Stránka 1 z 2
Napsal: pon 11.06.2007 22:31
od Karl
Chlapi dnes som rezignoval už neviem čo tomu je

Auto som kúpil dva mesiace dozadu behom týždňa sa začalo prehrievať chovalo sa to tak, pri dlkšom státí sa teplota začala pomaly zdvýhať ako náhle som pridal tak okamžite klesla na 90 stupnov tam kde má postupne sa to začalo prehrievať viac a viac

(( teraz sa to chová tak vrchná hadica je vriaca spodná studená a systém je strašne natlakovaný dokonca mi roztrhlo aj prírubu na termostat

( No a Teraz čo všetko som menil : je vymenená zátka skúšal som to s termostatom aj bez teraz sú v ňom navrtané dve dierky, vymenená je vyxskospojka ďalej som menil vodnú pumpu, prírubu na termostat lebo, ževraj sa stáva, že začne prepúšťať a tlakuje systém chladič má tri roky mal som tam aj nality prípravok na odstránenie vodného kameňa priechodnosť vypadá byť dobrá ovzdušňoval som to už aj pumpov priamo z BMW skúšal som už hádam všetky spôsoby ako to ovzdušniť. Verdikt dnes som najazdil asi 50 km všetko bolo ako má byť zrazu teplota behom desiatich sekúnd vybehla do červeného

vrchná hadica vriaca natlakovaná zátka nestíhala púšťať spodok studený ani vrtula nebola zopnutá

Ešte dodám, že sme skúšali, či nie je CO v okruhu to bolo negatývne skúšali sme aj, či neni voda v Oleji negatývne

a samozréjme to ani nedymí na bielo a ani vo výfukových plynoch neni Nemrzka Vodná pumpa cyrkuluje Pekne videť Cýcerok zajtra kúpim chlôadič ale typujem, že asi aj to bude bez úspechu chlapi som zúfalí totálne som rezignoval už ma nič nenapadá auto je to BMW 528 i Model 1997 143 Kw pokial sa to tu riešilo tak sorry.
Napsal: pon 11.06.2007 23:54
od bas2
Mne sa tiez raz prehrieval motor, vymontoval som termostat a jazdil bez neho a ajtak sa to prehrievalo, nakoniec som zislil ze chyba bola v zanesenom chladici, ale nie z vnutra ale zvonku od musiek a bordelu, stacilo poriadne vystriekat s wapkou a bolo po probleme.
Asi som ti velmi nepomohol, ked ti tlakuje hadice tak by som povedal ze mas v cude tesnenie pod hlavou, ale ked pises ze CO v okruhu nemas, tak neviem....urcite ti to niekede neprisava vzduch a nemas v okruhu vzduchovu bublinu?
Napsal: úte 12.06.2007 00:04
od milo
odvzdusnit odvzdustnit a jeste jednou odvzdusnit ... mimochodem na chladic bych se vykaslal a podival se napr. na radiator topeni. pripadne sundej vsechny hadice, ocisti usazeniny a znovu namontuj. nekde to saje vzduch... mozna to bude i ta vodni pumpa. to ze pumpuje nemusi znamenat, ze pumpuje dostatecne.
Napsal: úte 12.06.2007 12:32
od jbedan
Mel jsem stejny problem a udelal jsem to co ty a nic.Pak jsem sundal hlavu! byla praskla na 3 valcich......
Napsal: úte 12.06.2007 16:08
od honsska
podle me to nemaš odvzdušneni,je to docela problem,protože se to musi udelat cca tlakem 2baru,mel jsem ten samej problem na šestivalci,topi ti to normalne?
Napsal: úte 12.06.2007 23:16
od major
honsska píše:podle me to nemaš odvzdušneni,je to docela problem,protože se to musi udelat cca tlakem 2baru,mel jsem ten samej problem na šestivalci,topi ti to normalne?
No já nevím, ale měnil jsem teď těsnění v okruhu chladícího systému na bloku motoru a odvzdušnil jsem svoji e39 528i zcela normálně povolením toho odvdušňovacího šroubu co je na plastové trubce vedoucí zpět do chladiče. Počkal jsem si až se to zahřeje těsně pod červenou čárku a pak jsem ho jen povolil a počkal dokud neunikne pára. Pak jsem jen doplnil kapalinu a vše je OK.
Napsal: stř 13.06.2007 03:16
od ferenc
...........
Napsal: stř 13.06.2007 21:25
od Karl
Zatial dík. Dnes som kúpil nový Termostat skúsim to ešte raz ovzdušniť pokial nie tak hlava pôjde dole už som objednal aj tesnenie. Už nato nemám nervy

Napsal: čtv 14.06.2007 01:05
od major
Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
Proč?
Napsal: pát 15.06.2007 13:05
od Karl
New Termostat, Ovzdušnil som to podľa teba zatial sa to neprehrieva ale vždy ide cvhílu para a mám taký dojem, že sa systém postupne tlakuje dnes to pôjdem previezť aspoň takých 20 km zréjme to tlačí cez hlavu alebo tesnenie. No ale zatial je teplota Dobrá !!!
Napsal: pát 15.06.2007 14:43
od honsska
major píše:Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
Proč?
presne za tela je to špatne,nikdy neviš kolik tam maš vody ,musiš dostat vodu do systemu a potom startovat

Napsal: pát 15.06.2007 22:30
od Huska
major píše:Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
Proč?
prostě toto je správný návod dle manuálu BMW a jinak to u R6 opravdu nejde (R4 jde i za tepla)..... osobně jsem z neznalosti málem uvařil auto. pořád šla pára..... pak dostal info po telefonu a odvzdušnil jsem to napoprvé přímo na cestě a dodnes OK
Napsal: sob 16.06.2007 12:09
od Karl
Takže Odjazdených 30 km a zatial No Problem nejde ani Para ale je pravda, že Hadice sú celkom tvrdé no nič pojazdím a uvidíme. Zatial dík.
Napsal: ned 17.06.2007 11:04
od major
Huska píše:major píše:Huska píše:jiný postup "odvzdušnění za tepla" je špatný [/color]
Proč?
prostě toto je správný návod dle manuálu BMW a jinak to u R6 opravdu nejde (R4 jde i za tepla)..... osobně jsem z neznalosti málem uvařil auto. pořád šla pára..... pak dostal info po telefonu a odvzdušnil jsem to napoprvé přímo na cestě a dodnes OK
Mně to tak šlo, nicméně příště to zkusím dle tvé rady. Dík.
Napsal: úte 19.06.2007 22:56
od Karl
Takže Odjazdených 200 km a žiadny problém !! ! pokial prejdem 1 000 km tak máš u mňa Flašu !!! fakt Dík !!!
Napsal: stř 20.06.2007 09:39
od lenoch
Karl píše:Takže Odjazdených 200 km a žiadny problém !! ! pokial prejdem 1 000 km tak máš u mňa Flašu !!! fakt Dík !!!
Tak to jsem zvědav, jak to po těch 1000km dopadne... já bych to typnul na jasný fouklý těsnění pod hlavou nebo hlava...
Napsal: pát 22.06.2007 22:21
od Karl
a je to tu zas

keď som sa blížil k 400 zdarne prejdutým kilometrom tak ručička začala pomaly stúpať hore pri razantnejšej jazde bola v strede na 90, behom 20 km nepomáhala ani rýchla jazda auto som odstavil a povolil ovzdušňovák desať minút unikala Para . Do chladiča som dolial cýcerkom Tri litre teplej vody ovzdušnil a najazdil som asi 60 km a žiadny problém tak a teraz už fakt neviem voda sa nikde nestráca alebo neni videteľný únik. Ako som dojazdil išiel som to vyskúšať a z ovzdušňováka išla iba voda žiadna Para. Auto nedymí, kúry, v oleji dokonca neni ani emulzia. Ale Proste tri litre je dosť veľký únik a mal by byť videť alebo je ešte možné žeby tam bola vzduchová bublina ? NO Budem jazdiť dalej uvidím ako to bude pokračovať. Budem priebežne informavať ale dúfam, že iba kladné postrehy

.
Napsal: sob 23.06.2007 07:18
od lenoch
Karl píše:a je to tu zas

keď som sa blížil k 400 zdarne prejdutým kilometrom tak ručička začala pomaly stúpať hore pri razantnejšej jazde bola v strede na 90, behom 20 km nepomáhala ani rýchla jazda auto som odstavil a povolil ovzdušňovák desať minút unikala Para . Do chladiča som dolial cýcerkom Tri litre teplej vody ovzdušnil a najazdil som asi 60 km a žiadny problém tak a teraz už fakt neviem voda sa nikde nestráca alebo neni videteľný únik. Ako som dojazdil išiel som to vyskúšať a z ovzdušňováka išla iba voda žiadna Para. Auto nedymí, kúry, v oleji dokonca neni ani emulzia. Ale Proste tri litre je dosť veľký únik a mal by byť videť alebo je ešte možné žeby tam bola vzduchová bublina ? NO Budem jazdiť dalej uvidím ako to bude pokračovať. Budem priebežne informavať ale dúfam, že iba kladné postrehy

.
Máš tam čistou vodu nebo nějakou směs chladicí kapaliny??? Tohleto by to mohlo dělat s čistou vodou... a typ... pořádně to ovzdušni a zalej uplně expanzku... natoč motor a nesmíš vidět žadný utíkající bublinky!! Hlavně z přepadu kterej vede od chladiče do expanzky - je úplně zboku nahoře na expanzce... podle mě máš fouklý těsnění pod hlavou totiž... já ho fouklý mám taky a bublá pěkně...
Napsal: sob 23.06.2007 08:24
od Karl
jasné Dobrý Postreh Je tam čistá Voda. Vymením za nemrzku a uvidím Bubluny Nejdú žiadne !!!