Stránka 1 z 2
Napsal: pon 11.06.2007 11:47
od harley007
čau všichni baworisti mám dotaz ohledně zápachu z klimy potřebuju vědět jesi s tím má někdo zkušenost s vyčistěním klimy prý na to je takový sprey ale nevým kde je ten výparník a co všechno mám čistit porad te prosím mám BMW e39 523 dík moc Karel
Napsal: pon 11.06.2007 16:54
od medik
Ahoj Harley, klima se opravdu čistí spreyem. Má takovou dlouhou hadičku na místo difuzoru. A postup je primitivní: tu hadičku vsuneš do otvorů topení stlačíš, tak aby z toho šla pěna a pomalu vysouváš, ale ne zas moc pomalu aby ti ten sprey vydržel na všechny. Taky vyndej pilové filtry a i tam něco nanes. Chvíli nech působit a pak zapni foukání teplého vzduchu. A je to hotový. Medik
Napsal: pon 11.06.2007 19:23
od harley007
medik píše:Ahoj Harley, klima se opravdu čistí spreyem. Má takovou dlouhou hadičku na místo difuzoru. A postup je primitivní: tu hadičku vsuneš do otvorů topení stlačíš, tak aby z toho šla pěna a pomalu vysouváš, ale ne zas moc pomalu aby ti ten sprey vydržel na všechny. Taky vyndej pilové filtry a i tam něco nanes. Chvíli nech působit a pak zapni foukání teplého vzduchu. A je to hotový. Medik
čus medíku dík za odpověd myslíš že je to tak jednoduché já vím že v servisu rozebírají neco ve předu asi ten výparník a do něho stříkají ten sprey a pak to vyplachují teplou vodou ale nevím kde je a jak se do něj leze
Napsal: úte 12.06.2007 14:37
od Toydolls
Nejaky vystrikani jen "dutin" stacit nebude. Chce to ten vyparnik - pristup desnej, u tebe snad bude zepredu od motoru co je pylovy filtr (ten by se mel menit taky) , ovsem neni jak to poradne rozebrat a dostat se k vyparniku
Ten je schovanej az za "vetrakama" a taky si muzes ten "cistic" akorat nastrikat na ty vetraky coz se ti muze stat, ze to pak bude piskat apod.
Sam to taky resim na E46 - vyplacany uz XY tech cisticu a stale to neni ono.
Napsal: úte 12.06.2007 20:59
od harley007
Toydolls píše:Nejaky vystrikani jen "dutin" stacit nebude. Chce to ten vyparnik - pristup desnej, u tebe snad bude zepredu od motoru co je pylovy filtr (ten by se mel menit taky) , ovsem neni jak to poradne rozebrat a dostat se k vyparniku
Ten je schovanej az za "vetrakama" a taky si muzes ten "cistic" akorat nastrikat na ty vetraky coz se ti muze stat, ze to pak bude piskat apod.
Sam to taky resim na E46 - vyplacany uz XY tech cisticu a stale to neni ono.
No uvidím zkusím to rozdělat a dám vědět na forum jak to šlo at si to muže taky někdo přečíst co ho čeká zatím dík chlapi a mějta se čus Karel
Napsal: úte 12.06.2007 21:18
od stanley07
Když to smrdí hodně, žádnej byť sebedražší sprej to nevyčistí. Musí se to rozebrat a důkladně vyčistit ručně a pomocí přípravků. Taky mě to čeká.
Napsal: stř 13.06.2007 08:35
od Maxiczech
Jen můj poznatek ohledně klimatizace. Mám e-39 a začal jsem používat automatické zavírání vzduchu do auta (protismrad z venku). Vždy klimu vypínám tak 30 sekund před tím, než vypnu motor. V sobotu vlezu do auta a smrad z průduchů jako blázen. Určitě to bylo tím, že byl zavřený přívod vzduchu do auta a orosené průduchy od puštěné klimatizace se přes noc pěkně zapařily. Tudíž je nutné, dávat pozor na to, aby při zaparkování byl přívod vzduchu z venku otevřen a vzduchové potrubí mělo možnost vyschnout

Naštěstí to po 15 minutách bylo v pohodě, ale byl to hroznej zapařenej smrad. Jak žumpa..

Napsal: ned 17.06.2007 22:20
od GG
Taky bych se potřeboval dostat k výparníku a vyčistit, ale jak

Napsal: pon 18.06.2007 03:03
od P-J
GG píše:Taky bych se potřeboval dostat k výparníku a vyčistit, ale jak

Zkuste se podívat do TISu, je to tam krásně popsané........
Napsal: pon 18.06.2007 09:03
od Birkoff
P-J píše:GG píše:Taky bych se potřeboval dostat k výparníku a vyčistit, ale jak

Zkuste se podívat do TISu, je to tam krásně popsané........
Kde přesně? Která sekce ... Prosím prosím.
PS: Lenost vítězí.
Napsal: pon 18.06.2007 09:08
od GG
Taky to nemůžu najít, hoď please odkaz

Napsal: pon 18.06.2007 09:13
od GG
Jinak jsem už vystříkal vše, všechny otvory topení, odendal nasávání vzduchu v mot.prostoru narval na větrák. Už padly 2 spreje a pořád po vypnutí klimky smrad

Napsal: pon 18.06.2007 09:55
od Birkoff
@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Napsal: pon 18.06.2007 10:33
od GG
Tak jsem blb

Kde že to je??? Nejde to přeposlat e-mailem?
Napsal: pon 18.06.2007 13:31
od irko
V servisu stojí vypaření klimy 690.-bez daně
Napsal: stř 20.06.2007 08:03
od P-J
Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Jj, to je ono.....

Napsal: stř 27.06.2007 20:12
od Toydolls
P-J píše:Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Jj, to je ono.....

Mno jenze chlapi v tom je prave ten problem. U E46 to znamena rozebrani 1/2 auta respektive palubka ven, jinak nemate sanci se tam dostat
A kdyz uz ji budete mit venku tak pak to krasne jde zeshora pokud si nechate horni pruduchy otevrene
Napsal: stř 27.06.2007 22:41
od P-J
Toydolls píše:P-J píše:Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
Jj, to je ono.....

Mno jenze chlapi v tom je prave ten problem. U E46 to znamena rozebrani 1/2 auta respektive palubka ven, jinak nemate sanci se tam dostat
A kdyz uz ji budete mit venku tak pak to krasne jde zeshora pokud si nechate horni pruduchy otevrene
Ale tady se bavíme o E39.... a u ní to znamená demontovat pouze jednu krytku a ev. vyvrtat jednu díru....

Napsal: čtv 28.06.2007 10:17
od Milhaus_
Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
hloupa otazka novacka: co je "TIS" ? dikes
Napsal: čtv 28.06.2007 15:19
od Birkoff
Milhaus_ píše:Birkoff píše:@P-J: V TIS je to dokument 64 51 002?
hloupa otazka novacka: co je "TIS" ? dikes
Servisní informace výrobce.