Stránka 1 z 1

Napsal: sob 07.04.2007 21:27
od micko525
Ahoj,kámoš mě poprosil abych se tady optal.Má e34 TDS v automatu a chce se zeptat jestli to je normální že když se třeba rozjíždí v klidu a pak udržuje rychlost že mu jde z výfuku trochu kouř.Když na to šlápne tak hulí víc,někdy dokonce když ve vysokých otáčkách přeřadí tak si odfoukne docela dost,udělá se za ním oblak černýho kouře.Nechal repasovat turbo,protože mu dávalo olej,ale když od turba sundá trubku co jde do intercoleru tak tam má stejně povlak oleje,je to normální?Nebo se chce zeptat na co se má zaměřit?Není možný že by to mohl dělat předvstřik,vstřiky nebo tak něco?Ještě má načatý čerpadlo,houpou mu otáčky,mohlo by to taky s tím něco dělat?Díky za rady

Napsal: pon 09.04.2007 10:19
od tds
jestli to hulí pořád i na volnoběh a i bez tahu tak jsou to vstřiky nebo čerpadlo popř.nastavení, pokud to hulí v tahu tak mrknout na plnící tlak turba. olejovej povlak je o.k.

Napsal: pon 09.04.2007 16:45
od micko525
Myslim že v klidu nehulí,turbo je po komplet repas a má najeto cca 2tis.km takže to by mělo být asi v cajku.Možná tedy ty vstřiky a čerpadlo.Jak se pozná že je špatný vstřik nebo vstřiky?Teda jestli to pozná doma,nebo to musí dát do servisu?

Napsal: úte 10.04.2007 00:22
od tds
to že je turbo porepasi nemění nic na tom že je správně nastaven plnící tlak!většina repasářů nechává regulační ventil nastaven na původní hodnotě.tak a ke vstřikům: poznáš to doma nebo i v servisu stejně, pokud máš náležité vybavení což asi většina lidí nemá.t.j. tlak a paprsek na vstřikách a dávka čerpadla.můj tip.zkusit vyčíst fehlerpeicher a pokud nic tak do bosch servisu na kontrolu vstřiků a čerpadla.s kontrolou se vlezeš do 500 Kč. takže asi tak