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.
Napsal: stř 27.06.2007 17:26
od Atila
Martyn píše:Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do
http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
Na Neptun Harfa tu nebyly zrovna super reference, ale zase nebyly az tak uplne silene jako u nekterych jinych patlalu, takze snad bude slouzit.
Napsal: stř 27.06.2007 19:33
od Huska
alp píše:honzicek69 píše:ja sem nekde cetl ze Holandske systemy jsou sice drazsi ale za to "lepsi".
Mam otazku, jak velkej toroid se mi vejde misto rezervy abych na nej jeste mohl dat uzkou dojezdovku, pokud to tak jde? A pokud to tak nekdo ma? vozit kolo v kufru mi moc nevoni

udelat to jde, jest ale otazkou jestli je k necemu 25-30litrova nadrz ....
já mám v e36 toroidní nádrž 45l ... tj při 80% plnění 37l plynu .... to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
Napsal: stř 27.06.2007 23:12
od honzicek69
Atila píše:
Rezervu neres. Porid si dojezdovou soupravu a pokud to nevyjde tak se proste jednou za cas nechas odtahnout. Velikost toroidu do E39 je tusim 50l pri vyuziti celeho prostoru a to je take asi tak nejmensi rozumna velikost.
no ja sem taky premyslel jenom o "spreji" (nebo dvou), ale aby pak nebyl problem s poldama kvuli "povinne" vybave.
Napsal: čtv 28.06.2007 09:14
od Boldor
Martyn píše:Jsem objednanej na 17.7. na prestavbu tak jsem zvedavej, kazdopadne se nemuzu dockat:) jedu do
http://www.neptun-harfa.cz ale nevim jakej system - jestli BRC nebo AC - resp. AC by melo byt kvalitativne stejne ale cenove je o nezanedbatelnych 7tis niz..
O neptunu taky přemýšlím, minimálně mají určitě dost zkušeností..
Ale toho AC bych se trochu bál, myslím že je to polská firma

Abys pak těch pár tisíc nelitoval..Ale nechci strašit,třeba s tím má někdo už zkušenosti a je to v poho.
Docela mě překvapilo jaký jsou mezi přestavbama i estetický rozdíly.Např. : jednou je plnící ventyl nabastlenej v nárazníku,nebo šikovně pod dvířkama s hrdlem nádrže.Přívod plynu do mot. prostoru jsem taky viděl prasácky ze strany svodů přes hlavu až do sání a nebo z druhé strany kdy si toho ani nevšimneš, že je tam něco navíc..
Tyhle věci bych u toho taky rád podchytil.

Napsal: čtv 28.06.2007 10:35
od Hanz
Huska píše: to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
no nevim, mozna na skakani po meste, ale jinak bych z toho zesilel, vadi mi i "jen" 60 u Mka, coz je kolem 500-550km... fakt je rozdil mit dojezd 1000 (nevim jak vypada cerpaci pumpa) a 300km (taktak Lipa-Brno)

Napsal: čtv 28.06.2007 11:19
od landys
Mám toroid místo 15" rezervy a dostanu tam 57 litrů, ale je bez plováku, tedy na úkor "bezpečnosti"...
alp píše:udelat to jde, jest ale otazkou jestli je k necemu 25-30litrova nadrz ....
Napsal: čtv 28.06.2007 11:22
od landys
Jako opravdového profíka bych asi viděl pana Hanzla z Letňan, asi bych to napřed zkoušel tam...
Boldor píše:O neptunu taky přemýšlím, minimálně mají určitě dost zkušeností..
Napsal: čtv 28.06.2007 22:56
od Huska
Hanz píše:Huska píše: to mi vychází na cca 300km ...... takže do pětky by se měla vejít 50l nádrž. Mě to připadá dostatečné.
no nevim, mozna na skakani po meste, ale jinak bych z toho zesilel, vadi mi i "jen" 60 u Mka, coz je kolem 500-550km... fakt je rozdil mit dojezd 1000 (nevim jak vypada cerpaci pumpa) a 300km (taktak Lipa-Brno)

jak se to vezme... kdyby byla větší tak z hlediska dojezdu by to bylo lepší, ale z hlediska zatížení zadku nic moc....... mě to v celkovém pohledu vyhovuje a znovu bych volil stejně.
Napsal: čtv 28.06.2007 22:58
od honzicek69
jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je

ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
Napsal: čtv 28.06.2007 23:01
od honzicek69
Huska píše:
jak se to vezme... kdyby byla větší tak z hlediska dojezdu by to bylo lepší, ale z hlediska zatížení zadku nic moc....... mě to v celkovém pohledu vyhovuje a znovu bych volil stejně.
No myslim ze je to jedno jestli tam mas 60 litru benzinu nebo 48 litru plynu (s 60l nadrzi). Jelikoz jezdis porad na plyn tak plnou benzinu ji mit stejne nebudes.
Napsal: pát 29.06.2007 07:26
od landys
Buď drzej jako já

Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je

ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
Napsal: pát 29.06.2007 07:33
od honzicek69
landys píše:Buď drzej jako já

Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je

ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
a nejni nahodou Run-Flat oznaceni na pneumatikach? ze by se prislusnik byl liny podivat? Ja mam zkusenost ze se mi divali i na to jestli mam dostatecny vzorek. tak nevim jak bych ho pak ukecal

Napsal: pát 29.06.2007 08:04
od JaraX
honzicek69 píše:landys píše:Buď drzej jako já

Když se mě četník při kontrole zeptá, tak mu řeknu "pane příslušníku, tohle je BMW, to byste měl vědět, že BMW má Run-Flat a proto mít rezervu nemusí!". Zatím mě to vždy sežrali
honzicek69 píše:jak je to teda s tou nutnosti mit rezervni kolo? ve vyhlasce to tak je

ale jsou i auta ktera jsou uz od vyroby bez kola jenom se "sprejem".
a nejni nahodou Run-Flat oznaceni na pneumatikach? ze by se prislusnik byl liny podivat? Ja mam zkusenost ze se mi divali i na to jestli mam dostatecny vzorek. tak nevim jak bych ho pak ukecal

oni o tom hovno a jednak myslím že by mělo stačit vozit spray,