Stránka 1 z 1
Napsal: pon 18.06.2007 22:12
od gyrous
Jaké jsou rozdíly vstřikovacích čerpadel TD,TDSa BMW,či OPEL.
Jedná se o typy s čísly podle katalogu elit.
0986440515
0986440516
0986440517
Dají se zaměnit?
Předem díky...
Napsal: úte 19.06.2007 10:40
od pepus
myslim ze ne, z dob kdy jsem si shanel cerpadlo ja si pamatuju, ze od rv 93 tam byla nejaka zmena (aspon to psali nemci na aukcich kde sem se taky pokukoval)
Napsal: úte 19.06.2007 12:04
od gyrous
Při bližším infu jsem zjistil, že ten prostřední je nejnovější typ. Používal se také do Oplů a tam s tím prý takové problémy nebyly. Přece by se to mohlo dát nějak vyměnit, 40 tisíc taky neroste na stromech.
V elitu jsem byl upozorněn, že se nejedná o nový díl, ale prodejce má na skladě za tuhle cenu už repasovaný díl dovezen z němec a se zárukou, nový stojí kolem 80t. To snad není ani možný!!!

Napsal: úte 19.06.2007 12:08
od pepus
ale blbost, novy u bmw stalo 1050 euro aspon pred dvema lety
tobe to kleklo uplne? repase vyjde tusim cca na 15, kdyby ti chybel nejaky dil tak vrsek od toho mojeu stareho cerpadla tady mam ve skrini, klidne ti ho dam
Napsal: úte 19.06.2007 13:27
od tds
podívej se po inzerátech, pumpa se dá pořídit nová do 15 tis.
Napsal: úte 19.06.2007 13:31
od gyrous
pepus píše:ale blbost, novy u bmw stalo 1050 euro aspon pred dvema lety
tobe to kleklo uplne? repase vyjde tusim cca na 15, kdyby ti chybel nejaky dil tak vrsek od toho mojeu stareho cerpadla tady mam ve skrini, klidne ti ho dam
Mě to kleklo tak, že nafta propouští úplně všude i do té elektrické části a nemá smysl to čerpadlo, které tam je, repasovat. Takhle mi to bylo řečeno v bosh servise. Nabídli mi čerpadlo z Elitu, dle ceníku.
Napsal: úte 19.06.2007 13:36
od pepus
tak v tom pripade bych zkusil neco najit jak rika tds, nebo za par korun zkusit ebay -
http://search.ebay.de/search/search.dll ... category0=
ten elit bych nebral
Napsal: úte 19.06.2007 18:27
od Kaspi
Napsal: stř 20.06.2007 06:36
od gyrous
neumím německy, ale s někým to pořeším dík...
Asi jsem byl vyjímka, komu to neprodal. Taky jsem s tím počítal, že seženu nové za 15t a s klidem v duši jsem to dal do servisu a doufal, že zaplatím tak 25t a se zárukou.
Na ceník boshe jsem ani nekoukal, ale až pak v servise mě zarazili, že za repas chtěji tolik a tolik. Nebo bez faktury to bude za lepší peníz, jak zde uvádíte těch pěkných 15t, nezbývá nic jiného a pak se modlit.

Napsal: stř 20.06.2007 09:26
od lenoch
gyrous píše:pepus píše:ale blbost, novy u bmw stalo 1050 euro aspon pred dvema lety
tobe to kleklo uplne? repase vyjde tusim cca na 15, kdyby ti chybel nejaky dil tak vrsek od toho mojeu stareho cerpadla tady mam ve skrini, klidne ti ho dam
Mě to kleklo tak, že nafta propouští úplně všude i do té elektrické části a nemá smysl to čerpadlo, které tam je, repasovat. Takhle mi to bylo řečeno v bosh servise. Nabídli mi čerpadlo z Elitu, dle ceníku.
A jinak to čerpadlo funguje? Jede to jak má??
Napsal: stř 20.06.2007 11:55
od gyrous
Nevím, prostě to teče, nemá vůbec tlak. Nateklo i do té elektroniky a nevím asi se to spálilo nebo nevím co se stane, když se dostane nafta i do té elektrické části.
Napsal: stř 20.06.2007 13:50
od Legend1
Jestli myslíš řídící hlavu čerpadla, tak tam nafta normálně má být. Tady
http://www.luja.cz prodávají kompletní sadu těsnění za necelých 200kč a klidně by v tvém případě mohlo stačit udělat přetěsnění.
Napsal: čtv 21.06.2007 06:24
od gyrous
To jsem si myslel taky. Auto je nepojízdné. Nereaguje na plyn jak má, vadná regulace počátku vstřiku. A nafta teče víc ven než dovnitř. Teď je čerpadlo dole a čeká se na nové. Já jsem odmítl cenu 37t za repas, servisák se mnou má strpení, dal mi čas sehnat něco lepšího.Příští týden rezignuju. Chci záruku, když už to převyšuje 15t. Copak jsem náročný?

Napsal: čtv 21.06.2007 09:15
od lenoch
gyrous píše:To jsem si myslel taky. Auto je nepojízdné. Nereaguje na plyn jak má, vadná regulace počátku vstřiku. A nafta teče víc ven než dovnitř. Teď je čerpadlo dole a čeká se na nové. Já jsem odmítl cenu 37t za repas, servisák se mnou má strpení, dal mi čas sehnat něco lepšího.Příští týden rezignuju. Chci záruku, když už to převyšuje 15t. Copak jsem náročný?

Náročnej nejsi vůbec!!! Jen... vadná regulace počátku vstřiku...má tohle něco dočinění se vstřikovacím čerpadlem?? Počátek vstřiku by měl řídit řídící vstřik ne?? Po zapnutí klíčku a zažhavení, zhasne ti kontrolka vstřiků??
Napsal: čtv 21.06.2007 10:35
od gyrous
No tak snad v bosh diesel servisu vědí na co sáhnout
Já chci jen pořešit náhradu čerpadla, protože ten můj typ snad neseženu. Kdybych mohl koupit jakýkoliv z těch tří typů, tak už nic neřeším, ale takhle musím za hranice.

Napsal: čtv 21.06.2007 11:31
od lenoch
gyrous píše:No tak snad v bosh diesel servisu vědí na co sáhnout
Já chci jen pořešit náhradu čerpadla, protože ten můj typ snad neseženu. Kdybych mohl koupit jakýkoliv z těch tří typů, tak už nic neřeším, ale takhle musím za hranice.

Heled a Omega má stejný čerpadlo?? Teď nějakej týpek rozprodává věci z TDS Omegy...
Napsal: pát 22.06.2007 11:01
od gyrous
No to nevím co je k tomu třeba, aby se mohlo zaměnit čerpadlo za jiný typ. Jestli stačí vyměnit asi programovací jednotku, podle kódu či něco složitějšího...
Napsal: pát 22.06.2007 11:23
od gyrous
[quote="pepus"]ale blbost, novy u bmw stalo 1050 euro aspon pred dvema lety
Nevím jak to bylo před dvěma lety. Ale tahle cena je za REPAS. Ptal jsem se přímo u BMW výrobce.
Napsal: pát 22.06.2007 12:57
od 524td
gyrous píše:Jaké jsou rozdíly vstřikovacích čerpadel TD,TDSa BMW,či OPEL.
Jedná se o typy s čísly podle katalogu elit.
0986440515
0986440516
0986440517
Dají se zaměnit?
Předem díky...
Myslím, že TDS mělo od roku 93 větší průměr osazení, které se strká do bloku motoru. Kamarád nedávno sehnal na svoje TDS z 92" čerpadlo z auta z 95" a bylo naprosto stejné až na ten průměr osazení.