Stránka 1 z 1
Napsal: ned 24.06.2007 14:22
od brta
Ahoj, dnes jsem se projel vcelku pěknou 530d E39 1999, která je na prodej, ale jak jsem to byl projet, totálně nejela. Podle majitele je KO (teď se omlouvám za asi totálně neodborný a možná nepřesný popis!

) nějaký podtlakový ventil, nebo něco podobného před turbem, takže to oslabuje funkci turba. No, podle mě to turbo nešlo naprosto vůbec. Ale na co jsem se chtěl hlavně zeptat, je možné, že 530 i v případě, že je turbo OUT, nejede způsobem, že bych mu to natřel 1,6kou Escortem, že na čtyřku do opravdu mírného táhlého kopce to není schopné pohnout rafičkama na budíkách ani o milimetr směrem nahoru? Přemýšlím, jestli krom turba nejsou opravdu mrtví i někteří koníci. Díky za názory!

Napsal: ned 24.06.2007 18:51
od Huska
stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou"

Napsal: ned 24.06.2007 20:12
od airbone
Huska píše:stačí aby kterákoli ze seučástek byla KO a auto nejde. Je zpřevodované na výkona a pokud tam není tak to neutáhne. jinak u 530d to může být turbo/váha/ vstřiky ... toto jsou nejčastější závady které z 3,0 udělají "lemru línou"

Moze to byt len vadna regulacia plniaceho tlaku tym, ze je v cajchu nejaka hadicka, alebo ventil regulacie turba. Navrhujem hodit na diagnostiku, oprava nemusi byt draha - moze to byt vazne len detail. Ja som tiez nedavno kupill 530d. Majitel mi hovoril, ze auto nemalo tahu a bolo lenive a pricina bola odidene akesi dopravne palivo cerpadla co je v motorovom priestore. Vraj to na 530d odchadza pomerne casto. Opravovalo sa to v servise BMW v nemecku a komplet vymena toho cerpadla za nove stala okolo 400EUR vratane prace a diagnostiky.
Napsal: pon 25.06.2007 12:51
od Hanz
kdyz u turbo dieslu uplne vyndas turbo, jede to celkem slusne, jen je ten motor takovej hluchej (samo ma malej vykon)... takze pokud to nejelo na 4ku do mirneho kopce, bude problem i jinde (nejspis regulace nebo vstriky, je to spolu provazane)
Napsal: pon 25.06.2007 13:07
od gyrous
Teoreticky, jakmile řídící jednotka načte závažný problém motoru, přepne do nouzového režimu.
Napsal: pon 25.06.2007 18:16
od Huska
Hanz píše:kdyz u turbo dieslu uplne vyndas turbo, jede to celkem slusne, jen je ten motor takovej hluchej (samo ma malej vykon)... takze pokud to nejelo na 4ku do mirneho kopce, bude problem i jinde (nejspis regulace nebo vstriky, je to spolu provazane)
tak toto u 3,0d neplatí ... špatný ventil na turbu a měl jsem problém se rozjet, na pětku to netáhlo vůbec a na 4k max 80km/h
Napsal: pon 25.06.2007 21:17
od mrzolt
Kolik muze stat ten tlakovej ventil u turba???
Napsal: pon 25.06.2007 21:52
od Vlasta
mrzolt píše:Kolik muze stat ten tlakovej ventil u turba???
Něco okolo čtyřky, pokud se nepletu, už si to moc nepamatuju, jsem rád že jsem ho nepotřeboval.