Napsal: úte 05.06.2007 22:43
Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Co ti to dělá?Mirahejny píše:Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94
BMwaku:/ Jako máš u primitivního benzíňáku štelování předstihu odstředivejma závažíčkama, tak i u TDS něco podobnýho je... je tam nějaký servo v čerpadle, který mění předvstřik v závislosti na provozu motoru... samo že prvotní předvstřik se šteluje natočením čerpadla:)BMWAK píše:pokud vím tak předvstřik se u M21!!!!seřizoval hýbáním čerpadlem na místě kde je přidělaný k bloku..a u M51 si myslím že to nubude jiný...že y tam byla nějaká automatická věcička co by s tím hýbala se mi nezdá protože předvstřik se jednou nastaví a už se s ním nehýbe..
Nedělá mi to nic chytá to super za studena i za teplagyrous píše:Co ti to dělá?Mirahejny píše:Dnes jsem byl na diagnostice a mám tam 1 závadu která nejde odstranit REGULACE PŔEDVSTŘIKU nevíte někdo co je to za závadu E34 525TDS rv 94
Já řeším "počátek regulace vstřiku".
Čerpadlo kaput
Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.
tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.lenoch píše:Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.
Takže 25TDS je vlastně jen vylepšený 24TD jinak nic nového krom toho co jsi psal?? Nevíte co to znamená v TDS to S na konci??Legend1 píše:Motor 524TD má rozvody hnané řemenem, zatímco 525TDS má bezúdržbový řetěz. Ani jeden nemají lambdu ani škrtící klapku, to mají jen benzínové motory. 524TD má výkon 85kW, 525TDS má navíc intercooler, díky němuž se výrazně zvedl výkon (105kW). Taky byly ještě motory 525TD bez intercooleru s 85kW.
Aha... ale S... je teda jaká zkratka... vím že to označuje intercooler, ale většínou ta zkratka jako první písmeno ze slova T-turbo, D-diesel a S....??:)¨Sem rejpal co?:/Pietro píše:To "S" je ten výše zmíněný intercooler - mezichladič stlačeného vzduchu od turba...
tds píše:tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.lenoch píše:Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...Legend1 píše:Na čerpadle je "přesuvník vstřiku", který měni předvstřik podle aktuálního zatížení motoru. Je úplně dole na čerpadle a vede k němu dvoupólový konektor.
Zdá se to dost divný co? Ale když sem to čerpadlo rozebíral, tak mi to tak přišlo. Možná že je to ale třebas ještě regulovaný nějakým přetlakem ze zubovýho čerpadla - podle otáček. Ale zdá se mi to nepravděpodobný... když je nafta studená, tak by to dalo větší tlak a tím větší předvstřik.... tak nevímfafejta píše:tds píše:tak tak pouze studený teplý motor.nic víc, v podstatě sytič.lenoch píše: Nj, ale ten asi nemění předvstik plynule ne? Jen dokáže dvě polohy... větší a menší předvstřik...
Takže jestli tomu teda rozumim,dle Vás to tedy má dva možné předvstřiky/za studena a zatepla/ více možností není?Nebo to dle Vás řídí něco jineho než ten přesuvník?
co je to normálně.lucky píše:jede ti to normálně?